IKM UKE 37+38

Vet veldig godt at alle disse testene er ugyldige og sikkert bare er skygger, men nå innbiller jeg meg at jeg ser streker på alle :hilarious:
IMG_7553.jpeg

Er det flere enn meg som venter litt lenger med å teste? Sist testet jeg dpo 13 og tenkte egentlig vente til rundt det igjen nå.

Er det flere enn meg som venter litt lenger med å teste? Sist testet jeg dpo 13 og tenkte egentlig vente til rundt det igjen nå.
Jeg hadde tenkt å teste 9 dpo, men kjenner nå at jeg ikke har noe særlig testetrang. Er mye jobb for tiden og noe som skjer hver helg, så dagene flyr jo av gårde! Synes det er så deilig, da jeg har vært helt opphengt denne sommeren. Tror derfor jeg utsetter til 11 dpo med mindre jeg plutselig får noen symptomer utenom det vanlige. Kudos om du klarer å vente så lenge!

For meg så føles det mindre vanskelig med en negativ hvis jeg starter tidlig. Hvis jeg venter til nærmere ikm så bygger jeg opp så veldig mye håp og jeg tror at alt er et symptom, da blir skuffelsen så veldig stor :confused: I realiteten er det jo like skuffende, men det føles bedre for meg hvis jeg ikke har gått med det sterke håpet i mange dager

6dpo… men det røyk en test nå på morgen sia det er bursdag :hilarious: Hadde så ønsket og få positiv test på bursdagen denne PP, men så kom EL så sent. Men har derimot ømme pupper, har hatt skikkelig rare drømmer hver natt i flere dager nå, og følte en del stikking i livmoren i går kveld.
Få vente et par dager og teste på nytt da :smiley-bounce012

Vedlegg

• IMG_0647.jpeg
    IMG_0647.jpeg
    95,2 KB · Visninger: 52
For meg så føles det mindre vanskelig med en negativ hvis jeg starter tidlig. Hvis jeg venter til nærmere ikm så bygger jeg opp så veldig mye håp og jeg tror at alt er et symptom, da blir skuffelsen så veldig stor :confused: I realiteten er det jo like skuffende, men det føles bedre for meg hvis jeg ikke har gått med det sterke håpet i mange dager
Enig, team "gradvis skuffelse" her også!

9 dpo, har så lyst til å se noe.. men ikke så mye som en liten mysestrek å finne :hilarious::dead:
Alle dyppet på samme urin, forskjellig batchnr.

IMG_5067.jpeg

Back
Topp