Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heivil melde meg inn her hos dere jeg. Fint å ha noen å skravle med. En sen el denne syklusen (positiv i dag) men tror både exu og vaksine har tullet det til..
Minime1315 - 35år - PP4 (1 etter exu) - B2 (har to fra før med en annen mann) - EL 8.9 - IKM 22.09

Hvor mange ganger har vel ikke det skjedd
surrehuePremom er litt uenig med seg selvSamme test tatt i lys og skygge. Men den er vel så godt som positiv denne? Har ikke så mye erfaring med MakeSure, pleier å bruke Babyplan
Vis vedlegget 365288

Syns fargestoffet til MakeSure er dårlig. Premom skårer nivåene lavere enn Babyplan. Det viktigste er at du får med deg når toppen er![]()
Hadde syke eggløsningssmerter i går da, så antar EL var da. Har ikke flere tester, men tenkte å kjøpe en pakke i kveld og ta en test når jeg kommer hjem for å sjekke at nivået er på vei ned. Tempen økte bittelitt i dag, men ikke så mye. Satser på EL var i går
Så da er jeg mest sannsynlig i DPO-land. Jippi!

Krysser fingrene for en liten spire som setter seg fast. Er spennende i dpo land, men syns og de første dagene i den perioden snegler seg avgårde. En dag bak deg jeg daEndelig 1 dpo igjen! Ikke at jeg har veldig troen på denne prøveperioden. Føler alt ble så kluss etter vaksinen, at egget må da vel ha blitt ødelagt innen det kom til eggløsning… Livmorhalsen kjentes også mer «riktig» ut noen dager før positiv eggløsningstest enn det den gjorde ved eggløsning, så jeg har ikke så store forhåpninger om at det klaffet. Men det er jo alltids spennende med dpo-dager uansett![]()

Takk! Det gjenstår å se om jeg fant denHadde syke eggløsningssmerter i går da, så antar EL var da. Har ikke flere tester, men tenkte å kjøpe en pakke i kveld og ta en test når jeg kommer hjem for å sjekke at nivået er på vei ned. Tempen økte bittelitt i dag, men ikke så mye. Satser på EL var i går
Så da er jeg mest sannsynlig i DPO-land. Jippi!
Hvordan går det med deg?
Det er så mye som foregår her. Masse å gjøre på jobben og skal i et jobbintervju i morgen. Glemmer nesten å teste etter EL og har egentlig ikke så mye overskudd til å sette inn støtet. Har forsont meg med at jeg muligens ikke får langt inn aksjer på rett tidspunkt denne PP-en. Drar på venninnetur denne helgen, når mine mest fertile dager er…. 

Tydelig at jeg har eggløsning i dag hvertfall med disse smertene her![]()
Dere som har el smerter, når bruker de å komme i forhold til når eggløsningen skjer? Har ikke fått testene mine enda, men el nærmer seg og jeg har el smerter nå. Når går man over i dpo land om man ikke tester ?

Den skal jeg også prøve denne pp. Aldri prøvd digital EL-test før, så det blir spennende! Skal kjøre på med både strimmel og digital fra i morgen. Tok første strimmel i dag, cd 9, og strek nr 2 er allerede veldig sterk. Spent på om det blir en kort syklus denne måneden!

Kjenner jeg har litt trua denne PP da vi har fått lagt aksjer tre, to og en dag før eggløsning pluss i dag på eggløsningsdagen, litt overtenning heheFikk svar på prøven i dag, alt fint, ingen bakteriell vaginoseSå da tror jeg det er aksjeleggingen som har skylden
![]()
men mye på hjertet
Jeg har det som regel når egget prøver å slippe, altså etter positiv test. Jeg fikk positiv i går kveld og har fått værre murringer utover dagen i dagDere som har el smerter, når bruker de å komme i forhold til når eggløsningen skjer? Har ikke fått testene mine enda, men el nærmer seg og jeg har el smerter nå. Når går man over i dpo land om man ikke tester ?
Jeg fikk peak på test i går kveld og har vært som knip/kraftige murringer i hele dag. Bytter litt side virker det som. Kjenner at det jobbes.Dere som har el smerter, når bruker de å komme i forhold til når eggløsningen skjer? Har ikke fått testene mine enda, men el nærmer seg og jeg har el smerter nå. Når går man over i dpo land om man ikke tester ?