IKM uke 4 ❤️

Assa dette er ikke riktige veien kjære eggløsningstester, dere skal ikke bli svakere :wtf:
IMG_4063.png

:meh: Var ikke bare utvannet urin?
Nei, oppspart i 4 timer :banghead: nå mener Premom toppen var på den på 0.5, og at el er over. Må bare fortsette å teste da :facepalm: kjenner fremdeles litt murringer og har enda en del slim. Har hatt el så sent som cd 20 en gang, håper jeg slipper å vente enda 5 dager til

Kan du ha hatt ett super raskt hopp i går da? Litt lite sannsynlig i og med at det var så kort tid mellom testene dine i går men..
Krysser fingrene for at det snur raskt igjen :happy:
Så raskt har det aldri vært før i allefall :hilarious: temper også, og den er fremdeles lav, men får se imorgen da. Regner med den bare lar vente på seg, håper det hvertfall! :nailbiting:

Nei, oppspart i 4 timer :banghead: nå mener Premom toppen var på den på 0.5, og at el er over. Må bare fortsette å teste da :facepalm: kjenner fremdeles litt murringer og har enda en del slim. Har hatt el så sent som cd 20 en gang, håper jeg slipper å vente enda 5 dager til
Arh.. pleier du å få sterke tester? Du tester jo ofte, så burde ikke ha misset toppen. Håper det bare er en tulletest!

Arh.. pleier du å få sterke tester? Du tester jo ofte, så burde ikke ha misset toppen. Håper det bare er en tulletest!
Pleier å få hvertfall 0.9 og stort sett over 1.0, så har mye å gå på enda :smiley-ashamed004
Ja, de nærmeste dagene ved el tester jeg 4 ganger om dagen, og tisser da bare disse fire gangene :hilarious:

Pleier å få hvertfall 0.9 og stort sett over 1.0, så har mye å gå på enda :smiley-ashamed004
Ja, de nærmeste dagene ved el tester jeg 4 ganger om dagen, og tisser da bare disse fire gangene :hilarious:
Ja skjønner, ser du også temper så da har du jo litt bedre oversikt:)
Wauw, respekt! Jeg tester også minst 4 ganger når det nærmer seg, men klarer aldri å holde meg så lenge:hilarious:

Kjenner jeg ikke skjønner alt her dere som tar flere eggløsningstester, hvordan får dere registrert verdiene på testene?
Har tenkt å kjøpe tester til neste gang om spiren ikke sitter denne gangen. Venter på eggløsning selv. Fikk eggehvite slimet i dag. Så tipper det blir rundt helgen

Og hvis dere må ha sex med en nesten 2-åring i hus for å prøve på denne perioden, så hadde jeg tatt en rask en mens barnet ser på tv eller leker på gulvet Mye lettere det enn å bytte vakter med kollegaer.

Ber til fruktbarhetsgudinnen Frøya om positive el-tester imorgen :smiley-angelic001 Danser og synger eggløsningssangen:dance011:cool05 Eggløsning , Eggløsning kom min min vei.. kom nå her og dans med meg:laughing021 Desperate tider, krever Desperate tiltak:laughing002

Jeg. Er. Forvirra :confused004 :confused004 :confused004

Cd 10, første dag med testing på CBA monitoren denne syklusen og dette skjer:
1000015354.png

Tenkte jeg skulle spare på lh testene til jeg fikk "høy" så jeg hadde allerede hellt ut urinen. Klarte skviiise ut noen dråper til til en lh test.

1000015357.jpg

Den er jo ikke helt positiv, men kan jo være pga prøven ble tatt på ei blære som hadde fått fyllt seg i 5 min. Og den er jo absolutt såpass høy at peak kan forventes å komme i dag om den ikke var i natt :smiley-ashamed004 vanligvis veldig glad for peak, men jeg var ikke helt forberedt på dette så har vært minimalt med aksjer i forkant. Lørdag kveld tror jeg var sist liksom..

Vis vedlegget 477025
Tenkte jeg skulle spare på lh testene til jeg fikk "høy" så jeg hadde allerede hellt ut urinen. Klarte skviiise ut noen dråper til til en lh test.

Vis vedlegget 477026
Den er jo ikke helt positiv, men kan jo være pga prøven ble tatt på ei blære som hadde fått fyllt seg i 5 min. Og den er jo absolutt såpass høy at peak kan forventes å komme i dag om den ikke var i natt :smiley-ashamed004 vanligvis veldig glad for peak, men jeg var ikke helt forberedt på dette så har vært minimalt med aksjer i forkant. Lørdag kveld tror jeg var sist liksom..
Prøv å kjør på i dag hvis dere får til? :Heartred

Vis vedlegget 477025

Vis vedlegget 477026

Wuhuuu, bare å legge inn aksjer da :cool05 :dance011 :love017 Happy humpings:wav:cool14:sex

CD15 og ENDELIG er det EL på gang:gen014:happy093:hug007:love017:sad010:smiley-bounce015:smiley-bounce012:cool05:dance008:dance011Herreguuuud, dette har jeg ventet på:wav

Thanks to Frøya og kroppen:smiley-bounce022
Screenshot_20260106_082324_FF.jpg

Screenshot_20260106_081247_Premom.jpg

20260106_081020.jpg

Back
Topp