IKM uke 38 ❤️

åja okei! Kjenner jeg er litt bekymret for at det «aldri» skal bli en fast smiley, har du noen gang gått lenge mellom blinke smiley og fast?

Nei det har blitt fast smiley på hver periode :D første perioden gikk det 2 dager tror jeg mellom blinkende til fast. Forrige gang testet jeg negativt to dager på rad, og 3 dagen var det plutselig fast smiley:confused005 så ikke vært like lett hver gang :think005

Nei det har blitt fast smiley på hver periode :D første perioden gikk det 2 dager tror jeg mellom blinkende til fast. Forrige gang testet jeg negativt to dager på rad, og 3 dagen var det plutselig fast smiley:confused005 så ikke vært like lett hver gang :think005

Okei, men da får jeg sikkert fast smilet i morgen eller overmorgen:D Det stemmer ganske bra med apper jeg har regnet med også

Jeg er så forvirret over lengden på syklus. Sluttet på p-piller i sommer, og har nå to pp bak meg. Begge syklusene endte med å vare 21-22 dager. Tatt begge vaksinedosene i denne perioden også, men usikker på om de har skylda. Krysser fingrene for denne måneden. Usikker på hvilken IKM-uke jeg egentlig hører til i, men håper på denne!

Ingeniørmamma-B2-PP3-EL ca 7.9- IKM ca 20.9

Endelig positiv test her ☺️ Blir en spennende prøveperiode med sykdom, progesterontilskudd og amming. Kan slå begge veier.

D76CA0E0-7A8C-412B-8FD9-981B78B19EDA.png

Lykke til alle sammen ☺️

Har nettopp bestilt eggløsningstester i posten! Forventet EL 11.09, men kan tyde på at den kom tidligere sist mnd, så får begynne å teste med engang de kommer !

Henger meg på her jeg :p

Mumfies - 32 - PP 3 - B 2 - EL ca 10.sept - IKM ca 25.sept

Jeg aner egentlig ikke når el og IKM er denne perioden for jeg hadde mest sannsynlig en kjemisk så syklusen er jo helt på bærtur nå, men liker å ha en dato å forholde meg til så da blir det sånn ca :p Har bestilt 21 el tester (babyplan strimmel, brukte de på førstemann og fornøyd med de) så er klar for å teste minst to ganger om dagen fra 7./8.sept hvis jeg har fått de i posten da vel og merke :p

Jeg er så forvirret over lengden på syklus. Sluttet på p-piller i sommer, og har nå to pp bak meg. Begge syklusene endte med å vare 21-22 dager. Tatt begge vaksinedosene i denne perioden også, men usikker på om de har skylda. Krysser fingrene for denne måneden. Usikker på hvilken IKM-uke jeg egentlig hører til i, men håper på denne!

Ingeniørmamma-B2-PP3-EL ca 7.9- IKM ca 20.9
Endelig positiv test her ☺️ Blir en spennende prøveperiode med sykdom, progesterontilskudd og amming. Kan slå begge veier.

Vis vedlegget 365158

Lykke til alle sammen ☺️

Så hyggelig at dere blir med her hos oss! Masse lykke til! :talk017

Vis vedlegget 365158

Lykke til alle sammen ☺️

woho da er den gøyeste tiden kommet :-D kos dere ;) forresten, hva heter den app’en du bruker? Fornøyd med den? Jeg brukte Glow sist gang men er så vanvittig mye reklame osv så den orker jeg ikke lenger.

CD 7. Litt spotting i dag også. Til vanlig pleier jeg å ha mens i 5 dager. Denne PP-en har jeg hatt en kjemisk samt tatt vaksinedose nr.2. Den lille spontanaborten har vært mild. Smertene har vært mildere enn vanlig mens til og med. Har heller ikke lagt merke til om vaksinen har tuklet til med syklusen heller… så vidt kjent bivirkninger, kun stiv i armen et par timer etterpå. Deilig å bli ferdig med det.

Begynner å teste etter EL om 3 dager. Blir spennende å se om den kommer til tiden :)

woho da er den gøyeste tiden kommet :-D kos dere ;) forresten, hva heter den app’en du bruker? Fornøyd med den? Jeg brukte Glow sist gang men er så vanvittig mye reklame osv så den orker jeg ikke lenger.
Selvfølgelig. Den heter Premom og er genial. Ikke noe reklame og jeg syns gratisversjonen er bra nok ☺️

CD 7. Litt spotting i dag også. Til vanlig pleier jeg å ha mens i 5 dager. Denne PP-en har jeg hatt en kjemisk samt tatt vaksinedose nr.2. Den lille spontanaborten har vært mild. Smertene har vært mildere enn vanlig mens til og med. Har heller ikke lagt merke til om vaksinen har tuklet til med syklusen heller… så vidt kjent bivirkninger, kun stiv i armen et par timer etterpå. Deilig å bli ferdig med det.

Begynner å teste etter EL om 3 dager. Blir spennende å se om den kommer til tiden :)

Håper det ikke blir noen forskyvninger hos deg :) Og godt å høre at det ikke ble så mye smerter!

Jeg venter spent på EL her, og mannen har sjeldent vært mer engasjert :D Og jeg har aldri brukt så mange EL-tester før :hilarious: Satser på peak i morgen, for jeg skal bort på jobbseminar fra tirsdag :eek:

DB974837-CB35-4385-B8F5-EA7F35A72E8B.jpeg

Håper det ikke blir noen forskyvninger hos deg :) Og godt å høre at det ikke ble så mye smerter!

Jeg venter spent på EL her, og mannen har sjeldent vært mer engasjert :D Og jeg har aldri brukt så mange EL-tester før :hilarious: Satser på peak i morgen, for jeg skal bort på jobbseminar fra tirsdag :eek:

Vis vedlegget 365169

Samme er det her i hus:hilarious: Mannen er skikkelig engasjert og spør flere ganger per dag hva testen sier :smiley-bounce015

Krysser fingrene for at du rekker EL før jobbseminar:D

Samme er det her i hus:hilarious: Mannen er skikkelig engasjert og spør flere ganger per dag hva testen sier :smiley-bounce015

Krysser fingrene for at du rekker EL før jobbseminar:D

Ja, han er virkelig engasjert her og lurer på hva som skjer med både tester og temping :woot: Så koselig! Håper EL kommer snart, for det har vært mye aksjelegging de siste dagene, så da har vi truffet så godt ❤️ Har veldig lyst på junibaby :joyful:

Hvordan går det med testingen hos deg da? :happy:

Vis vedlegget 365169

Så gøy med en engasjert mann! Ingenting er bedre enn når begge er på samme plan :happy: :D

Hei! Så «artig» at vi begge hadde kjemisk sist, jeg trodde først det var festeblødning som kom, for det var på riktig tidspunkt så ble veldig optimistisk og glad men så kom de fæle smertene som jeg husket fra de andre spontanabortene og da visste jeg det ikke kom til å gå bra. Er jo mange som har blødninger i sv.skapet uten at det er noe galt. Men hvordan teller du syklusen nå da? Første blødningsdag som CD 1 som vanlig eller?

Melder meg inn her også. Skulle hatt el i helgen, men den ser ut til å være litt senere enn forventet. Begynt å komme litt el-slim og av-og-på murring i livmor. Rekner med at el er mandag eller tirsdag.

Bettispagetti - 29 - PP4 - B3 - EL 06.09 - IKM 21.09

Melder meg inn her også. Skulle hatt el i helgen, men den ser ut til å være litt senere enn forventet. Begynt å komme litt el-slim og av-og-på murring i livmor. Rekner med at el er mandag eller tirsdag.

Bettispagetti - 29 - PP4 - B3 - EL 06.09 - IKM 21.09

Velkommen til oss :happy:

Hei! Så «artig» at vi begge hadde kjemisk sist, jeg trodde først det var festeblødning som kom, for det var på riktig tidspunkt så ble veldig optimistisk og glad men så kom de fæle smertene som jeg husket fra de andre spontanabortene og da visste jeg det ikke kom til å gå bra. Er jo mange som har blødninger i sv.skapet uten at det er noe galt. Men hvordan teller du syklusen nå da? Første blødningsdag som CD 1 som vanlig eller?

Ja, telte første blødningsdag som CD1 :shy: Det er mange som opplever å blø under svangerskapet. For min del så merket jeg fort at det ikke kom til å gå veien. Testene ble aldri sterkere :sorry:

Ja, han er virkelig engasjert her og lurer på hva som skjer med både tester og temping :woot: Så koselig! Håper EL kommer snart, for det har vært mye aksjelegging de siste dagene, så da har vi truffet så godt ❤️ Har veldig lyst på junibaby :joyful:

Hvordan går det med testingen hos deg da? :happy:

Det er virkelig gøy når de viser en sånn interesse :Heartred Skal krysse fingrene for at El kommer:D

Her er det fortsatt en blinkende smiley på CB sin tester. Men tror, og forventer EL i morgen. Må bare gjennom en Corona test i dag:meh: jeg fikk feber i går, og siden jeg jobber på et sykehjem og økende smitte så blir jeg automatisk satt i karantene og må testes. Håper virkelig den er negativ, føler meg bedre i dag:)

Her er det femte dagen med høy fertilitet på monitoren. Positive aspekter er at jeg kjenner stikninger i den venstre eggleder, så der virker som om noe skjer. Kanskje tyder det på peak i morgen. Er uansett i ukjent farvann med så sen EL. :pompus:

Back
Topp