Ikm uke 39 :)

Jepp, gjør det.. den kommer bare litt senere. Har jeg el kommer tr på CD 29, uteblir el kommer tr rundt CD 40.. el testene blir positive de syklusene el uteblir og, men egget slipper aldri. Funnet ut av dette ved å tempe. Jeg har Pcos da, som er skyld i klusset. :p
Har du prøvd lenge da? Ser du har hatt en sa du og...håper spiren snart sitter:)
Vi har prøvd siden slutten av januar og spiren satt på pp3, men så mistet vi i uke 9-10 i juni :( etter mensen endelig kom tilbake er dette pp3 på denne runden :)
Jeg har også uregelmessige sykluser, alt fra 27-45, stort sett over 35 så vanskelig å vite når EL er :)
 
Vi har prøvd siden slutten av januar og spiren satt på pp3, men så mistet vi i uke 9-10 i juni :( etter mensen endelig kom tilbake er dette pp3 på denne runden :)
Jeg har også uregelmessige sykluser, alt fra 27-45, stort sett over 35 så vanskelig å vite når EL er :)

Huff, leit å høre:-( Jeg har mistet i uke 9 to ganger selv så vet veldig godt hvor fælt det er:/ Har du vurdert å begynne å tempe da? Da finner du ut når el har vært ihvertfall :-) håper spiren snart sitter, og blir hos deg helt til termin:-)
 
Huff, leit å høre:-( Jeg har mistet i uke 9 to ganger selv så vet veldig godt hvor fælt det er:/ Har du vurdert å begynne å tempe da? Da finner du ut når el har vært ihvertfall :) håper spiren snart sitter, og blir hos deg helt til termin:)
Unner deg å bli gravid hele veien, fælt å miste flere ganger :(
Jeg har ikke helt forstått hvordan temping fungerer, men bør vel prøve ettervært om det drar seg ut i tid :P
 
Hei. Er ny her inne. Ønsker å prøve på nr 3 ( og siste), men har aldri vært inne på forum før denne gang[emoji51]

2_solstråler - pp1 - barn nr 3 - EL /10/11.09 - IKM 25.9
 
MissK - PP(mistet tellinga) - B2 -MA i juli- IKM 28/9
 
Da er neste innspurt positive el tester NESTE ONSDAG. Det går så ttttrrrreeeeggggtttt.

Jeg orker ikke EL-testing. Satser på "magefølelsen" og kroppens signaler :p Kan omtrent stille klokka etter menstruasjonene mine. Så satser jeg på at ingenting er endret etter siste MA :nailbiting: første tr kom ialle fall 4 uker etter.
Men, ja. Dagene går saaaaakteeeee! :bored: :dead:
 
Last edited:
Lykke til alle sammen :D

Nå er der så og si akkurat 2 år siden sist jeg var på dette forumet, og nå prøver vi på andre mann.
Lurer litt på hva vi har begitt oss ut på, da dagene med en på 16mnd er temmelig travle. Har ikke akkurat tid til å ligge strekk ut på sofaen med kvalme denne gang :p
 
Da er neste innspurt positive el tester NESTE ONSDAG. Det går så ttttrrrreeeeggggtttt.
Jeg venter ikke el før neste fredag, føles ut som en evighet til. Men jeg er på ferie til og med lørdag, så de dagene går i det minste ganske fort [emoji4]
 
Sniker meg forsiiiiiiktig inn her jeg. Hadde SA i uke 8 forrige uke, men hvis syklusen går rett i rute så hører jeg til her :)
Status per nå er at graviditetstesten nesten er negativ igjen, og jeg blør veldig lite. Håper det betyr at EL ikke er utrolig langt unna :)
 
Sniker meg forsiiiiiiktig inn her jeg. Hadde SA i uke 8 forrige uke, men hvis syklusen går rett i rute så hører jeg til her :)
Status per nå er at graviditetstesten nesten er negativ igjen, og jeg blør veldig lite. Håper det betyr at EL ikke er utrolig langt unna :)
Håper du kommer rett i syklusen igjen :D fint om du kan skrive: Nick - PP? - B - EL - IKM så jeg kan skrive deg på lista :)
 
Hei, jeg ønsker å være med her og skravle litt :-)
Jeg er i pp 17 nå på første barnet og er igang med sprøyter som en del av mitt første IVF forsøk! Jeg vet ikke helt hva testdatoen min blir enda, men kan godt skrive meg opp på fredagen 29.september som et utgangspunkt :-)
 
Så vidt jeg kan se er det ikke noen tråd for uke 39 enda, så da lager jeg en :)

Skriv:
Nick - PP? - B - EL - IKM
Så fører jeg deg på lista :) håper på mange bebiser denne gangen :D

Mandag 25.09.17
Lillefrøkna - pp6 (pp3 etter SA) - første barnet - EL 11.09 - IKM 25.09
Ørkenblomst - PP1 - B1 - EL ca 12/9 - IKM 25/9
2_solstråler - pp1 - barn nr 3 - EL /10/11.09 - IKM 25.9
Tirsdag 26.09.17
Duracellia - PP3 - B1 - EL 11.09 - IKM 26.09
Onsdag 27.09.17
Babygullet-pp4-el 13.09 - ikm:27.09
Sb88 - pp3 - barn nr. 3 -ikm 27.09
Torsdag 28.09.17
Karejo - pp 3 (pp1 etter sa) - b 4 - el 14/9 - ikm 28/9
Shitpomfritt - pp? - b3 - el 12-13ca - ikm 28
MissK - PP(mistet tellinga) - B2 -MA i juli- IKM 28/9
FrøkenHM - pp7 (pp3 på Letrozol) - B1 - EL 17/18.9 - IKM 28.9
Fredag 29.09.17
Lusemus71-ppover30-nr6-El15.09-ikm 29.09
Elentári - PP1 - B2 - EL 15.09 - IKM 29.09
Ventepus - PP5(19) - B1 - el 16.09 - ikm 29.09
Bobla - PP5 (PP3 etter SA) - B1 - EL 15.9 - IKM 29.9
Lørdag 30.09.17
Lykkehjerte - pp2 - prøver på nr 3 - EL 14.09.2017 - IKM 30.09.2017
Søndag 01.10.17
Bukett - Pp12 - b1 - el 16.09 - ikm 01.10

Gravid :)


TR :(

Jeg hører hjemme her tror jeg! Syklusen har variert mellom 24 og 27 dager (annenhver mnd) så det er mulig IKM egentlig er søndag 24.. men jeg følger FF sin forutsigelse, og da er det her jeg skal være..

Okei:

Piana - PP5 - B1 - EL 9.eller 11. Sept (?) - IKM tirs 26.9.17

Denne mnd håper jeg den sitter, både for oss og for dere :)
 
Back
Topp