IKM UKE 37+38

Er 4+2 i dag, og har i dag vært plaget av brun utflod (ved hvert toalettbesøk) og murringer i mage og rygg. Murringene er ikke noe vonde, men ubehagelig nok til at jeg legger merke til det. Hvis det gir mening. Kjenner at jeg er litt stresset og har derfor ordnet time til hcg i morgen og på mandag. Har og booket privat TUL den 29.09. Håper så inderlig at det sitter. Er det noen som har opplevd dette tidligere og som har noen erfaringer å dele? :Heartred

Dette er nok den aller verste skygge strek jeg har noensinne sett. Kom opp etter tidsfristen selvfølgelig; men snakk om hjerteinfarkt. Ser at det er bare en «Evap Line», men blei kjempe håpefull ei lita øyeblikk :smiley-angry017
Trur æ blir aldri å kjøp BP sine tester på grunn av dette. Ser jo knall positiv ut hvis du ser bare fort på den. Så trist at testene må være så dårlige… :smiley-angry003
Hvaaa, denne mååå jo være positiv?:nailbiting:

Er 4+2 i dag, og har i dag vært plaget av brun utflod (ved hvert toalettbesøk) og murringer i mage og rygg. Murringene er ikke noe vonde, men ubehagelig nok til at jeg legger merke til det. Hvis det gir mening. Kjenner at jeg er litt stresset og har derfor ordnet time til hcg i morgen og på mandag. Har og booket privat TUL den 29.09. Håper så inderlig at det sitter. Er det noen som har opplevd dette tidligere og som har noen erfaringer å dele? :Heartred
Uff, skummelt! Jeg har hatt blødninger i alle tidligere svangerskap men det har vært mer rosa. Men er mange som.har ulike typer blødninger hvor det går bra!

Uff, skummelt! Jeg har hatt blødninger i alle tidligere svangerskap men det har vært mer rosa. Men er mange som.har ulike typer blødninger hvor det går bra!
Ja, kjenner òg at jeg blir noe mer stresset da jeg ikke har erfaring med det selv fra tidligere. I forrige svangerskap så hadde jeg vel kanskje noe farget utflod én gang helt i starten. Er derimot vant til større blødninger på slutten pga en kronglete morkake. Finner så mye forskjellig på nettet, og veldig mye omhandler MA/SA, så prøver å ikke undersøke for mye selv også :Heartred

Minn meg på å aldri begynne testingen 7 dpo med bp tidlig igjen :hilarious: Nå er jeg på villstyring og klarer ikke å stoppe! Ser noe i virkeligheten, me. Kan godt være skygge. Er 9 dpo i dag

IMG_7556.jpeg
IMG_7557.jpeg

Vil først starte med at jeg vet selvfølgelig at denne testen er ugyldig, men lurer bare på om noen har opplevd det før! :) jeg tok en test i dag tidlig som var negativ, jeg følte jeg så vidt kunne skimte noe, men slo det fra meg og tenkte jeg håpet for mye. Jeg la den på toppen av søppelposen med de andre testene, der lå det også en test som kun var dyppet i vann. Når jeg tilfeldigvis tittet oppi der nå så var testene jeg tok i går kveld og i dag tidlig sånn?? Men ikke den testen som var dyppet i vann..de har ligget inntil fuktig papir. Kan testene få rosa strek av å ligge fuktig?
Jeg tror jo egentlig at det kun er derfor, ikke at jeg er gravid :smiley-ashamed004 har bare aldri opplevd det før:dontknow streken er skikkelig rosa

Vedlegg

• Snapchat-462856098.jpg
    Snapchat-462856098.jpg
    157,6 KB · Visninger: 89
Vil først starte med at jeg vet selvfølgelig at denne testen er ugyldig, men lurer bare på om noen har opplevd det før! :) jeg tok en test i dag tidlig som var negativ, jeg følte jeg så vidt kunne skimte noe, men slo det fra meg og tenkte jeg håpet for mye. Jeg la den på toppen av søppelposen med de andre testene, der lå det også en test som kun var dyppet i vann. Når jeg tilfeldigvis tittet oppi der nå så var testene jeg tok i går kveld og i dag tidlig sånn?? Men ikke den testen som var dyppet i vann..de har ligget inntil fuktig papir. Kan testene få rosa strek av å ligge fuktig?
Jeg tror jo egentlig at det kun er derfor, ikke at jeg er gravid :smiley-ashamed004 har bare aldri opplevd det før:dontknow streken er skikkelig rosa
Jeg har gjort akkurat det samme. Syns jeg så en liten strek. Dyppet i vann etter at den var tørket og fikk tydelig strek. Dyppet en annen i vann uten å se strek. Jeg var gravid, bare litt tidlig. Men om det betyr noe det vet jeg ikke.

Jeg har hatt masse menslignende trykk og drag hele veien, ganske merkbare! Men føler at mye av «smertene» virker å være luftsmerter pga mange hormoner!

Vet jo ikke om det er liv laga her inne enda, men det jobbes enda og har masse symptomer 7+1. Jeg har ikke hatt brunt utflod, men murringer; ja!

Skjønner at man blir urolig når man liksom ikke føler man vet noen ting om hva skjer inni der? Håper det er uskyldig :Heartpink Og at du får mer to snart

10 dpo kveld og en ny negativ test. Jeg tester med makesure vanlig nå, dere som har vært gravide tidligere og testet med den testen, når testet dere positiv med makesure vanlig?
Tester positiv 9dpo med vanlig makesure test, men dette kommer jo helt ann på når implantasjonen skjedde, om en har tatt rett på når el var :happy:

Ååå det blir så spennende å se morgendagens test :flower

Blir veldig spennende å se de neste dagene! :hello2
Ja, det KLØR i fingrene, vil ta en til i kveld :hilarious:
Men vet at det blir bare bortkastet penger. Må vente til i hvert fall i morgen. Må det være så vanskelig å vente :dead:
Og så tenker æ konstant på att jeg hadde nok allerede fått tydelig positiv eller TR hvis kroppen min klarte bare å ha EL en rimelig tidspunkt, men nei, det MÅ skje etter CD 20… :smiley-angry017
Burde ha vært 12 DPO akkurat nå hvis jeg hadde mer «normal» EL :sorry:

Løve89 - 36 - B1 - PP2 (PP1 etter MA) - 04.09 - 18.09.

Litt usikker på datoene da LH-testene har vært positive to ganger med 11 dagers mellomrom (samtidig med negativ hcg) og jeg gikk glipp av toppen på den siste siden jeg ikke testet regelmessig fordi jeg trodde jeg ventet på TR da. Mulig vi rakk å legge inn aksjer likevel, så jeg prøver meg her selv om jeg ikke helt har trua. Syklusen er nok litt på bærtur ennå. CD32 etter cytotek nå.

8dpo kveld.
Jeg ser da «noe».
Dette er RSFU test ofte - altså ikke tidlig test.
Jeg vil si at det «noe» er rosa i virkeligheten. Men kan være ønsketenkning :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_1393.jpeg
    IMG_1393.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 85
  • IMG_1392.jpeg
    IMG_1392.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 84
Make sure på kveldsurin og blenda test så da var nok den jeg la ut tidligere i dag bare skygge :(

Vedlegg

• IMG_0370.jpeg
    IMG_0370.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 45
Back
Topp