IKM UKE 37+38

Jeg vet at implantasjon ikke kan skje så tidlig, men jeg noterer meg at jeg har en del murring og små stikk nedi livmorsområdet. Det kan være pga at jeg har gått myye i dag, og jeg er sliten :smiley-ashamed004

Hei, her skriver jeg nok en gang :hilarious:
Er bare 5dpo men i dag kom en veldig rar symptom. Når jeg blei gravid forrige måned så begynte mine brystvorter lekke små små mengder med «melk». Hadde notert det, vet ikke når EL skjedde da men må ha vært ca 5-6 DPO. Og gjette hva som skjedde nettopp :angelic:
Er altså noen merker på T-skjorte… skikkelig rart. Få se om det slår ut på g-test om noen dager :happy093
Har noen annen opplevd dette før? :hilarious:

Klarte ikke vente til i morgen med å teste på nytt :laughing002 Føler jeg ser noe i virkeligheten, men tror ikke jeg fikk det med på bilde. 8 dpo i dag
IMG_7547.jpeg
IMG_7546.jpeg

I morgen er det ikm for @LiljeS og @AlleGodeTingErSeks❤️ :Heartred hbordan går det med dere? av resten med ikm i morgen så har to fått positiv test og en fikk besøk av tanta.
Ser ut til at du kan sette meg på TR :Heartpink

Det ble uteogestan fremfor provera på meg, som jeg nå ha gått på i 5 av 10 dager for å fremprovosere en blødning. Etter det venter runde to med Letrozol fra CD 3-7, men øker til 5,0mg denne gangen og håper det gir resultater:angelic:

Er det noen her som enten har erfaring med utrogestan for å fremprovosere blødning, eller som har opplevd å på EL på høyere dose letrozol etter først å ikke få det på lav dose? Hilsen en som er skikkelig fersk i «gamet»:hilarious:

Det ble uteogestan fremfor provera på meg, som jeg nå ha gått på i 5 av 10 dager for å fremprovosere en blødning. Etter det venter runde to med Letrozol fra CD 3-7, men øker til 5,0mg denne gangen og håper det gir resultater:angelic:

Er det noen her som enten har erfaring med utrogestan for å fremprovosere blødning, eller som har opplevd å på EL på høyere dose letrozol etter først å ikke få det på lav dose? Hilsen en som er skikkelig fersk i «gamet»:hilarious:
Jeg fikk ikke EL på 2.5 mg, men har fått det tre runder nå med 5mg. Dvs den siste nå fikk jeg aldri fullt utslag på eggløsningstest, men det kjennes ut som jeg hadde eggløsning i hvert fall :smiley-ashamed004

Ømme bryst og dårlig humør på meg i går, jeg er ganske sikker på at dette ikke er måneden min. Kritthvite tester på tidligtester de siste dagene. Har IKM på fredag, så venter egentlig bare på TR nå. Drøyer med å teste igjen til da, sånn i tilfelle, men har allerede bestilt ny runde med EL tester og ny pakke med G-tester.

10 dpo kveld og en ny negativ test. Jeg tester med makesure vanlig nå, dere som har vært gravide tidligere og testet med den testen, når testet dere positiv med makesure vanlig?

Altså, jeg bruker utrogestan for å IKKE få blødning :hilarious:

10 dpo kveld og en ny negativ test. Jeg tester med makesure vanlig nå, dere som har vært gravide tidligere og testet med den testen, når testet dere positiv med makesure vanlig?
10 og 11dpo. To ganger har den vært blenda på 10dpo og positive 11dpo. Og det var på tiden hvor testene var mer sensitive, nå er de dårligere. Så det er håp enda!

10 og 11dpo. To ganger har den vært blenda på 10dpo og positive 11dpo. Og det var på tiden hvor testene var mer sensitive, nå er de dårligere. Så det er håp enda!

Fikk positiv 11 eller 12 dpo, men som med @Koalabjørn så var det for noen år siden når de testene var gode!
Da beholder jeg håpet litt til :p så synd at de har blitt dårligere! Pleide å teste med babyplan før, men nå får jeg skygger på de hele tiden :rolleyes:

Jeg fikk ikke EL på 2.5 mg, men har fått det tre runder nå med 5mg. Dvs den siste nå fikk jeg aldri fullt utslag på eggløsningstest, men det kjennes ut som jeg hadde eggløsning i hvert fall :smiley-ashamed004
Det er godt å høre, da krysser jeg fingrene for at systemet kommer i gang her også!

Kan jeg spørre hva som er årsaken til at du bruker Letrozol? Jeg bruker det fordi jeg har PCO og ingen EL av meg selv («syklus» på 40- over 100 dager) men har skjønt at det kan være mange andre grunner også:smiley-ashamed004:Heartpink

Det er godt å høre, da krysser jeg fingrene for at systemet kommer i gang her også!

Kan jeg spørre hva som er årsaken til at du bruker Letrozol? Jeg bruker det fordi jeg har PCO og ingen EL av meg selv («syklus» på 40- over 100 dager) men har skjønt at det kan være mange andre grunner også:smiley-ashamed004:Heartpink
PCOS her også, jeg har riktignok noen sykluser hvor det skjer av seg selv, men alt mellom 29-50 dager er ‘vanlig’ her. De rundene jeg har hatt med letrozol har jeg vært på 29 dager hver gang, så det gjør jo noe

Back
Topp