Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser absolutt!Vet veldig godt at alle disse testene er ugyldige og sikkert bare er skygger, men nå innbiller jeg meg at jeg ser streker på alle
Vis vedlegget 469460

Er det ikke noe på denne da???

Jeg hadde tenkt å teste 9 dpo, men kjenner nå at jeg ikke har noe særlig testetrang. Er mye jobb for tiden og noe som skjer hver helg, så dagene flyr jo av gårde! Synes det er så deilig, da jeg har vært helt opphengt denne sommeren. Tror derfor jeg utsetter til 11 dpo med mindre jeg plutselig får noen symptomer utenom det vanlige. Kudos om du klarer å vente så lenge!Er det flere enn meg som venter litt lenger med å teste? Sist testet jeg dpo 13 og tenkte egentlig vente til rundt det igjen nå.
For meg så føles det mindre vanskelig med en negativ hvis jeg starter tidlig. Hvis jeg venter til nærmere ikm så bygger jeg opp så veldig mye håp og jeg tror at alt er et symptom, da blir skuffelsen så veldig storEr det flere enn meg som venter litt lenger med å teste? Sist testet jeg dpo 13 og tenkte egentlig vente til rundt det igjen nå.
Hadde så ønsket og få positiv test på bursdagen denne PP, men så kom EL så sent. Men har derimot ømme pupper, har hatt skikkelig rare drømmer hver natt i flere dager nå, og følte en del stikking i livmoren i går kveld.
Veldig usikker! Tenkte egentlig den var ganske negativ, samtidig så festet liksom blikket seg på "noe"!Er det ikke noe på denne da???![]()
Enig, team "gradvis skuffelse" her også!For meg så føles det mindre vanskelig med en negativ hvis jeg starter tidlig. Hvis jeg venter til nærmere ikm så bygger jeg opp så veldig mye håp og jeg tror at alt er et symptom, da blir skuffelsen så veldig storI realiteten er det jo like skuffende, men det føles bedre for meg hvis jeg ikke har gått med det sterke håpet i mange dager
)Syns jeg ser noe jeg9dpo morgenurin (ja, dritt-tiss, måtte bare)
Dette er de to samme testene. Første to er i baderomslys. De neste to er på kjøkkenet. De siste er med blits. Babyplam tidlig og MS vanlig.
Vis vedlegget 469476
Vis vedlegget 469478
Vis vedlegget 469479Vis vedlegget 469480Vis vedlegget 469481Vis vedlegget 469482

Føler jeg ser noe på den øverste make sure testen!9dpo morgenurin (ja, dritt-tiss, måtte bare)
Dette er de to samme testene. Første to er i baderomslys. De neste to er på kjøkkenet. De siste er med blits. Babyplam tidlig og MS vanlig.
Vis vedlegget 469476
Vis vedlegget 469478
Vis vedlegget 469479Vis vedlegget 469480Vis vedlegget 469481Vis vedlegget 469482
Fremdeles tid! Jeg følte ikke at jeg så noe i virkeligheten på mine heller. Var litt sånn "lyst til å se noe" følelse.Føler jeg ser noe på den øverste make sure testen!
På mine egne føler jeg at jeg bare har veldig lyst til å se noe
9dpo morgenurin
Vis vedlegget 469484
så nå må jeg jo ta en til i kveld likevel
Se der ja!Nå er jeg mest irritert, for skulle ta en siste test i dag 11 dpo som også skulle være helt blank som de andre, men så dukker det selvfølgelig opp en bitteliten skyggeså nå må jeg jo ta en til i kveld likevel
Vis vedlegget 469492
Er dette bp tidlig eller vanlig?Nå er jeg mest irritert, for skulle ta en siste test i dag 11 dpo som også skulle være helt blank som de andre, men så dukker det selvfølgelig opp en bitteliten skyggeså nå må jeg jo ta en til i kveld likevel
Vis vedlegget 469492