~ IKM uke 40 ~

Takk for det :Heartred Har hatt en del svake streker de siste dagene, men har ikke testet siden fredag. Så er veldig spent! Har en strimmel og 2 digitale. Symptomene er ihvertfall veldig tilstede. Kvalmen kom som lyn fra klar himmel igår, og har vært kveldstrøtt og sliten i 5 dager. Og ingen sympt på at tanta kommer. Så er skikkelig nervepirrende :hilarious:

jeg hadde veldig svake strimler, så det egentlig ikke selv, men kjente på en del symptomer så tok en digital, og den var positiv! Såå jeg håper for deg og :happy::happy:

lykke til :Heartred

D7A7D7F8-6C8F-4A54-8F2A-1208F72F4904.jpeg
Testetøsa meg greide ikke å vente med digital tidlig (25mlu), og tok en nå 8 dpo på utvannet urin, 2 timer siden forrige dobesøk :rolleyes::love7

Tok en tidligtest i gårkveld, fikk da svaaaak strek, syynes å se rosa farge også. Klarte ikke å vente på flere tester i posten, så tok en vanlig 25ml/u i dag, men den er helt negativ.. 9 dpo i dag, så mistet egentlig troa.. får bare vente på TR..

Tok en tidligtest i gårkveld, fikk da svaaaak strek, syynes å se rosa farge også. Klarte ikke å vente på flere tester i posten, så tok en vanlig 25ml/u i dag, men den er helt negativ.. 9 dpo i dag, så mistet egentlig troa.. får bare vente på TR..

Kanke gi opp 9 dpo, er ennå tidlig:happy119

Med andremann testa jeg helt blenda frem til ettermiddag 10 dpo :) Fortsatt massevis av håp!!:)

Så snille dere er! ❤️ Godt å ha noen som kan snu tankegangen litt innimellom ❤️

Jaaah, altfor tidlig å gi opp 9 dpo, mange tester først positivt på IKM eller senere:happy119 man tester som regel positivt forskjellig fra graviditet til graviditet også, da egget fester seg på forskjellige dager fra gang til gang:) Masse lykke til og håper for deg:smiley-angelic001:Heartpink

Jaaah, altfor tidlig å gi opp 9 dpo, mange tester først positivt på IKM eller senere:happy119 man tester som regel positivt forskjellig fra graviditet til graviditet også, da egget fester seg på forskjellige dager fra gang til gang:) Masse lykke til og håper for deg:smiley-angelic001:Heartpink
Så sant det du sier! ❤️ Da jeg ble gravid før sommeren fikk jeg positiv 8-9 dpo, og digital 10 dpo, så sikkert det jeg har i bakhodet. Men kan såklart være annerledes neste gang :)
Takk ❤️Håper for deg også!! ❤️

Sterkere strimmeltest idag. Tydelig rosa i virkeligheten! Men slo dessverre ikke ut på digital. Muligens litt for lite hcg enda. Håper jeg :oops: Skal ta en ny i morgen tidlig, så får vi se! Har hatt et kraftig migreneanfall idag..har ikke hatt migrene på flere år :depressed:

Vedlegg

• 2BCB5420-2723-4334-AF47-BE2F18A4B75D.jpeg
    2BCB5420-2723-4334-AF47-BE2F18A4B75D.jpeg
    33 KB · Visninger: 124
Back
Topp