Helt enig! Akkurat det samme her.. jeeez..Fy søren som det kniper her nå, og luftsmerter i tillegg! Så painInntatt sofaen i horisontalen med varmeflaske på magen
Menn har det altfor lett altså
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Akkurat det samme her.. jeeez..Fy søren som det kniper her nå, og luftsmerter i tillegg! Så painInntatt sofaen i horisontalen med varmeflaske på magen
![]()

Fy søren som det kniper her nå, og luftsmerter i tillegg! Så painInntatt sofaen i horisontalen med varmeflaske på magen
![]()
Nei, fortsatt ingen smilefjes! Har ikke helt stabile sykluser, men regner egentlig ikke med at EL kommer før til helga. Så jeg ble litt overrasket av at teststreken var ganske sterk allerede cd 9. Den pleier ikke å være det før EL nærmer seg. Men det er sikkert ikke helt unormalt, selv om jeg ikke er vant til det. Så det er bare å fortsette med testing!har du fått positiv ennå? Jeg fikk smilefjes i kveld og mannen er bortreist, uvisst om han kommer hjem sent i kveld eller fredag
Ikke hatt sex siden søndag… huff dritt altså.
Så spennende! Ser vi har IKM samme dag, når tenker du å begynne å teste etter graviditet?![]()

Det går bra med meg, takk for at du spørDet er så mye som foregår her. Masse å gjøre på jobben og skal i et jobbintervju i morgen. Glemmer nesten å teste etter EL og har egentlig ikke så mye overskudd til å sette inn støtet. Har forsont meg med at jeg muligens ikke får langt inn aksjer på rett tidspunkt denne PP-en. Drar på venninnetur denne helgen, når mine mest fertile dager er….
Hvordan står det til med deg?![]()
Høres deilig ut med tur og en liten pause også kanskje, om det er mye stress om dagen
). Hadde tidenes vondeste EL i går midt under jobbpresentasjonene. Sykt oppblåst og forferdelige smerter
Satt og hadde nok med å late som ingenting
Nesten litt komisk 
Mange innlegg fra meg her nåmen mye på hjertet
Tilbake igjen til denne saken; jeg ble ringt av gyn idag, og prøven min derimot hadde gitt utslag på Gardnerella-bakterien ved dyrkningSå da starter jeg antibiotika-vagitoriekur ikveld etter siste aksjer er lagt inn
![]()
Så dersom man skulle oppleve problemer med lukt og utflod etter mye aksjeinnlegging, selvom man ikke merker det ellers, og det likevel går bedre etter noen dager, så kan det altså være en relativt «symptomfri» bakteriell vaginose som lurer oppi der!
![]()
Ser du og har hatt syke EL-smerter, jeg fikk tidenes runde her med oppblåsthet og smerter i eggstokkene i går ettermiddag. Krysser fingrene for noen fine gullegg Spennende at vi er så mange med EL samme dag!!
Begynner å teste tidligst (TIDLIGST!) 10dpo, kanskje til og med 11, om jeg er så heldig å få såpass lang lutealfase denne runden. Orker ikke myse og synse og angste for skyggestreker
Og skal nemlig ta progesterontilskudd nå grunnet en alt for kort lutealfase og mange dagers spotting før tidlig TR. Nå kom faktisk EL et par dager tidligere enn forventet for meg, så IKM blir vel også et par dager tidligere. Så blir veldig spennende å se om progesteronet kan hjelpe på lengden på lutealfase og når IKM blir! IKM vil da bli søndag 18. eller mandag 19. med syklusen jeg har nå. Så tester nok ikke før da, som tilsvarer 10/11dpo.
Sist graviditet fikk jeg faktisk ikke engang positiv på 11dpo. Det lot vente på seg til 13dpo. Ble et barn ut av detSå skal klare å vente litt. Men det blir likevel tidlig i uke 38 da
Så kanskje vi tar første test samtidig? Når tenker du??
Hehehe, sorry kronglete, langt svar på et nokså enkelt spørsmål![]()
Det kan jo fint klaffe med aksjer noen dager før EL daHøres deilig ut med tur og en liten pause også kanskje, om det er mye stress om dagen
Her går det også i 110 på jobben, og med seminar de siste to dagene fikk vi ikke lagt inn aksjer på EL (men tror vi har satt ny rekord i antall aksjer denne PP-en). Hadde tidenes vondeste EL i går midt under jobbpresentasjonene. Sykt oppblåst og forferdelige smerter
Nesten litt komisk
![]()

Asså her i hus får han ikke noe valgDamn hvorfor må vi ha mannfolk til dette her ?! For første gang på lenge kjent EL godt.. 4 dager før forventet EL... Så aksjer ble lagt inn for 4dager siden og skulle begynne ordentlig nå.. så får jeg el og forteller det til gubben, siden han er sliten og ikke er så ivrig om dagen.. også funker det ikke da.. altså jeg blir jo bare sint og lei meg, selv om han ikke kan noe for det.. så står det liksom på han da og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å godta att det ikke blir noe denne pp..
Jeg sier bare at nå skal vi lage baby, så er det opp til han om han skal ha bistand for å få den opp eller ikke 
Damn hvorfor må vi ha mannfolk til dette her ?! For første gang på lenge kjent EL godt.. 4 dager før forventet EL... Så aksjer ble lagt inn for 4dager siden og skulle begynne ordentlig nå.. så får jeg el og forteller det til gubben, siden han er sliten og ikke er så ivrig om dagen.. også funker det ikke da.. altså jeg blir jo bare sint og lei meg, selv om han ikke kan noe for det.. så står det liksom på han da og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å godta att det ikke blir noe denne pp..

Her går det også i 110 på jobben, og med seminar de siste to dagene fikk vi ikke lagt inn aksjer på EL (men tror vi har satt ny rekord i antall aksjer denne PP-en). Hadde tidenes vondeste EL i går midt under jobbpresentasjonene. Sykt oppblåst og forferdelige smerter
Nesten litt komisk
![]()
Og holde maska på seminar i tillegg
Jaokei! Satser på at det går veien for deg
Jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg IKKE skal teste før 20. september som blir 12 Dpo for meg, MEN jeg vet at jeg ikke kommer til å holde meg og blir super skuffa når den viser negativ på dag 7![]()
Hahahha, «eeegentlig»
La oss holde oss til mandagen sammen da!! Er ikke det gøy??
Men du har jo gitt opp allerede før du har begyntHahahha, «eeegentlig»
La oss holde oss til mandagen sammen da!! Er ikke det gøy??
![]()
vi må hvertfall passe på å oppdatere her!Hahaha han skal ha for forsøket, prøvde 4 ganger men ingen aksjer kom ut...Asså her i hus får han ikke noe valgJeg sier bare at nå skal vi lage baby, så er det opp til han om han skal ha bistand for å få den opp eller ikke
![]()
men fikk lagt inn aksjer i går på selve EL dagen, så håper det holder 
Nei, fortsatt ingen smilefjes! Har ikke helt stabile sykluser, men regner egentlig ikke med at EL kommer før til helga. Så jeg ble litt overrasket av at teststreken var ganske sterk allerede cd 9. Den pleier ikke å være det før EL nærmer seg. Men det er sikkert ikke helt unormalt, selv om jeg ikke er vant til det. Så det er bare å fortsette med testing!
Så kjedelig at mannen er bortreist! Krysser fingrene for utholdende svømmere fra søndag, eller at han kommer hjem tidsnok til å legge nye aksjer!
(selv om vi prøvde i 3 år på første barnet)
Aiaiai, da blir det værre ja. Måtte dra fram alle triksene i boka i går kveld for å få ut utbyttet selvHahaha han skal ha for forsøket, prøvde 4 ganger men ingen aksjer kom ut...

Vil bare si at jeg forstår så godt frustrasjonen din! Her tok mannen andre dose med vaksine i går (selve el dagen) så da var han langt i drømmeland lenge før jeg la minsten i går. Fikk heldigvis han med meg dagen før el og 4 dager før el. Så får jeg håpe det holder daDamn hvorfor må vi ha mannfolk til dette her ?! For første gang på lenge kjent EL godt.. 4 dager før forventet EL... Så aksjer ble lagt inn for 4dager siden og skulle begynne ordentlig nå.. så får jeg el og forteller det til gubben, siden han er sliten og ikke er så ivrig om dagen.. også funker det ikke da.. altså jeg blir jo bare sint og lei meg, selv om han ikke kan noe for det.. så står det liksom på han da og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å godta att det ikke blir noe denne pp..
Skal jo kunne være bra nok.