IKM UKE 39 + 40

Haha, jeg gledet meg til å sove da jeg tempet :laughing002 Helt sykt, men det var jo den spenningen, da. Husker jeg våkna midt på natta også, fordi jeg var så spent og gira
Haha jaa håper det ikke blir et problem :hilarious: Men det er skikkelig spennende hehe!

Forloveden min spør også hver dag hvordan det går med tempen :hilarious: Bra han er engasjert :)

Samme her :) Skal se om jeg klarer å vente til søndagen når jeg er 8 dpo i stedet da, men vanskelig å ikke ta en eneste test på kvelden på lørdagen. Spesielt siden det virker som vi er så mange som kan starte med testing mot helgen hehe
Samme her, 6 dpo i dag, men jeg har kun to tidligtester liggende (en skyggenaskin og en cb ultratidlig digital) så må klare å vente litt. Satser på å vente til søndag 9 dpo (tenkte egt mandag, men 9dpo er uansett rekord :hilarious:)

Vi krysser alt for at den sitter, den satt sikkert ordentlig nå når den har bestemt seg nå vettu :hello2 Åå dette er så gøy å se!! Hadde du noen implantasjonssmerter? Hadde helt syke smerter 7-8 dpo :bag: Gravde seg ned den da!
Terminen er starten på Mai, men mulig det blir April da jeg tenker planlagt keisersnitt. Har det ikke for ille nå, kvalmen gav seg heldigvis fort, men sover nesten hele døgnet da, det er litt heavy, får ikke vært med på noen ting nesten. Men heller det enn kvalm. Håper energien kommer tilbake litt snart, uke 10 nå :Heartpink
Håper du har rett! Nei har i grunnen ikke kjent noe annerledes.. heller tvert i mot. Har følt meg så vanvittig pms atte hjelpes :shy: Stakkars samboer!

Tenk du er uke 10 allerede! Har du fått time for tidlig ultralyd? Åhh ja sånn trøtthet er tøft, men enig med deg - heller det enn kvalme og oppkast.

Samme her, 6 dpo i dag, men jeg har kun to tidligtester liggende (en skyggenaskin og en cb ultratidlig digital) så må klare å vente litt. Satser på å vente til søndag 9 dpo (tenkte egt mandag, men 9dpo er uansett rekord :hilarious:)
Du får bare teste i skjul og late som at du ikke gjorde det :hilarious:

Håper du har rett! Nei har i grunnen ikke kjent noe annerledes.. heller tvert i mot. Har følt meg så vanvittig pms atte hjelpes :shy: Stakkars samboer!

Tenk du er uke 10 allerede! Har du fått time for tidlig ultralyd? Åhh ja sånn trøtthet er tøft, men enig med deg - heller det enn kvalme og oppkast.
Det er like ofte rapportert om de som tror de har pms som alt annet av symptomer tror jeg, alt mulig rart er «normalt» når man blir gravid :hilarious: Neida, samboer er vel ikke helt uskyldig i gamet :laughing001 Elsker å minne på mannen at det var han som smelte meg på tjukka når symptomene går utover han :laughing021

Det som skilte seg mest ut her var at jeg ikke hadde menssmerter fra 9 dpo-14 dpo:pompus: Det har aldri skjedd :hilarious: Ja, bestilte privat tidlig UL, la ut bilder fra den i dagboken :love017 Neste er NIPT og OTUL om 29 dager

Det er like ofte rapportert om de som tror de har pms som alt annet av symptomer tror jeg, alt mulig rart er «normalt» når man blir gravid :hilarious: Neida, samboer er vel ikke helt uskyldig i gamet :laughing001 Elsker å minne på mannen at det var han som smelte meg på tjukka når symptomene går utover han :laughing021

Det som skilte seg mest ut her var at jeg ikke hadde menssmerter fra 9 dpo-14 dpo:pompus: Det har aldri skjedd :hilarious: Ja, bestilte privat tidlig UL, la ut bilder fra den i dagboken :love017 Neste er NIPT og OTUL om 29 dager
Nesten en måned går såå tregt når man er gravid synes jeg!

Gratulerer alle gravide :Heartred

Men så er det jeg og disse EL-testene… De er jo så sterke ennå, aldri skjedd før!

Vedlegg

• IMG_4589.png
    IMG_4589.png
    1,3 MB · Visninger: 65

Men så er det jeg og disse EL-testene… De er jo så sterke ennå, aldri skjedd før!

Mulig det tar litt ekstra tid å modne gullegget! Kan være at egget ikke slapp og prøver på nytt igjen nå… har sett det før her inne…

Det er akkurat sånn det er hos meg også nå! Og aldri opplevd selv! Har som regel flaks bare jeg finner toppen fordi den er så kort til vanlig, men nå ser den nesten lik ut som dine.
IMG_1143.png

Mulig det tar litt ekstra tid å modne gullegget! Kan være at egget ikke slapp og prøver på nytt igjen nå… har sett det før her inne…
Det skjedde meg den måneden jeg ble gravid! :nailbiting: Holdt på å få EL på en lørdag, men 4 dager senere kom en ny topp slik at EL ble 5 dager forsinket :happy: Stusset pga den var så svingete og pga toppen i seg selv varte så kort tid. Jeg pleier å ha langvarige topper. Derfor fortsatte jeg å teste :happy:

Liker ikke helt trenden her.. Den øverste er fra tirsdag, de to miderste fra i går og de to nederste fra idag. Får vel bare vente å se. :shy: Men frykter det kan gå galt igjen. Skulle ønske jeg kunne latt være å teste hver dag!!!
Ser ikke såå verst ut nå da. De 3 nederste fra ulike tidspunkt idag og de to øverste fra i går.:facepalm: Nå MÅ jeg roe ned litt..

Vedlegg

• IMG_2960.png
    IMG_2960.png
    1,5 MB · Visninger: 91
Dumme tanta :( Krysser for deg neste prøveperiode! Vil se deg i en termingruppe snart :smiley-angelic001:Heartpink
Ja begynner å bli lei nå:sorry: Kjenn din besøkstid tante rød, vi vil ikke ha deg her!:laughing002 Men da krysser vi alt vi har for at jeg må gå høygravid på varmeste sommeren i stedet:laughing002:smiley-angelic001:cool01 Tusen takk, du er så søt:love017 Håper formen din tar seg opp snart:smiley-angelic001:Heartred

I dag våknet jeg 0505. Lagt og vridd meg masse før jeg stod opp. Mye luft i magen og måtte veldig på do og tisse :p Pliiis la det være ett tegn?? Haha. Og magen rumler høyt! Hvilepulsen min hoppet litt opp også. Det har jo skjedd før også uten at det har vært noe men litt gøy likevell. :)

Vedlegg

• IMG_5263.png
    IMG_5263.png
    158,6 KB · Visninger: 43
Back
Topp