IKM UKE 39 + 40

Ifølge Flo skal jeg ha eggløsning i morgen. For første gang prøver eg meg på litt eggløsningstester. Der eg faktisk tar de som eg skal og sånn og ikke bare her og der :p haha. I dag var den på 0,47. Så det stiger da. Men samtidig syns jeg testene virker veldig dårlige/svake. Har babyplan sine. Hva er deres erfaringer med de? Tror jeg heller vil kjøpe make sure eggløsningstester. Har ikke tid til å bestille på internett nå hvertfall. Evt tips til andre i fysiske butikker? Kjente det stakk litt på høyre side i går! Eggløsning på venstre side sist pp :)
Jeg bruker Smi-lereader sine eggløsningstester og synes det fungerer bra :) De er på salg nå hos Billige-tester for ca 160 for 30 stk, så kjøpte 3 bokser og fikk 90 EL tester :) Graviditetstestene på de er elendige da. Appen man bruker til de fungerer bra på EL testene, men man kan bruke de på Premom også :)

Smilereader eggløsningstester

Meny har make sure sine eggløsningstester. Mener jeg har lest en plass at kiwi skal ha også. Jeg brukte babyplan sine denne runden, syns noen av de var litt rare i fargen, men har god erfaring med dem tidligere.
Bare min lokale og en annen meny som ikke har hatt på en stund. Men tok en kjøretur til en annen meny nå og der hadde de vettu :D haha: syns bare de var så svake. Sist pp følte eg at ms faktisk var bedre i fargen der. Men jeg var ikke så nøye med testingen da. Blir gøy å teste senere!

Jeg bruker Smi-lereader sine eggløsningstester og synes det fungerer bra :) De er på salg nå hos Billige-tester for ca 160 for 30 stk, så kjøpte 3 bokser og fikk 90 EL tester :) Graviditetstestene på de er elendige da. Appen man bruker til de fungerer bra på EL testene, men man kan bruke de på Premom også :)

Smilereader eggløsningstester
Ooooh! Skal huske det til en annen gang om ikke det går på denne runden! :D men siden eggløsning er antatt i morgen rekker jeg ikke å få noe i posten nå dessverre.

Når det meste handler om eggløsning og å bolle for tiden. Eg mener spise bolle :hilarious: :hilarious:
Klarte ikke la vær og kjøpe en…

Vedlegg

• IMG_5033.jpeg
    IMG_5033.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 39
Er dag 3 etter eggløsning og har en lyserosa farge på utfloden? Spørs om det er tidlig tegn på TR.. Var sånn forrige syklus også, spotta veldig tidlig også var det mens.. :arghh:

Dpo 6 her, knakk i dag og fant ihvertfall ut at ovitrelle ikke er ute av kroppen siden jeg fikk falskt positiv
Jeg støtter denne!! Er dpo 6 i dag og tenkte å ta første test i morgen! Av erfaring henger ovitrelle litt lenge igjen hos meg, og er så kjipt å vente og tro man ser en baby strek også er det kun ovitrellen :grumpy: Så støtter sterkt å teste ut ovitrelle!!

Ifølge Flo skal jeg ha eggløsning i morgen. For første gang prøver eg meg på litt eggløsningstester. Der eg faktisk tar de som eg skal og sånn og ikke bare her og der :p haha. I dag var den på 0,47. Så det stiger da. Men samtidig syns jeg testene virker veldig dårlige/svake. Har babyplan sine. Hva er deres erfaringer med de? Tror jeg heller vil kjøpe make sure eggløsningstester. Har ikke tid til å bestille på internett nå hvertfall. Evt tips til andre i fysiske butikker? Kjente det stakk litt på høyre side i går! Eggløsning på venstre side sist pp :)
Jeg brukte BP sine eggløsningstester denne runden i tillegg til Clearblue - likte ikke BP sine i det hele tatt. Dårlige og litt «rare» i fargen. Blir nok smile reader eller make sure neste PP om vi ikke lykkes denne runden :Heartred her i område pleier de å ha make sure på kiwi/spar/meny/coop :)

Jeg er kun i PP1 og har bare prøvd den lilla smiley eggløsningstesten fra clearblue sånn ordentlig, men synes den var veldig grei å forholde seg til. Ser også ut til at timingen var riktig i forhold til når BBT steg. :happy: Blir kanskje litt dyr i lengden da. Da jeg fikk fast smiley sjekket jeg også med make sure sin, som også hadde teststrek som var like sterk som kontrollstreken.

EkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP9 - EL 10/9 - IKM 24/9

Melder meg inn her :happy: Litt sent, siden jeg prøver å ikke bli så oppslukt av babyprosjektet lenger for psyken sin del og med tanke på dårlige odds pga veldig dårlige svømmere. Men i dag snublet jeg over mitt livs første firkløver!:hello2 Kom igjen liksom!:woot: Håper det bringer ekstra lykke denne pp'en:smiley-angelic001 Pluss at jeg har bursdag nå til uka:happy:
Ååå jeg har ALDRI funnet et firkløver! Wow! Måtte dette være gangen det sitter for dere! Håper så inderlig :shy: :Heartpink

Jeg er kun i PP1 og har bare prøvd den lilla smiley eggløsningstesten fra clearblue sånn ordentlig, men synes den var veldig grei å forholde seg til. Ser også ut til at timingen var riktig i forhold til når BBT steg. :happy: Blir kanskje litt dyr i lengden da. Da jeg fikk fast smiley sjekket jeg også med make sure sin, som også hadde teststrek som var like sterk som kontrollstreken.
Tusen takk! Veldig kjekt å se hva andre gjør :) håper jeg kan se at mine utvikler seg greit, med makesure :)

Jeg brukte BP sine eggløsningstester denne runden i tillegg til Clearblue - likte ikke BP sine i det hele tatt. Dårlige og litt «rare» i fargen. Blir nok smile reader eller make sure neste PP om vi ikke lykkes denne runden :Heartred her i område pleier de å ha make sure på kiwi/spar/meny/coop :)
Den er god! Ja syns det var litt lite futt i de. Men helt ærlig trodde jo jeg de var super bra! :) håper det klaffer hos dere på denne runden ❤️

Joiner litt fra sidelinjen her etter å ha tatt en liten forumpause :drunken_smilie

Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP11? - EL 15.09 - IKM 29.09

Første runden min med letrozol - håper det kan gi meg litt bedre sjanser :nailbiting::shy:

Eggløsning i dag, så kommer til å legge siste aksjer i dag og let the force be with me! :dance008

Joiner litt fra sidelinjen her etter å ha tatt en liten forumpause :drunken_smilie

Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP11? - EL 15.09 - IKM 29.09

Første runden min med letrozol - håper det kan gi meg litt bedre sjanser :nailbiting::shy:

Eggløsning i dag, så kommer til å legge siste aksjer i dag og let the force be with me! :dance008
Se du også har en maiskolbe fra 2023 :Heartred

Back
Topp