Håper skyggen utvikler seg!!Æsj, blir nok ingenting denne runden. 11/12 dpo og bare den vanlige skyggen jeg pleier å få…
Utrolig spennende med testene deres som kommer i dag! Håper de blir sterkere!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper skyggen utvikler seg!!Æsj, blir nok ingenting denne runden. 11/12 dpo og bare den vanlige skyggen jeg pleier å få…
Utrolig spennende med testene deres som kommer i dag! Håper de blir sterkere!![]()
![]()
![]()
Det går helt sikkert fint!Hvilepulsen på natten har økt godt da. Men nervøs for dagens test. Skulle jo ikke testet så tidlig. Ofte er urinen min bedre utover dagen.. :/ så nå bare grubler jeg og grubler!!!
Kommer lite godt ut av sånn grubling, ta testen du 
Hehe ja jeg har testet og syns bare ikke den var like sterk som i går. :/ men alle symptomene er der og de er ikke svakere akurattDet går helt sikkert fint!Kommer lite godt ut av sånn grubling, ta testen du
![]()
Hos meg blir testene sterkest om jeg tisser på morgenen, venter en time og så tisser på nytt og tester da. Du kan prøve det.Hvilepulsen på natten har økt godt da. Men nervøs for dagens test. Skulle jo ikke testet så tidlig. Ofte er urinen min bedre utover dagen.. :/ så nå bare grubler jeg og grubler!!!
Gjorde det hehe men det gikk jo ikke lang tid mellomHos meg blir testene sterkest om jeg tisser på morgenen, venter en time og så tisser på nytt og tester da. Du kan prøve det.![]()
Ånei!!!@Tobr Jeg fikk besøk av TR i nattGratulerer alle dere med positive tester!
Blir spennende å se om det kommer noen flere ila de neste dagene!
Vil tippe det bare har med konsentrasjonen på urinen prøven er tatt på å gjøre. Litt forskjellig fargestoff fra test til test, nesten mikroskopiske forskjeller. Mine øyne synes kontrollstreken på den i dag også er bittelitt svakere enn den i går. Så vil tippe det bare har med det å gjøreHer er dagens
Helt sikker på at neste gang er den sterkere igjen, det er jo en kjempefin og tydelig strek Tok ny nå! Den var mye finere!!!Vil tippe det bare har med konsentrasjonen på urinen prøven er tatt på å gjøre. Litt forskjellig fargestoff fra test til test, nesten mikroskopiske forskjeller. Mine øyne synes kontrollstreken på den i dag også er bittelitt svakere enn den i går. Så vil tippe det bare har med det å gjøreHelt sikker på at neste gang er den sterkere igjen, det er jo en kjempefin og tydelig strek
![]()
Tror egTok ny nå! Den var mye finere!!!![]()
Takk for detÅnei!!!lykke til i neste pp
![]()
![]()
Tar det ikke så tungt. Er sikker på at vi skal få til nr3 om ikke så lenge 
Det er denTror eghahha
Mye tydeligere enn mange får så tidlig! 
Å?? Så gøy for meg daDet er denMye tydeligere enn mange får så tidlig!
![]()
Ohhhhh ser strek
Nemmen!! Det er jo kjempe synlig strek jo!!!!
Trenger ikke myse engang!!