IKM uke 38 ❤️

3 dagen med blinkende smiley på min clearblue test i dag, ble super glad for den første, men nå vil jeg gjerne at den skifter hehe:rolleyes::rolleyes:
Tror dere det er noe poeng å teste igjen i kveld? Vil den ikke være positiv i morgen også hvis den skulle være positiv i kveld? Litt usikker her så tar gjerne i mot tips:D

Nøttelita 39 år pp2 b4 el ? IKM 23/9

Tester den eltesten med smilefjes denne pp. Den som bare vister to dager smil, ikke noe blink. Spennende. Dag 11 nå, ingen smil ennå. andre som har erfaring med den?

3 dagen med blinkende smiley på min clearblue test i dag, ble super glad for den første, men nå vil jeg gjerne at den skifter hehe:rolleyes::rolleyes:
Tror dere det er noe poeng å teste igjen i kveld? Vil den ikke være positiv i morgen også hvis den skulle være positiv i kveld? Litt usikker her så tar gjerne i mot tips:D
Ville testet på nytt i morgen, hvis det er morgningen du pleier å teste. Det er individuelt hvor lang LH-topp folk har, selv har jeg to dager med positive tester, men vet at egget slipper etter den første positive testen på grunn av at jeg måler temperaturen.

Flytter over hit fra uke 37 siden EL ser ut til å drøye. Ingen tegn til at det er særlig nært forestående enda, men håper virkelig at noe skjer ila uka :wtf:

Flytter over hit fra uke 37 siden EL ser ut til å drøye. Ingen tegn til at det er særlig nært forestående enda, men håper virkelig at noe skjer ila uka :wtf:

Velkommen :happy: Skal jeg sette deg på usikker EL/IKM? :)

Så spennende! :happy:

Ja, telte første blødningsdag som CD1 :shy: Det er mange som opplever å blø under svangerskapet. For min del så merket jeg fort at det ikke kom til å gå veien. Testene ble aldri sterkere :sorry:

Samme her da jeg hadde kjemisk i juli. Kun svake tester. Tydelig strek nr 2, men aldri i nærheten av svak. Hadde ingen god følelse. Til og med da den digitale testen viste «gravid 1-2», følte jeg likevel på meg at noe ikke stemte. :confused:

Tester den eltesten med smilefjes denne pp. Den som bare vister to dager smil, ikke noe blink. Spennende. Dag 11 nå, ingen smil ennå. andre som har erfaring med den?

Den skal jeg også prøve denne pp. Aldri prøvd digital EL-test før, så det blir spennende! Skal kjøre på med både strimmel og digital fra i morgen. Tok første strimmel i dag, cd 9, og strek nr 2 er allerede veldig sterk. Spent på om det blir en kort syklus denne måneden!

Ny PP - nye muligheter! Hjertelig velkommen til IKM uke 38❤️

Skriv: Nick - alder - PP (prøveperiode nr) - B (barn nr) - EL (ca el-dato) - IKM (forventet uteblivende tr)

For eksempel:
Astrantia - 32 - PP4 - B1 - EL ca. 5/9 - IKM 20/9

Uke 37
Trondheimsjenta - 25 år (snart) - PP4 - B1 - EL ca 3/9 - IKM ca 17/9

20.september MANDAG
Astrantia - 32 - PP4 (etter SA, PP 19 totalt) B1 - EL ca. 5/9 - IKM 20/9
SilJ88 - 33 - PP1 - B2 - EL 5/9 - IKM 20/9 (mulig 19. men heller mot uke 38)
Reiret - 30 - PP8/2(med letrozol) - B2 - EL ca. 6/9 - IKM 20/9
Babyshark- 26- PP5( 1 etter SA)- B2 - El 7-8/9 - Ikm 20/9
Forelsketoghåpefull- 32- PP3- B1 (mannen har 2 fra før)- EL ca 6.09- IKM 20.09
Søskendrøm2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 6/9- IKM 20/9
Ingeniørmamma-B2-PP3-EL ca 7.9- IKM ca 20.9

21. september TIRSDAG
Honningbjørn - 34 år - PP211 - B2 - EL 6/7 sept - IKM 21.09
Frukt88 - PP23 (4 med Letrozol) -B3 - EL 6/9 -IKM 21/9
Bettispagetti - 29 - PP4 - B3 - EL 06.09 - IKM 21.09

22. september ONSDAG
Trønderen98- 23 år- PP2- B1- EL 07/09- IKM 22/09
Leonore - 31 - PP5/6 - B2 - EL ca 10/9 - IKM ca 22/9
MommySammy - PP2 - B3 - EL 10/9 - IKM 22/9
Irrgrønn - 37 - PP10 - B1 - EL 7.9 - IKM 22.9

23. september TORSDAG
Nøttelita 39 år pp2 b4 el ? IKM 23/9

24. september FREDAG

25. september LØRDAG

Tar livet som det faller seg - 31 - PP6 (etter SA) - B1 (med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 11/9 - IKM 25/9
Brevdua - PP14(mistet oversikten) - B1 - EL 13/9 - IKM 25/09
Mumfies - 32 - PP 3 - B 2 - EL ca 10.sept - IKM ca 25.sept

26. september SØNDAG
Bæremamma - 26 år - PP2 - B3 - EL 11 sept - IKM 26.09
Ejliz - 31 - PP5 - B2 - EL 12/9 - IKM 26/9

Usikker
Dyrepasseren - PP1 - B2 - EL usikker - IKM usikker
prøvernr3- 36 år- pp vet ikke- B3- El- aner ikke- ikm kanskje uke 38

GRAVID ❤️

TR :wtf:

Trulteguri - 34 - B1 - EL 07.09 - IKM 22.09

Endelig er jakten på EL over og jeg kan melde meg inn her. Den var veldig forsinket etter vaksine, men jaggu kom den kraftig også, sterke tester, masse slim i går og i dag :woot: mine tester pleier ofte å være svakere og kortere topper. Jeg er veldig fornøyd med EL denne perioden. :)

Vedlegg

• 05DD10B4-2E40-4340-BA08-D5F3119F33B1.png
    05DD10B4-2E40-4340-BA08-D5F3119F33B1.png
    4,1 MB · Visninger: 103

Endelig er jakten på EL over og jeg kan melde meg inn her. Den var veldig forsinket etter vaksine, men jaggu kom den kraftig også, sterke tester, masse slim i går og i dag :woot: mine tester pleier ofte å være svakere og kortere topper. Jeg er veldig fornøyd med EL denne perioden. :)

Velkommen og så spennende at du er så fornøyd med denne perioden! :Heartred

Å HALLO for en peak! :dance008 Jeg var fornøyd med at det begynte å stige hos meg i dag, men fikk bare 0.45 på Premom :hilarious::wtf:

Satser på et skikkelig gullegg hos deg i alle fall! Velkommen :D

:nailbiting:
Å HALLO for en peak! :dance008 Jeg var fornøyd med at det begynte å stige hos meg i dag, men fikk bare 0.45 på Premom :hilarious::wtf:

Satser på et skikkelig gullegg hos deg i alle fall! Velkommen :D

Ja det tenkte jeg også! Har ikke hatt sånne sterke EL tester før :nailbiting: håper det gir en ekstra boost på et vis:p Takk, håper på et skikkelig gullegg nå, og håper at du også får et godt gullegg på plass:D

Oi så fine tester! Hvor mye forsinket var EL hos deg? Venter i spenning selv på sen EL nemlig :nailbiting:

Jeg melder meg i klubben for sen eggløsning! Jeg skulle egentlig hatt den 24. august, men den kommer nå!:hilarious: Fikk dose to av vaksinen CD5, så det er nok den som klusset til. :wacky:

Jeg melder meg i klubben for sen eggløsning! Jeg skulle egentlig hatt den 24. august, men den kommer nå!:hilarious: Fikk dose to av vaksinen CD5, så det er nok den som klusset til. :wacky:
Oi shit, så mye forsinket! :wideyed: Jeg fikk dose to på CD21 i forrige syklus, normalt har jeg 25-26 dager lange syklyser, denne varte bare 22! Er på CD12 i dag, bruker normalt å ha positiv test CD9/10 :wtf:

Back
Topp