IKM uke 39

Jeg synes jeg ser antydninger til svak strek. Jeg er i svak strek-land selv med make sure. Får sterkere streker om ettermiddagen, og svake om morgenen.

Hvor mange dpo er du? :happy: Er første runden min med makesure, så har vært fint å tatt mange - å tatt vare på.. Så ut som min var sterkere i går kveld, å svakere imorgest åsså!

Hvor mange dpo er du? :happy: Er første runden min med makesure, så har vært fint å tatt mange - å tatt vare på.. Så ut som min var sterkere i går kveld, å svakere imorgest åsså!

Jeg er 12 dpo. Jeg skal kjøpe cb digital i ettermiddag for nå gidder jeg ikke mer av make sure. Jeg får sterkere utslag på rfsu sin «test ofte» og rfsu er notorisk på å slå ut sent, så det sier litt om make sure.

Jeg brukte babyplan første gangen jeg var gravid og angrer på at jeg ikke kjøpte de igjen!

Skikkelig tung morgen. Har kort syklus på 25 dager. Hadde IKM mandag 21. Og er aldri forsinket. Fremdeles ikke fått mensen, men blenda RFSU tidligtest i går (12 dpo) og «ikke gravid» CB digital idag (13 dpo). Trodde den kom til å være positiv idag, men sikkert bare ønsketenking. Rart mensen uteblir.

Jeg ville ikke gi meg selv for mye håp så jeg avventet litt med å godta testene som sa jeg var gravid. Følte ikke jeg så økning i starten men nå har jeg testet i 6 dager, er 14 dpo og fortsatt positiv test så nå tror jeg at jeg kan settes på gravid :D
Håper alle dere andre også får sterke og positive tester fremover :Heartred

Vedlegg

• E815EB09-36F3-455B-89DA-C18C4C7C2628.jpeg
    E815EB09-36F3-455B-89DA-C18C4C7C2628.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 118
  • 1539BBB6-5982-4923-A4D1-90DFB1FF4671.jpeg
    1539BBB6-5982-4923-A4D1-90DFB1FF4671.jpeg
    11,9 KB · Visninger: 99
Jeg er 12 dpo. Jeg skal kjøpe cb digital i ettermiddag for nå gidder jeg ikke mer av make sure. Jeg får sterkere utslag på rfsu sin «test ofte» og rfsu er notorisk på å slå ut sent, så det sier litt om make sure.

Jeg brukte babyplan første gangen jeg var gravid og angrer på at jeg ikke kjøpte de igjen!

Hmm, er det vanlig makesure du har brukt eller tidlig? Jeg har fått mye skyggestreker på Babyplan tidlig, mulig en runde var kjemisk for det var virkelig strek - så var den borte like fort som den kom.. Har digital liggende, men den ruger jeg godt på :laughing002 Spent å høre utslaget ditt ❤️

Jeg syns også babyplan sine fungerer best! Har bestilt ny pakning som ventes i posten.
Nå har jeg fått tydelig (skygge)strek i går på Llyoids og negativ på Metode i dag..

15dpo, 2IKM. Blenda tester og tempen holder seg høy:confused:

Vedlegg

• 0034F056-A290-4AC1-B3DF-968A4F26E1B1.jpeg
    0034F056-A290-4AC1-B3DF-968A4F26E1B1.jpeg
    41,1 KB · Visninger: 115
  • 0B83DE3A-6203-4BD3-90A3-972A520A5659.png
    0B83DE3A-6203-4BD3-90A3-972A520A5659.png
    77,2 KB · Visninger: 116
Hmm, er det vanlig makesure du har brukt eller tidlig? Jeg har fått mye skyggestreker på Babyplan tidlig, mulig en runde var kjemisk for det var virkelig strek - så var den borte like fort som den kom.. Har digital liggende, men den ruger jeg godt på :laughing002 Spent å høre utslaget ditt ❤️

Jeg har brukt både tidlig og vanlig fra make sure denne runden, og forrige runde (som ikke endte bra). Skyggestreker kan nok skje alle tester, men jeg synes make sure er sen til å gi strek.

Apoteket jeg var innom hadde bare enkeltpakker med cb digital, så endte med å bestille fra nett. Da blir det noen dager med venting på meg likevel! Hadde kanskje ikke fått utslag på digital enda heller, så like greit.

HERREGUD jeg klarer ikke å roe meg ned, er så jæ***g spent :hilarious: Får ikke til å konsentrere meg på jobb. Sommerfugler i magen hele tiden! Hvis testene er positiv idag så kollapser jeg :nailbiting::hilarious: Da er det liksom ikke noe tvil! Og veldig spent på å evt fortelle det til samboeren, det blir isåfall hans første :dummy: Og min tredje. 5 år siden sist jeg var gravid, så det blir jo nesten helt nytt for meg igjen :hilarious:

Jeg ville ikke gi meg selv for mye håp så jeg avventet litt med å godta testene som sa jeg var gravid. Følte ikke jeg så økning i starten men nå har jeg testet i 6 dager, er 14 dpo og fortsatt positiv test så nå tror jeg at jeg kan settes på gravid :D
Håper alle dere andre også får sterke og positive tester fremover :Heartred
Fantastisk!! Gratulerer så mye :Heartred

Hjelp! Jeg klarte ikke å vente mer enn fire timer! Er det fortsatt bare i mitt hode? Er det flere som ser strek??! Den øverste er fra kl 07. Den andre fra kl 11.

Vedlegg

• 36ED06B3-3636-4DE4-A484-86489007E8C8.jpeg
    36ED06B3-3636-4DE4-A484-86489007E8C8.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 145
Begynte å blø idag, så ble sikkert en kjemisk her. Min første kjemiske isåfall. Hva gjør man med det? Må man til lege for å få det konstatert eller lar man det gå av seg selv? Har ingen tester per nå for å sjekke at hcg synker.

Begynte å blø idag, så ble sikkert en kjemisk her. Min første kjemiske isåfall. Hva gjør man med det? Må man til lege for å få det konstatert eller lar man det gå av seg selv? Har ingen tester per nå for å sjekke at hcg synker.
Kjemisk/tidlig sa pleier å gå av seg selv- kroppen rydder opp. Hadde man ikke testet så tidlig hadde man jo bare tenkt at det var mensen:Heartred Men hvis du får feber eller smerter el skal du ringe legen selvsagt:Heartred Det er føere som sier man er ekstra fruktbar pp etter en kjemisk, så håper dette gjelder deg! Jeg ble gravid med barn nr.4 rett etter en tidlig sa (mistet i uke 6 og rakk ikke få mens før jeg ble gravid igjen). Masse lykke til! :love2

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder teste mer..... 12 dpo og blenda tester.

6BCC8758-9D85-455C-BAB0-043577AFE4D9.jpeg

Hjemmekontor og tester liggende betyr bare en ting. Det må testes.. Ble lei meg pga blank test tidligere i dag, spesielt pga den ene testen var en tidlig test (metode, aldri igjen..!!). Uansett, testet på nytt nå etter å ha verken drukket vann eller gått på do for å få konsentrert urin..Det er en strek som kan sees uten lupe og lommelykt vel? Bildet er seff i helt j..kvalitet her:

50C8D8E3-446D-4A89-974E-A6FB5D5B4C34.jpeg

Back
Topp