~ IKM uke 40 ~

Kan bare fjerne meg fra listen :(
Gynekologtimen viste at slimhinnen var på 3,4 mm og eggløsning er det ingen tegn til at kommer eller har vært. Men hadde jo slimhinne på 6 mm på mandag, så dette var ordentlig dritt :banghead: Ikke blødd noe på 5 uker heller, så det å bli gravid kan faktisk bli umulig for oss. Må bare fokusere på å gå ned i vekt og håpe at det vil hjelpe.

Ånei, så leit å høre:( Ønsker deg masse lykke til videre:Heartpink

Huff, til tross for 2 positive tester tidligere i dag, var testen jeg tok i kveld nesten helt blank.... Blir nervøs, jeg :nailbiting: Leser jo så mye her inne om kjemisk og slikt.....

Er nok fordi du har drukket, så blir urinen utvannet:) Ingen grunn til engstelse, søta:Heartred Gleder meg til å se flere fine tester fra deg imorgen tidlig:smiley-angelic003

Tror ikke det gikk denna gangen:arghh::( Føler meg så skikkelig pessimistisk denne PP:oops:

Tror ikke det gikk denna gangen:arghh::( Føler meg så skikkelig pessimistisk denne PP:oops:

Huff, ikke gi opp håpet før tanta kommer :Heartred Men samtidig føler jeg med deg også. Her kommer tanta om 4 dager.. føler ikke det klaffa her heller siden jeg ikke fikk fanga opp eggløsning. Og dagene går så utrolig sakte :happy8 drevi å testa litt, men negativt. Har jo så mange ebaytester, så tenker hvorfor ikke bare teste :hilarious:
Har en stygg uvane, som er snusing, så vil liksom finne det ut fortest mulig om det er en spire i magen. Burde slutta da vi starta prøvinga, men.. litt trøst i snusen da det ikke går og tanta kommer :smug::hungover:

Hihi ble så ivrig her nå, ble jo skikkelig strek da testen tørka!

Vedlegg

• 3DB3611A-DD4B-4DEF-92E0-E3FAB8CEDD70.jpeg
    3DB3611A-DD4B-4DEF-92E0-E3FAB8CEDD70.jpeg
    10 KB · Visninger: 158
Du fikk jo en skygge i dag! Jeg har trua, jeg!!:smiley-bounce012

Ja, er bare meg som er så pessimistisk:hilarious: Vet jo at det er tidlig og alt dette, men er bare så grumpy atte:angry7 Skulle ikke vært lov:hilarious: Og jeg har ingenting å være sur for:joyful: Nøys i sta, og da fikk jeg sånn strekk i livmor, og fikk ligamentstrekk da jeg reiste meg opp fra sofaen:rolleyes:

Huff, ikke gi opp håpet før tanta kommer :Heartred Men samtidig føler jeg med deg også. Her kommer tanta om 4 dager.. føler ikke det klaffa her heller siden jeg ikke fikk fanga opp eggløsning. Og dagene går så utrolig sakte :happy8 drevi å testa litt, men negativt. Har jo så mange ebaytester, så tenker hvorfor ikke bare teste :hilarious:
Har en stygg uvane, som er snusing, så vil liksom finne det ut fortest mulig om det er en spire i magen. Burde slutta da vi starta prøvinga, men.. litt trøst i snusen da det ikke går og tanta kommer :smug::hungover:

Er bare meg som er fryktelig teit, pessimistisk og pottesur:hilarious: Vært skikkelig grumpy i flere dager nå:angry7 Vet det er altfor tidlig til å avfeie graviditet, bare hodet mitt som tuller fælt:smiley-angelic006 Fikk ligamentstrekk i sta da jeg reiste meg opp fra sofaen. Så vi får nå se:rolleyes:

Håper for deg ❤️ Fortsatt tidlig enda, så ikkje gi opp håpet enda ☺️❤️

Ja, veit, bare meg som tuller fælt og er en pessimistisk tullkuk:hilarious: Vet det ennå er tidlig.. bare vært så innmari sur de siste dagene:angry7 Imorgen er jeg helt sikkert optimistisk igjen:laughing002 Hadde ligamentstrekk i sta da jeg reiste meg opp fra sofaen, så lov å håpe litt da:rolleyes:

Takk, skjønne deg!! Dette er bakdelen ved å begynne å teste så tidlig :rolleyes:

Ja, men den testetøsa er sterk altså:joyful::nailbiting::laughing002 Så man må jo bare:angel5 Ingen tvil om at du har en liten spire i magen:love017

Jeg har skikkelig troa for deg! Krysser fingrene for at du bare «møter veggen» litt slik som jeg har gjort i dpo-land ❤️

Ååh, så søt du er:smiley-angelic003:Heartpink Tusen takk for gode ord:Heartred Håper for oss begge:Heartbigred

Ja, er bare meg som er så pessimistisk:hilarious: Vet jo at det er tidlig og alt dette, men er bare så grumpy atte:angry7 Skulle ikke vært lov:hilarious: Og jeg har ingenting å være sur for:joyful: Nøys i sta, og da fikk jeg sånn strekk i livmor, og fikk ligamentstrekk da jeg reiste meg opp fra sofaen:rolleyes:

Huff, ja disse dagene og ukene i DPOland er en eneste berg- og dalbane :wideyed: Ene dagen er man ikke i tvil, andre dagen tenker man det umulig har klaffet. I tillegg til at man går og kjenner etter i hver minste krik og krok i kroppen. Man kan bli gal av mindre :hilarious:

Her kastet jeg snusboksen selv ved positiv test. Fy søren så grusomt det er med disse abstinensene. Som om en ikke er hormonell fra før av :nailbiting::hilarious: Stakkars mann som bor med meg disse dager..

Huff, ja disse dagene og ukene i DPOland er en eneste berg- og dalbane :wideyed: Ene dagen er man ikke i tvil, andre dagen tenker man det umulig har klaffet. I tillegg til at man går og kjenner etter i hver minste krik og krok i kroppen. Man kan bli gal av mindre :hilarious:

Haff ja, føler meg klinkokos til tider:schocked028 Ny dag, nye muligheter, sies det:rolleyes: Ser fram til imorgen og en ny dag:angel5

Back
Topp