IKM UKE 39 + 40

ChatGPT er så positiv til temp grafen min nå :shy: Kanskje det blir tidlig implantasjon denne gangen også?

Screenshot_20250926_075422_ChatGPT.jpg

Tenkte jeg skulle vise litt forskjell hvor mye det har å si hvilken urin man bruker i en tidlig fase, og at de strimmeltestene ikke er helt til å stole på.
Tok en når jeg sto opp kl 06.30 idag. Ble superstressa på grunn av lite stigning, så lurte med meg en i veska for å ta på urin nr 2. Tok på urin nr 2 kl. 07.45, og se den syke forskjellen.. :facepalm:
12 dpo

Vedlegg

• IMG_2963.jpeg
    IMG_2963.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 85
  • IMG_2964.jpeg
    IMG_2964.jpeg
    844,7 KB · Visninger: 84
Åååå de nervepirrende dagene når grafen må opp opp!

Skal ut for å feire bursdagen til broren til forloveden min i dag. Tenkte at jeg kanskje skulle ta meg et glass siden jeg ikke har drukket noe på flere uker nå uansett. Tror ikke et glass vil skade. Ellers er jo utvalget med alkoholfri øl ganske greit de fleste plasser nå :)

Tenkte jeg skulle vise litt forskjell hvor mye det har å si hvilken urin man bruker i en tidlig fase, og at de strimmeltestene ikke er helt til å stole på.
Tok en når jeg sto opp kl 06.30 idag. Ble superstressa på grunn av lite stigning, så lurte med meg en i veska for å ta på urin nr 2. Tok på urin nr 2 kl. 07.45, og se den syke forskjellen.. :facepalm:
12 dpo
Wow, og da hadde det ikke en gang gått 2 timer :nailbiting:

12 dpo
Se det ja! Wow :pompus: For en lettelse det må ha vært for deg hvis du hadde vært litt bekymret? :Heartpink Fint å vise her inne hvor mye sånt påvirker testen. Dette er grunnen for at jeg ikke testet mer etter positiv test, disse strimlene kan gi så mye unødvendig stress :arghh: Men skjønner selvsagt de som har behov for å fortsette teste også da :Heartpink

Det er akkurat sånn det er hos meg også nå! Og aldri opplevd selv! Har som regel flaks bare jeg finner toppen fordi den er så kort til vanlig, men nå ser den nesten lik ut som dine. Vis vedlegget 470747
Hmmm hva skjeeeer med oss!! :confused004 Jeg har kanskje et lite håp om at jeg er gravid jeg da så det er derfor testene er så sterke nå og da:smiley-angelic006 husker el-testene mine var ganske sterke første graviditet

7 dpo og det har vært en spennende natt :nailbiting: måtte opp og tisse med full blære 2 ganger i natt uten at jeg egentlig drakk så mye i går kveld. Hadde noen ville livaktige drømmer OG mannen kommenterte på at jeg var varmere enn vanlig :nailbiting: Kryser fingre og tær for at dette er tidlige babytegn!

Se det ja! Wow :pompus: For en lettelse det må ha vært for deg hvis du hadde vært litt bekymret? :Heartpink Fint å vise her inne hvor mye sånt påvirker testen. Dette er grunnen for at jeg ikke testet mer etter positiv test, disse strimlene kan gi så mye unødvendig stress :arghh: Men skjønner selvsagt de som har behov for å fortsette teste også da :Heartpink
Veldig letta. Jeg gir meg på topp nå, og venter 2-3 dager før jeg evt tester igjen. Det påvirker psyken ekstremt mye med å tolke tester hit og dit flere ganger daglig. :knegg:

Jaa :shy: Tror ikke den har festet seg helt enda da, men håper den gjør det i dag :nailbiting: Hvordan går det med deg i dag som i teorien kan begynne testingen? :nailbiting:
Håper for deg ❤️ :D det går fint egentlig. Kjenner testetrangen kommer snikende…. Det er ikke noe gøy siden mannen er ikke hjemme og jeg har jo lovet og vente litt. Haha

Er det bare pga mannen er på jobb? Eller er han borte i noen dager?
Har lovet og ikke bli helt testegal :p haha. For jeg tar litt av når jeg først begynner :hilarious:
Også har han veldig gjerne lyst og være med på testingen. Så kjenner det er skikkelig skikkelig vanskelig og vente. Haha og idag skal han på lønningspils også!! Huff.

Har lovet og ikke bli helt testegal :p haha. For jeg tar litt av når jeg først begynner :hilarious:
Også har han veldig gjerne lyst og være med på testingen. Så kjenner det er skikkelig skikkelig vanskelig og vente. Haha og idag skal han på lønningspils også!! Huff.
Men i morgen er jo en fin dag før dere skal på date da? :happy:

Hehe vi skal ikke på date i morgen :) hihi. Jeg skal på jobb i morgen :) men ja, eller så får eg bare holde meg i tøylene litt til så jeg ikke blir helt besatt. Den er jo sikkert negativ uansett.
Åja, haha, nå blandet jeg en samtale jeg hadde med Marihøne11 her fra IKM 41 :hilarious: Prøvde å høre om forloveden min hadde noen planer i morgen etter det, men han tenkte å feire bursdagen til broren sin :hilarious:

Fester embryoet seg 6 dpo så skal man jo egentlig ikke måle det før 8 dpo. Går derimot an å ha veldig rask stigning, eller at embryoet fester seg allerede 5 dpo. Da kan man måle det 7 dpo. Men det er jo ikke det vanligste, så bedre å teste fra 8 dpo :)

Det er godt mulig, ja. Håper iallefall det! Testetøsa i meg har lyst til å ta blodprøve på jobb i dag for å se om det er noe hcg i blodet, men tenker det er lurt å vente til etter helga :hilarious: Maskinen vår måler helt ned til 2, så den går ganske lavt.
Oooooo det hørtes utrolig fristende ut!

Åja, haha, nå blandet jeg en samtale jeg hadde med Marihøne11 her fra IKM 41 :hilarious: Prøvde å høre om forloveden min hadde noen planer i morgen etter det, men han tenkte å feire bursdagen til broren sin :hilarious:

Fester embryoet seg 6 dpo så skal man jo egentlig ikke måle det før 8 dpo. Går derimot an å ha veldig rask stigning, eller at embryoet fester seg allerede 5 dpo. Da kan man måle det 7 dpo. Men det er jo ikke det vanligste, så bedre å teste fra 8 dpo :)
Haha lett for! Haha :D hadde vært hyggelig med en date da :p
Du kan så mye du! :D ja nei jeg venter nok litt til ja! :D hva med deg? Har du en plan på når første test ryker?

Back
Topp