IKM UKE 37+38

Så mange fine og spennende streker her inne nå :love017 Jeg sliter skikkelig med å være både positiv og optimistisk denne pp. Er litt ekstra sliten for tiden og har ekstremt kort lunte, stakkars mannen :laughing002 bare 4 dpo i dag og eneste som er annerledes er at jeg ikke får vondt av å amme etter el sånn som jeg pleier. Prøver å vente til fredag med å teste :dead:

Jeg tror oppriktig ikke det har gått veien nå. Hadde en liten blødning nå (selv om det var brunt blod og ikke rødt blod). Vet ikke om jeg hadde en så vidt kjemisk eller om det bare er kroppen eller testene som tuller. Synes jo spesielt den ene CB hurtigtesten virket ganske positiv da. Regner iallfall med at TR kommer i morgen :dontknow Så da ble det kanskje 12 dagers lutealfase denne gangen?

Ingenting nytt på testen i kveld heller.

20250906_210410.jpg

Noen som har lagt merke til om de basaltermometerne de hadde inne på babyplan har vært utsolgt lenge? Lurte litt på om jeg skulle prøve temping neste gang, og hadde litt lyst til å teste babyplan testene igjen. Hvis ikke må jeg bare kjøpe basaltermometer fra en annen plass da.

Hvordan regner man egentlig hvor langt man er på vei? Jeg hadde første dag mens 17.august, som er 2 uker og 6 dager siden. Men ser på to ulike apper at det regner meg til 3+3 og det forstår jeg ikke :scratch

Hvordan regner man egentlig hvor langt man er på vei? Jeg hadde første dag mens 17.august, som er 2 uker og 6 dager siden. Men ser på to ulike apper at det regner meg til 3+3 og det forstår jeg ikke :scratch
Jeg har første dag likt med deg og basert på det alene så er beregning da 2+6 som du skriver, men det er gitt en standard syklus på 28 dager med el på dag 14.

Edit: så nå du hadde tidligere el, så hvis det er registrert gir det mening at du er lenger på vei i appene, og det er jo også mer riktig enn å regne fra første mens for deg :)

Last edited:
Back
Topp