M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg ser strek!! Håper så inderleg at det blir baby av den streken, det fortener duCa 12 dpo, og jeg ser streker på alle tester omtrent, men denne trenger jeg ikke lete meg frem til?! Er det virkelig noe der?![]()

Jeg drista meg til å prøve en babyplan. Og hva ser jeg?Hva??? Er det sant? Jeg er bare 6dpo!!!

Synes bare det er ekstremt tydelig så tidlig?Ser tydelig strek! Håpehåpe![]()
Synes bare det er ekstremt tydelig så tidlig?![]()
Nei det får den ikke vært. Hadde bare sex rundt eggløsning denne gangenHmm ja er jo tidlig.. men kan el ha vært før?

Åh tusen takk kjære degEg ser strek!! Håper så inderleg at det blir baby av den streken, det fortener du![]()
tør ikke håpe enda, og jeg synes strek er veldig skummelt ettersom sist gang endte i MA
gruer meg til ukesvis med bekymring.. 
Ca 12 dpo, og jeg ser streker på alle tester omtrent, men denne trenger jeg ikke lete meg frem til?! Er det virkelig noe der?![]()

Nei det får den ikke vært. Hadde bare sex rundt eggløsning denne gangen![]()

Det forstår eg veldig godt.. Kor langt kom du sist? Blir som ein milepæl å komme forbi der ser eg for megÅh tusen takk kjære degtør ikke håpe enda, og jeg synes strek er veldig skummelt ettersom sist gang endte i MA
gruer meg til ukesvis med bekymring..
hvordan går det med deg?![]()

Det gir meg jo litt håp, samtidig som det ikkje fins ein regel (PP) utan unntak
Det skal være sikkertOkeeei. Da blir vel dette ei ekstra spennende teste-helg![]()

Håper for degDet forstår eg veldig godt.. Kor langt kom du sist? Blir som ein milepæl å komme forbi der ser eg for meg
Eg er 11 dpo i dag, negativt vanleg test 9 og 10 dpo. Tok ikkje med testar når eg reise vekk i helga, angrar nomed ikm i morgon så får eg uansett vite det tidsnok.
Eg pleier å ha mykje murringar frå 7 dpo og fram til tr, men denne gongen har eg ikkje hatt nokoDet gir meg jo litt håp, samtidig som det ikkje fins ein regel (PP) utan unntak
![]()

CB har slike skygger. Vent heller til 10 dpoSå på testen jeg tok igår, og idag er den helt blå! Har ikke tatt ny idag, skal vente til i morgen. Men den blir vel ikke sånn uten at hcg spiller inn?Kan hende den har vært sånn lenge, jeg la den bort før tidsfristen gikk ut igår
![]()
Jaa har litt dårlig erfaring fra før med disse, så tar det med en klype salt!CB har slike skygger. Vent heller til 10 dpo
Her er det strek!Ca 12 dpo, og jeg ser streker på alle tester omtrent, men denne trenger jeg ikke lete meg frem til?! Er det virkelig noe der?![]()

Så tydelige skyggestreker har jeg aldri sett på babyplan før! Håper virkelig den blir sterkere i morgen!Jeg drista meg til å prøve en babyplan. Og hva ser jeg?Hva??? Er det sant? Jeg er bare 6dpo!!!
Nei, ikke jeg heller. Men har aldri fått skyggestreker på disse testene før heller da. Ja, det håper virkelig jeg også at den blir!! Jeg så allerede streken idet urinen trakk seg overSå tydelige skyggestreker har jeg aldri sett på babyplan før! Håper virkelig den blir sterkere i morgen!

Dette lover virkelig bra!Nei, ikke jeg heller. Men har aldri fått skyggestreker på disse testene før heller da. Ja, det håper virkelig jeg også at den blir!! Jeg så allerede streken idet urinen trakk seg over![]()
blæææ.. det var jo likt med første mann.. fikk ikke positiv 11-12 dpo, men en uke etterpå (testa ikke i mellomtiden..). Fortsatt et lite håp siden jeg kjenner symptomer som sist, men nå for halvveis lufta ut av meg..