jeg ser antydning til strek! Spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg ser antydning til strek! Spennende!
Hallooo!!
Kan hende du bare sov godt i nattDere har jo fulgt pulsen min, og nå kjenner eg at å våkne å se at den går nedover var ikke så betryggende.. tror dere det kan ha så mye og si?
Testen er svakere også men jeg lærer jo ikke fra i går. Urinen min var lys også. Så teste kl 10 ish er jo mye bedre. Håper bare ikke jeg mister noKan hende du bare sov godt i nattVar helt nede i normalpuls noen dager i starten etter å ha testet positivt selv
Min vistes bare på bilde når jeg var 8 dpo, så veldig lite i virkeligheten. Men den var positiv altså!har streksyn gjennom mobilen, men ser nada på dem foran meg.. noen som har sett strek kun på bilde?
Tror @Irrgrønn hadde lignende erfaring? Eller tar jeg feil?En veldig tydelig skygge i såfall! Håper den utvikler segEller tok en ny test nå og streken er fortsatt litt der så får se etter jobb om det er håp
Synes streken ser for lite rød ut så ganske sikker på at det er skygge
Vis vedlegget 471278
Ser fortsatt strek og det ser ikke ut til at testen er helt ferdigtrektEller tok en ny test nå og streken er fortsatt litt der så får se etter jobb om det er håp
Vis vedlegget 471278
Bilde? Hvis tisset så lysere ut er det nok mere utvannetJeg tror ikke det går veien for meg… dagens test ser ikke lovende ut(((
Men skulle ikke det økt likevell??Bilde? Hvis tisset så lysere ut er det nok mere utvannet
Det var det jeg og trodde da testen en dag så litt lysere ut. Ble stresset selv om jeg hadde våknet tidlig og tisset så lysere. Tokk hcg og på to dager hadde nivået triplet seg. Synes testene er fine de første dagene og så gir de mer uro. Blir så lett påvirket av ytre faktorerMen skulle ikke det økt likevell??
Har du andre type tester du kan prøve?Eller tok en ny test nå og streken er fortsatt litt der så får se etter jobb om det er håp
Vis vedlegget 471278
Testene er ikke gode nok for å måle stigning. Ta vekk testen i går og sammenlign tirsdag morgen med i dag tidligMen skulle ikke det økt likevell??
Ohh!! Håper virkelig, men så vet jeg jo selv hvor sterke skygger jeg pleier å få på disse selv… håper det er bebis!Eller tok en ny test nå og streken er fortsatt litt der så får se etter jobb om det er håp
Vis vedlegget 471278