IKM uke 39

Jeg drista meg til å prøve en babyplan. Og hva ser jeg? :smiley-angelic001 Hva??? Er det sant? Jeg er bare 6dpo!!!

Edit: Har gått ut fra at denne dessverre var defekt:arghh:

Vedlegg

• 843FC07F-89C3-494B-B624-B0344FB092DD.jpeg
    843FC07F-89C3-494B-B624-B0344FB092DD.jpeg
    39,6 KB · Visninger: 153
Last edited by a moderator:
Ca 12 dpo, og jeg ser streker på alle tester omtrent, men denne trenger jeg ikke lete meg frem til?! Er det virkelig noe der? :bag:
Eg ser strek!! Håper så inderleg at det blir baby av den streken, det fortener du:dummy::Heartred

Eg ser strek!! Håper så inderleg at det blir baby av den streken, det fortener du:dummy::Heartred
Åh tusen takk kjære deg :Heartred tør ikke håpe enda, og jeg synes strek er veldig skummelt ettersom sist gang endte i MA :Heartred gruer meg til ukesvis med bekymring.. :)
hvordan går det med deg? :Heartred

Åh tusen takk kjære deg :Heartred tør ikke håpe enda, og jeg synes strek er veldig skummelt ettersom sist gang endte i MA :Heartred gruer meg til ukesvis med bekymring.. :)
hvordan går det med deg? :Heartred
Det forstår eg veldig godt.. Kor langt kom du sist? Blir som ein milepæl å komme forbi der ser eg for meg :shy:

Eg er 11 dpo i dag, negativt vanleg test 9 og 10 dpo. Tok ikkje med testar når eg reise vekk i helga, angrar noo_O med ikm i morgon så får eg uansett vite det tidsnok.
Eg pleier å ha mykje murringar frå 7 dpo og fram til tr, men denne gongen har eg ikkje hatt noko:wideyed: Det gir meg jo litt håp, samtidig som det ikkje fins ein regel (PP) utan unntak:wacky:

Det forstår eg veldig godt.. Kor langt kom du sist? Blir som ein milepæl å komme forbi der ser eg for meg :shy:

Eg er 11 dpo i dag, negativt vanleg test 9 og 10 dpo. Tok ikkje med testar når eg reise vekk i helga, angrar noo_O med ikm i morgon så får eg uansett vite det tidsnok.
Eg pleier å ha mykje murringar frå 7 dpo og fram til tr, men denne gongen har eg ikkje hatt noko:wideyed: Det gir meg jo litt håp, samtidig som det ikkje fins ein regel (PP) utan unntak:wacky:
Håper for deg :Heartred:Heartred
Sist begynte jeg å blø rundt 9+0, ingen smerter og veldig lite blod men det gav seg ikke, tok et par dager før jeg tok kontakt med legen, så fikk komme på UL rundt 9+6 og da hadde vel utviklingen stoppet opp noen uker i forveien.. så kommer til å være ekstremt redd for blødninger denne gangen :)

Så på testen jeg tok igår, og idag er den helt blå! Har ikke tatt ny idag, skal vente til i morgen. Men den blir vel ikke sånn uten at hcg spiller inn? :nailbiting: Kan hende den har vært sånn lenge, jeg la den bort før tidsfristen gikk ut igår :rolleyes:
CB har slike skygger. Vent heller til 10 dpo

Ca 12 dpo, og jeg ser streker på alle tester omtrent, men denne trenger jeg ikke lete meg frem til?! Er det virkelig noe der? :bag:
Her er det strek!:smiley-bounce016

Jeg drista meg til å prøve en babyplan. Og hva ser jeg? :smiley-angelic001 Hva??? Er det sant? Jeg er bare 6dpo!!!
Så tydelige skyggestreker har jeg aldri sett på babyplan før! Håper virkelig den blir sterkere i morgen!

Så tydelige skyggestreker har jeg aldri sett på babyplan før! Håper virkelig den blir sterkere i morgen!
Nei, ikke jeg heller. Men har aldri fått skyggestreker på disse testene før heller da. Ja, det håper virkelig jeg også at den blir!! Jeg så allerede streken idet urinen trakk seg over:smiley-angelic001

Nei, ikke jeg heller. Men har aldri fått skyggestreker på disse testene før heller da. Ja, det håper virkelig jeg også at den blir!! Jeg så allerede streken idet urinen trakk seg over:smiley-angelic001
Dette lover virkelig bra!

Uææ jeg som absolutt skulle vente til i morgen med test, men så ble jeg så gira av alle som får så tidlig så tenkte jeg kunne prøve i dag.. 11 dpo og tydelig ingen strek :dontknow blæææ.. det var jo likt med første mann.. fikk ikke positiv 11-12 dpo, men en uke etterpå (testa ikke i mellomtiden..). Fortsatt et lite håp siden jeg kjenner symptomer som sist, men nå for halvveis lufta ut av meg..

Så herlig å se at noen har fått streker❤️ Og de av dere som ikke har fått strek enda så er det jo fortsatt kanskje litt tidlig for at det skal slå ut❤️

Testetrangen min har for øvrig gått over til testeangst. Jeg bare orker ikke å forholde meg til en negativ test så vil uansett vente noen dager (6dpo i dag), men når tiden er inne for testing så er jeg kjemperedd for negativ.. Er liksom bedre å fortsatt ha et håp nå enn å få bekreftet at man ikke er gravid. Har det veldig på følelsen at det ikke har gått for meg denne pp:(

Back
Topp