IKM uke 38 ❤️

Okei en liten mysterynøtt her.. jeg har ikke vært borti det selv derfor spør jeg dere :smug: jeg bruker i utgangspunktet ikke å ha stikkinger i lår, lyske og sår rygg som pms men har hatt det denne gangen og forrige. som regel kjennes det på magen når tr kommer med litt murringer men som gir seg ganske raskt igjen når blødningen kommer. akkurat som at det ting letner. Forrige gang ga også alle disse tegnene (alle de nye) seg med en gang blødningen kom. Denne gangen derimot har jeg oppå disse symptomene vært ekstremt trøtt, hodepine og følt meg endel uvel. Når jeg sto opp idag var det bittelitt lys rosa på papiret men var så lite at jeg brukte bare et bind og dro til barnehagen, på tur hjem så føltes det ut som at nå starter det skikkelig. Sovnet på soffaen med en gang jeg kom tilbake og når jeg våknet trodde jeg at jeg hadde blødd igjennom bindet og gikk rett på do men kun litt ferskt blod på papiret. Byttet bind og slik fortsatte dagen og tr har fremdeles ikke kommet skikkelig igang noe den alltid gjør første dagen med blod. og disse stikkingene i lår, lyske, trøttheten konstant, sår rygg, hodepinen og uvelheten gir seg heller ikke. Usikker hvor jeg vil med dette å vet jeg må ta tiden til hjelp her men noen som har vært borti lignende kom tr skikkelig igang evt kan det være graviditet på gang selv om testene viser negativ? Tviler sterkt vell og merke men er jo så mye rart vi stusser på i denne prøveperioden :hilarious:

og med dette ble det et langt innlegg ser jeg :shy::hilarious:
Jeg er 11Dpo idag og fikk positiv test. Jeg har kjent på symptomer siden 6-7Dpo og vert så frustrert hver gang testen ikke var positiv. Det kan være du har festeblødning, og da vil du nok få positiv test om 1-2dager om det er tilfellet :angelic:

Hei dere, her er dagens, for meg er den blenda, men heller ingen tegn til mens. Ikm i dag

Vedlegg

• 20210924_075551.jpg
    20210924_075551.jpg
    170,4 KB · Visninger: 152
Hei dere, her er dagens, for meg er den blenda
Ikm i dag, men foreløpig heller ikke de vanlige tegnene på mens..

Vis vedlegget 366773

Vis vedlegget 366768
Selv om jeg har kjent på masse symptomer som sist så hadde jeg aldri forventet å bli gravid direkte etter SA:Heartred:Heartred Håper virkelig denne sitter, tørr ikke å håpe for mye igjen så tidlig:love7
Nå ble jeg glad ❤️ Håper denne lille spiren holder til termin ❤️ Når blir termin da? Hilsen April/mai ❤️

TR har ankommet her :shifty:

Gratulerer til alle gravide :Heartred

Åhh, så kjedelig selv om du ikke hadde helt troa. Heier masse på deg videre ❤️ Lykke til med utredningen :smiley-angelic003 Hold oss gjerne oppdatert, veldig, veldig spent på dine vegne! Hvor var det dere endte opp forresten?

Vis vedlegget 366768
Selv om jeg har kjent på masse symptomer som sist så hadde jeg aldri forventet å bli gravid direkte etter SA:Heartred:Heartred Håper virkelig denne sitter, tørr ikke å håpe for mye igjen så tidlig:love7

Hurra, hurra, hurra! Med den der svart på hvitt håper jeg det er greit jeg setter deg på gravid i lista? ❤️

Blir nok ikke så jeg flytter ut herfra allikevel. :sorry:Ser ut som kjemisk på meg. Ingen stigning på testene, ser nærmest svakere ut. Rosa på papiret i dag, så venter egentlig bare på blødning nå så jeg kan anse ny syklus som påbegynt. Fryktelig leit, men med en MA bak meg i uke 11 er jeg takknemmelig for at det skjer så tidlig i det minste :)

Blir nok ikke så jeg flytter ut herfra allikevel. :sorry:Ser ut som kjemisk på meg. Ingen stigning på testene, ser nærmest svakere ut. Rosa på papiret i dag, så venter egentlig bare på blødning nå så jeg kan anse ny syklus som påbegynt. Fryktelig leit, men med en MA bak meg i uke 11 er jeg takknemmelig for at det skjer så tidlig i det minste :)

Å nei, så leit :( Krysser fingrene og sender en stor klem ❤️

Åhh, så kjedelig selv om du ikke hadde helt troa. Heier masse på deg videre ❤️ Lykke til med utredningen :smiley-angelic003 Hold oss gjerne oppdatert, veldig, veldig spent på dine vegne! Hvor var det dere endte opp forresten?

Skal holde dere oppdatert!:) :HeartredSiden jeg starter med utredning denne PPen skal jeg ikke gå all inn med tester og timing av aksjer. Ønsker å finne årsaken til alle SAene, før jeg blir gravid på nytt.
Lykke til :love7

IKM i dag. Ingen tegn til mens. Ilinger i puppene og leamus i magen, ikke de vanlige mensmurringene. MEN, blenda tester, og sikker EL-dag, så tanta er nok rett rundt hjørnet:( Gratulerer til dere som er gravide:joyful:

Sku hatt TR på besøk 21, enda ingen tegn. Heller ikke gravid. Syklusen min har alltid vært +/- et par dager, men nå er jeg på 36 dager i syklusen. Det er jo ikke som det pleier i det hele tatt. Jeg har kun hatt tre EL siden forrige graviditet, så har sikkert ikke stabilisert seg helt enda, eller hva tenker dere? Kan mensen utebli igjen etter at man har fått den tilbake, om det plutselig ammes mer på natt igjen? Frøkna har vært sjuk de siste ukene, så plutselig ammet mer på natt igjen.

Takk for om dere deler tanker. Blir deppa av at TR ikke kommer, når jeg nå ikke er gravid

Sku hatt TR på besøk 21, enda ingen tegn. Heller ikke gravid. Syklusen min har alltid vært +/- et par dager, men nå er jeg på 36 dager i syklusen. Det er jo ikke som det pleier i det hele tatt. Jeg har kun hatt tre EL siden forrige graviditet, så har sikkert ikke stabilisert seg helt enda, eller hva tenker dere? Kan mensen utebli igjen etter at man har fått den tilbake, om det plutselig ammes mer på natt igjen? Frøkna har vært sjuk de siste ukene, så plutselig ammet mer på natt igjen.

Takk for om dere deler tanker. Blir deppa av at TR ikke kommer, når jeg nå ikke er gravid
Så kjipt med en plutselig lengre syklus..
Når det gjelder ammingen om natten så tror jeg ikke den skal ha så mye å si. Vært endel amming her også, syk liten her også. Men mens kom et par dager før jeg forventet den.

Back
Topp