~ IKM uke 40 ~

CD18 å monitor sa idag høy og østrogenøkning oppdaget. Så da kommer EL, og den har ikke vært ennå:rolleyes:

Begynner å ane eit lite håp om å kunne legge inn aksjer i løpet av få dagar.
Fikk soppinfeksjon her om dagen, men testa ut noko nytt (for meg); diflucan.
Tok tabletten i går kveld, å alt i dag er det STOR forbedring.
Skal etter kalkulator på nett ha EL i morgon, men godt mulig den er forsinka pga infeksjonen.
Har i allefall eit liiite håp om reell prøving denne mnd (ingen sex sidan torsdag).

Diflucan er det eneste som funker på meg, og det funker som gull!!!:happy: Satser på dere treffer EL!:)

Lagt inn aksjer nå nettopp:rolleyes::hilarious:

Ifølge Flo har jeg EL i morgen, men jeg er bortreist på jobb fram til helgen :banghead: Noen som har erfaring med EL etter SA? Er det normalt at den kanskje kommer litt senere enn vanlig? :angelic:

Ifølge Flo har jeg EL i morgen, men jeg er bortreist på jobb fram til helgen :banghead: Noen som har erfaring med EL etter SA? Er det normalt at den kanskje kommer litt senere enn vanlig? :angelic:
Jeg har ikke hatt SA selv, men jeg vet at det kan klusse til syklusen litt så det kanskje tar litt lenger tid før mens er i gang osv. Jeg ville lagt inn aksjer når du er hjemme igjen :smug: Og i tillegg prøve å følge med på symptomer kroppen kanskje gir mens du er på jobbreise. Du klarer kanskje tyde om du får eggløsningsslim eller kjenner litt murring i magen? I så fall ville jeg ha notert det ned :)

Venter EL fredag, men ennå er EL-testene veeeeeeldig svake....! Er dette vanlig....?:anyone
Det er som regel alltid litt strek på eggløsningstester. Det eneste som teller er når strekene er like sterke eller den venstre utslagsstreken er ennå sterkere :)

Edit: ooog hvis du er vant til flere dager med sterke streker kan jo EL ha forskjøvet seg litt denne PP, eller så har du kortere topp :)

Fikk høy på monitor idag også, ganske snart positiv test... menne.. hatt det siden CD7 av og på. Er idag på CD 19:rolleyes:
20200916_091040.jpg

SA kan få syklus på bærtur, ja. Er første pp etter kjemisk her. Og hatt nesten positive tester siden CD7, er nå på CD 19, og monitor sa endelig høy igår:smiley-bounce012

Det er som regel alltid litt strek på eggløsningstester. Det eneste som teller er når strekene er like sterke eller den venstre utslagsstreken er ennå sterkere :)

Edit: ooog hvis du er vant til flere dager med sterke streker kan jo EL ha forskjøvet seg litt denne PP, eller så har du kortere topp :)

tror jeg har veldig kort topp - sist jeg ble gravid greide jeg ikke å fange toppen til tross for to tester daglig.. men jeg husker ikke om strekene var sterkere enn dette noen dager før, nå er de jo nesten ikke synlige i det hele tatt... Skulle liksom tro de var litt sterkere så tett opp mot EL.....?

Idag sa monitoren høy på meg, så da er det nok denne gruppa jeg tilhører:)

Baby.3 - alder: 27 år - PP4 - B3- EL:18/09(?) - IKM: 02/10(?)

Jeg har ikke hatt SA selv, men jeg vet at det kan klusse til syklusen litt så det kanskje tar litt lenger tid før mens er i gang osv. Jeg ville lagt inn aksjer når du er hjemme igjen :smug: Og i tillegg prøve å følge med på symptomer kroppen kanskje gir mens du er på jobbreise. Du klarer kanskje tyde om du får eggløsningsslim eller kjenner litt murring i magen? I så fall ville jeg ha notert det ned :)

Jeg har generelt svært lite symptomer ved el, men jeg skal prøve å kjenne litt etter. Tror kanskje jeg har hatt el slim før så får håpe det ikke kommer før til helgen :angelic: :) Håperhåperhåper den kan vente til helgen :hilarious:

Diflucan er det eneste som funker på meg, og det funker som gull!!!:happy: Satser på dere treffer EL!:)

Hadde aldri høyrt om diflucan før, å er i grunn litt irritert for at legen aldri har sagt at det finnes alternativ til Canesten, då det funkar utruleg dårleg på meg. Blir berre dårlegare etter påbegynt kur, fram til det har gått ca 5-6dagar, deretter bedrar det seg gradvis. Aldri mindre enn 14dagar kur, som regel lenger.
Å heilt ute av stand til å fungere i kvardagen, i allefall første veka:sad015

Har EL rundt desse dager (i går dersom standard kalkulatorar stemmer), å fikk lagt inn aksjer i går kveld.
Kunne kjennes ut som EL-murring i dagtidlig.
Så KAN ha truffet. Men trulig er miljøet ekstra ugjestmildt for svømmerar der nede

Sjansen er nok liten for klaff denne PP, men ikkje 0;)

Hadde aldri høyrt om diflucan før, å er i grunn litt irritert for at legen aldri har sagt at det finnes alternativ til Canesten, då det funkar utruleg dårleg på meg. Blir berre dårlegare etter påbegynt kur, fram til det har gått ca 5-6dagar, deretter bedrar det seg gradvis. Aldri mindre enn 14dagar kur, som regel lenger.
Å heilt ute av stand til å fungere i kvardagen, i allefall første veka:sad015

Har EL rundt desse dager (i går dersom standard kalkulatorar stemmer), å fikk lagt inn aksjer i går kveld.
Kunne kjennes ut som EL-murring i dagtidlig.
Så KAN ha truffet. Men trulig er miljøet ekstra ugjestmildt for svømmerar der nede

Sjansen er nok liten for klaff denne PP, men ikkje 0;)

Det forstår jeg.. Hadde neppe aldri hørt om det jeg heller, hadde ikke søstera mi nevnt det for meg..

Men muligheten er jo absolutt til stede for at det har klaffet!:) infeksjonen sitter vel helst i skjeden, og om svømmerne kommer seg oppover, skulle man jo tro at alt er som normalt!:)

Melder meg inn her :) har vært i IKM-uke 39, men eggløsning ble veldig sen, fikk fast smiley på clearblue i dag, etter 4-5 dager med blinkende :)

Eki93 - 27år - PP2 (etter MA) - b1 - EL 17.09 - IKM 30.09

Her ser det ikke ut som at eggløsning har tenkt til å komme med det første. Blødningen har bare tatt seg enda mer opp, nå dag 17 i syklusen, så begynner nesten å lure på om det er tanten som er kommet allerede

Jeg var hos gynekolog i går og fortalte om mine korte faser mellom eggløsning og TR. Han sjekket at alt var i orden og sa at jeg egentlig så klar ut til å få eggløsning nå. Kan være at kroppen av en eller annen grunn ikke helt klarte å få det skikkelig i gang tidligere.

Jeg fikk derfor resept på eggløsningssprøyte som jeg nå har tatt i dag tidlig. Og har fått positiv eggløsningstest nå i kveld! Nå er jeg veldig spent på hvordan dette kommer til å gå! Følte alt egentlig skjedde litt raskt, men det var jo fordi det passet med syklus slik. Fikk også resept på noen tabletter jeg skal ta fra og med lørdag av, som skulle forlenge(?) fasen mellom eggløsning og TR.

Hos meg som kom el to dager før etter SA. Glad jeg allerede var i gang med å sjekke med eltester så jeg fant ut av det :happy:

CD20 og drittlei. Fikk høy på monitor for tredje dag på rad. Og helt negativ EL-test som jeg la inn i premom. Premom mener fortsatt jeg er 3dpo. Og jeg aner ikke!?:arghh: Fortsetter med testingen..

20200917_081655.jpg

Back
Topp