Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenHeihei!
Alfakrøll - 38 - B2 - PP12 - EL 11/1 - IKM 25/1
Tenk å kunne starte året med to streker! Håper for oss alleJeg prøver letrozol igjen denne måneden, 5. runde..
Ja tenk om alle fra uke 4 kunne fått positive tester, det hadde vært fantastisk!Ikke santRett etter mensen er nok waste med tester ja, men er jo fint å ta utgangspunkt i noe og![]()
Har vært mest for å følge med på en ganske uregelmessig syklus etter uttak av hormonspiral, og en angrepille jeg måtte ta.. men tror den har stabilisert seg nå egentlig
Og at jeg fortsatt ammer. Ser heldigvis ikke ut til det har noe å si for megIkke santHar vært mest for å følge med på en ganske uregelmessig syklus etter uttak av hormonspiral, og en angrepille jeg måtte ta.. men tror den har stabilisert seg nå egentlig
![]()

Jaa jeg ser den! Så bra det ikke ser ut til å klusse for mye med syklus!Og at jeg fortsatt ammer. Ser heldigvis ikke ut til det har noe å si for meg![]()

Lenge til EL her, er kun på CD6I dag er dagen, og jeg går inn i dpo-land i morgen
Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg el?![]()
Wii! Skal jeg flytte el på deg til i dag på oversikten?I dag er dagen, og jeg går inn i dpo-land i morgen
Hvordan går det med dere? Noen som nærmer seg el?![]()

Jeg legger inn i både ff og premom. Føler ff er best på temp, men bruker premom til eggløsningstester så da plotter jeg like greit inn temp der ogsåJeg blir nok i ikm uke 5. Men lurer på; dere som temper, hvilken app legger dere det inn i?
Ja, du kan gjøre detWii! Skal jeg flytte el på deg til i dag på oversikten?
CD 13 her! Testene er fremdeles svake, men jeg har begynt å få murrings i eggstokkene, så da skjer det vel noe om noen dager! La inn første aksjer igår tilfelle det kommer plutselig![]()

Jaa det kan jo hende du må improvisere litt med det blankeJa, du kan gjøre det
Fin nedgang på testene gjennom dagen i dag også. Så nå er det bare å krysse fingrene for at man har lagt inn gode nok aksjer, og at det blir baby av det![]()
Litt spent på hva jeg skal gjøre neste helg da, for samboeren fyller rundår, og vi har bedd familie og venner til kaffe, kaker og fest
Spørs om jeg må ha med vann på spritflaske og lage mocktails med zeroh mojito saften![]()

Plutselig kommer den, før man vet ordet av det er man i dpo-landHar altså så dårlig tålmodighet denne syklusen, venter så innmari på eggløsning![]()
![]()
![]()

Ja, måtte det i mai når vi skulle ha firmafest også, for da fant jeg ut dagen før at jeg var uplanlagt gravidJaa det kan jo hende du må improvisere litt med det blanke![]()
og ingen som avslørte det da i hvertfall 

Litt tricky den der, at mange vet man prøverJa, måtte det i mai når vi skulle ha firmafest også, for da fant jeg ut dagen før at jeg var uplanlagt gravidog ingen som avslørte det da i hvertfall
Men da var det heller ingen som forventet at jeg skulle være gravid heller, men siden vi mistet den gang i MA så er det flere som vet at vi prøver på nytt igjen nå. Så vet det er flere som ser etter tegn på at jeg kan være gravid nå![]()
er i den situasjonen selv, at absolutt alle rundt oss vet vi prøver fordi vi er åpne om det. Veldig glad for det med tanke på hva folk rundt oss sier nå - kontra når de ikke visste vi prøvde, typ «når tenker dere å få barn da», men vet også at mange rundt oss leter etter tegn her og der 
Velkommen!Hei!
Vil også være med i tråden
Bompibjørnen - 34 - B1 - PP3 - EL 05.01- IKM 20.01
Positiv EL test i dag. Svakt positiv igår.
PS. Venter på godkjenning av brukernavn
Og happy humpings! 
Altså, det er faktisk bedre at folk vet at man prøver, for da er de mere hensynsfull i spørsmålene sine. Istede for den der "når kommer det baby da?" Så får de bare være nysgjerrige og lete etter tegnLitt tricky den der, at mange vet man prøverer i den situasjonen selv, at absolutt alle rundt oss vet vi prøver fordi vi er åpne om det. Veldig glad for det med tanke på hva folk rundt oss sier nå - kontra når de ikke visste vi prøvde, typ «når tenker dere å få barn da», men vet også at mange rundt oss leter etter tegn her og der
![]()

Enig med du!Altså, det er faktisk bedre at folk vet at man prøver, for da er de mere hensynsfull i spørsmålene sine. Istede for den der "når kommer det baby da?" Så får de bare være nysgjerrige og lete etter tegn![]()