Ikm uke 39 :)

Vurderer og joine her :-D mulig el 10 eller 11, da blir ikm 25 sept. Pp1 b2. Første født i november, så litt usikker på om jeg egentlig er klar for å prøve på nr 2. Men har lyst også :-) lyst på et barn til, bare ikke lyst til og gå gravid :-/
 
Vurderer og joine her :-D mulig el 10 eller 11, da blir ikm 25 sept. Pp1 b2. Første født i november, så litt usikker på om jeg egentlig er klar for å prøve på nr 2. Men har lyst også :-) lyst på et barn til, bare ikke lyst til og gå gravid :-/
Samme her! Jeg synes det var krise å gå gravid. Føder heller 1 gang i måneden [emoji14]
 
Samme her! Jeg synes det var krise å gå gravid. Føder heller 1 gang i måneden [emoji14]
Hmm, vet ikke helt det heller :-D men med kvalme fra helvette i 15 uker og kvalme+ hele svangerskapet, og bekkenløsning, frister lite :-/ men er jo lov og håpe at gang 2 blir bedre.
 
Hmm, vet ikke helt det heller :-D men med kvalme fra helvette i 15 uker og kvalme+ hele svangerskapet, og bekkenløsning, frister lite :-/ men er jo lov og håpe at gang 2 blir bedre.
Var du kvalm hele svangerskapet? :o
Føler jeg hadde all verdens plager. Carpal tunnel syndrom, restless legs, bekkenløsning, halsbrann, sykt mye vann og svangerskapsforgiftning. Gleder meg[emoji23]
 
Var du kvalm hele svangerskapet? :eek:
Føler jeg hadde all verdens plager. Carpal tunnel syndrom, restless legs, bekkenløsning, halsbrann, sykt mye vann og svangerskapsforgiftning. Gleder meg[emoji23]
Så og si. Mest på morgenen på slutten, men kastet opp sikkert 90% av dagene :-P spesielt matsøppla som trigget det :-D huff huff, ikke bare bare og lage baby altså!
 
Så og si. Mest på morgenen på slutten, men kastet opp sikkert 90% av dagene :-P spesielt matsøppla som trigget det :-D huff huff, ikke bare bare og lage baby altså!

Jeg er bare gira på å bli gravid jeg! Skal ta alt av plager og bivirkninger med glede bare jeg får se to streker på en test og en velskapt baby ni måneder etter. Ikke at jeg ikke har sympati med at det er fryktelig å gå og være dårlig hele svangerskapet, men jeg regner med det er sååå verdt det når dere får barnet deres!
 
Last edited:
*Mai11&Nov13og18?* - PP2 - B3 - EL 15.09 - IKM 30.09
 
Jeg er bare gira på å bli gravid jeg! Skal ta alt av plager og bivirkninger med glede bare jeg får se to streker på en test og en velskapt baby ni måneder etter. Ikke at jeg ikke har sympati med at det er fryktelig å gå og være dårlig hele svangerskapet, men jeg regner med det er sååå verdt det når dere får barnet deres!
Mtp posten før du redigerte, så mente jeg ikke å ta lett på en graviditet når andre sliter med å bli gravide. Men for meg, personlig, var det ikke verdt det før måneder etter fødselen. Og det må også gå ann å si at alle plagene en graviditet kan medføre er noe skikkelig dritt, uten å tråkke på tær.
 
Mtp posten før du redigerte, så mente jeg ikke å ta lett på en graviditet når andre sliter med å bli gravide. Men for meg, personlig, var det ikke verdt det før måneder etter fødselen. Og det må også gå ann å si at alle plagene en graviditet kan medføre er noe skikkelig dritt, uten å tråkke på tær.

Ingen tær tråkket på - det var ikke hårsårt ment! Derav siste setning som også var der før jeg redigerte innlegget :) Jeg bare sier det - Det er jo litt vittig hvor ulike perpektiver man har og hva man bekymrer seg for! Jeg leste nettopp at Kate Middleton (hun heter vel ikke det lenger) har ekstrem svangerskapskvalme og tenkte bare at jeg var misunnelig på at hun er gravid.
 
Her kan det se ut til at el kommer tidligere enn forventet. Tester etter el med clearblue digital, og forrige pp kom det blinkende smilefjeset CD 13. Denne gangen dukket det opp allerede i dag, CD 10. Håper det ikke betyr at jeg bare får mange dager med høy fertilitet, og ikke maks.
 
Koste meg i går med noen venner. Vart 4 glass med vin og tempen var heil på reva. Alkohylen ordner opp på feil måte. Får sjå kva tempen blir i morgon.

El slim har meldt sin ankomst.
 
fantasi_jente PP8- B1- el 12/16 ikm 27/1
litt usikker når kroppen tuller med meg og gikk tom fra testene. :( Må begynne å tempe fra neste pp. Har murringer nå og ømme pupper, så håper at el kommer i neste dagene.
 
Positiv el test idag :-) så får se om det går, ingen aksjer lagt enda, så mulig det blir knapt :-P
 
Jeg har EL i dag, i følge FFs beregninger. Kjenner litt murring nederst i magen, håper det er et tegn! Jeg temper for første gang, men så langt ser grafen bare ut som en berg- og dalbane så den mer til forvirring enn noe annet enn så lenge! Håper jeg ser en markant stigning de nærmeste dagene!
bf53f955d86415316eddf98c43ab9823.png
 
Back
Topp