IKM uke 38 ❤️

Jeg venter til mandag, cd 9, da begynner jeg å teste etter EL! Skal kjøre på med både strimmel og digital denne runden, det blir spennende! Har ikke fått positiv EL-test de siste to månedene, men ble likevel gravid for to pp siden. Har nok bare kort topp, men håper at jeg får smiley etterhvert på de digitale testene i alle fall!:joyful:

Jeg venter til mandag, cd 9, da begynner jeg å teste etter EL! Skal kjøre på med både strimmel og digital denne runden, det blir spennende! Har ikke fått positiv EL-test de siste to månedene, men ble likevel gravid for to pp siden. Har nok bare kort topp, men håper at jeg får smiley etterhvert på de digitale testene i alle fall!:joyful:

Ja, det får vi håpe! Jeg kjører dobbelt etter TR selv. Digital og strimler :joyful: da burde vi ikke gå glipp av noe :)

Jeg har skikkelig korte topper, så om jeg ikke tester rundt 20-21 om kvelden misser jeg den. Ser at testene tidligere på dagen er sterkere, men langt unna positiv :)

Jeg begynte å teste etter EL for to dager siden, og enda ikke noen stigning:shifty:
Tålmodighet er virkelig ikke min sterkeste side

Sist PP så testet jeg negativt to dager før den plutselig var på topp, bruker CB digital med smiley.

Spennende å følge med hvordan det går med dere også, glad jeg til slutt skrev på et innlegg :)

Jeg begynte å teste etter EL for to dager siden, og enda ikke noen stigning:shifty:
Tålmodighet er virkelig ikke min sterkeste side

Sist PP så testet jeg negativt to dager før den plutselig var på topp, bruker CB digital med smiley.

Spennende å følge med hvordan det går med dere også, glad jeg til slutt skrev på et innlegg :)

Hei! Så gøy at du også tester etter EL. Da begynte vi ca samtidig ser jeg, bruker du den testen som viser 4 dager eller 2?:D

CD9 idag og begynte EL-testing idag og første aksjer er herved lagt inn:p Tror vi kjører annenhver dag her fremover. Har det siste halvåret hatt EL både CD11 og CD 15, og alt imellom. Dettte er andre syklus jeg tester etter EL, og det som var gøy med forrige var at symptomene jeg har på EL dukket opp nøyaktig mellom 12-30 timer etter peak på test. Spot on! Så blir spennende å se om det er like presist denne måneden :woot:

CD 11 i dag, fikk utslag på EL test denne morgenen! Bruker clearblue 4 dagers så regner med at jeg har eggløsning om ca 2 dager hvis jeg har forstått riktig. Jeg hadde derimot misforstått og trodd at smiley betydde eggløsningsdag, min smiley blinket og da er det vist dagene før haha.. så jeg vekket opp partner halv 8 lørdags morgen før jeg skulle på jobb:oops::oops::hilarious: hastet vist ikke så mye som jeg først trodde hehe

Har hatt en veldig lang syklus er på CD25 nå, men nå virker det som eggløsning nærmer seg. Tipper positiv test i kveld eller i morgen og eggløsning søndag/mandag.

Søskendrøm2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 6/9- IKM 20/9

Jeg ammer fremdeles datteren min på ett år, men skal prøve progesterontilskudd også, så blir spennende å se om progesteronet hjelper mer enn amming ødelegger. Forrige syklus var først syklus etter fødsel, og da prøvde jeg helt naturlig og fikk eggløsning fem dager etter fødsel.

Vedlegg

• 45445C2D-F706-4230-B9C8-97C060479CB5.jpeg
    45445C2D-F706-4230-B9C8-97C060479CB5.jpeg
    421,7 KB · Visninger: 84
Har hatt en veldig lang syklus er på CD25 nå, men nå virker det som eggløsning nærmer seg. Tipper positiv test i kveld eller i morgen og eggløsning søndag/mandag.

Søskendrøm2022 - 30 - PP2 - B2 - EL 6/9- IKM 20/9

Jeg ammer fremdeles datteren min på ett år, men skal prøve progesterontilskudd også, så blir spennende å se om progesteronet hjelper mer enn amming ødelegger. Forrige syklus var først syklus etter fødsel, og da prøvde jeg helt naturlig og fikk eggløsning fem dager etter fødsel.

Velkommen :happy: Spennende med progesteron :woot:

Jeg har skikkelig korte topper, så om jeg ikke tester rundt 20-21 om kvelden misser jeg den. Ser at testene tidligere på dagen er sterkere, men langt unna positiv :)

Sist pp hadde jeg sommerferie, og testet mellom 14 og 15 hver dag. Da streken ble sterkere, begynte jeg kl 12. Den var veldig sterk, så jeg bar helt sikker på at neste skulle være positiv. Jeg testet igjen kl 16, og da var den blitt litt svakere. Kl 20 var den helt tydelig blitt svakere. Så antakeligvis burde jeg ha testet natt/morgen.

Denne pp skal jeg teste om morgenen, tenker jeg. Har lest at man ikke skal gjøre det, men jeg ser i den ene bruksanvisningen at jeg helst skal det. Så jeg vet ikke helt:wideyed:

CD9 idag og begynte EL-testing idag og første aksjer er herved lagt inn:p Tror vi kjører annenhver dag her fremover. Har det siste halvåret hatt EL både CD11 og CD 15, og alt imellom. Dettte er andre syklus jeg tester etter EL, og det som var gøy med forrige var at symptomene jeg har på EL dukket opp nøyaktig mellom 12-30 timer etter peak på test. Spot on! Så blir spennende å se om det er like presist denne måneden :woot:

Føler også vi er i rute med aksjelegging her, CD 11 og CD13, satser på i morgen også, og mandag hvis EL er da :love017 Så nå håper jeg testene stiger snart! Tester to ganger per dag for å ikke misse toppen. Kjenner det i eggstokkene, så tror gyn hadde rett i at det var store eggposer :smiley-bounce022

Nå kommer det et dumt spm :angelic: Er det forskjell på tester som viser 4 og 2 dager?

Haha nei ikke dumt spørsmål! Har dessverre ikke noe svar til deg da jeg ikke vet helt selv:oops: ser bare at den ene clearblue testpakken viser to fertile dager mens den jeg har står det at den viser de 4 dagene med høyest fertilitet. Det er nok ikke nødvendig med den jeg har altså:p

Da er jeg endelig på cd1. Så jeg hører nok absolutt ikke inn i denne IKMgruppa :hilarious: Men siden jeg ikke finner noen senere IKMgrupper henger jeg her en stund til. Lykke til med aksjene alle sammen :happy:

Sist pp hadde jeg sommerferie, og testet mellom 14 og 15 hver dag. Da streken ble sterkere, begynte jeg kl 12. Den var veldig sterk, så jeg bar helt sikker på at neste skulle være positiv. Jeg testet igjen kl 16, og da var den blitt litt svakere. Kl 20 var den helt tydelig blitt svakere. Så antakeligvis burde jeg ha testet natt/morgen.

Denne pp skal jeg teste om morgenen, tenker jeg. Har lest at man ikke skal gjøre det, men jeg ser i den ene bruksanvisningen at jeg helst skal det. Så jeg vet ikke helt:wideyed:
Er det clearblue sine du skal bruke på morgenurin? Det gjorde iallefall jeg sist med dem. Gikk helt fint det

Ferdig med rar TR, CD6, og finner ikke el testene... Så da blir det bare happy humping annenhver dag da..

Back
Topp