Pippimor19
Glad i forumet
Utrolig viktig å øve mange ganger først, så teknikken og testedyppingen virkelig sitter når det gjelderDe nye tidlig digital fantes ikke da vi var prøvere sist, i alle fall hadde ikke jeg hørt om de. Så måtte bare prøve en![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig viktig å øve mange ganger først, så teknikken og testedyppingen virkelig sitter når det gjelderDe nye tidlig digital fantes ikke da vi var prøvere sist, i alle fall hadde ikke jeg hørt om de. Så måtte bare prøve en![]()

Såg du den jeg la ut? Teststreken er ikke nær kontrollstreken, men den er nærmere hullet..Jeg åpnet min og tolket det som at streken skal være veldig nærme den andre, mot den siden det er hull.
Jaaaaaa!! Fin strek!! Gratulerer!9 eller 10 DPO nå. Skal jeg virkelig ha så flaks??Vis vedlegget 469079

Åhhh Frostbite! Jeg seeeer

… og fin strek til å være 9/10 dpo også! Håper den klamrer seg fast så du slipper en ny kjemisk9 eller 10 DPO nå. Skal jeg virkelig ha så flaks??Vis vedlegget 469079

Fortsatt utydelig bilde, så vanskelig å få se ordentlig på de, men prøv å test på urin 2?I natt har jeg drømt om rosa streker, men vi kan slå fast at jeg ikke er sanndrømt. Klarte først å dyppe en babyplan vanlig før jeg fikk tatt en babyplan tidlig og er ikke i nærheten av å se noe rosa på de
Vis vedlegget 469069
Dette ser jo ekstremt lovende ut! Har du flere trester liggende?![]()
Jeg kjenner jeg går på veggen her og må vite om dette er skygge eller strek

Nei, bare vanlige 25 tester. Stikker på apoteket snart kan du siDette ser jo ekstremt lovende ut! Har du flere trester liggende?![]()

Gratulerer9 eller 10 DPO nå. Skal jeg virkelig ha så flaks??Vis vedlegget 469079

Jeg synes det ser lovende ut, hadde tenkt det var strek selv. Utrolig kjipt hvis det er skygger på alt av tester for tiden![]()
Har du fått slike før uten at det utvikler seg til noe?Mener sånne her streker. Sykt irriterende! Øverst i går og nederst i dag.
Åå så fantastisk- gratulerer9 eller 10 DPO nå. Skal jeg virkelig ha så flaks??Vis vedlegget 469079

Det der er jo en strek! Pleie du å få skygge da? Og hvilket merke er det?![]()
SER!!!! Håper denne sitter nå

Ja, og synes kanskje det ser litt mer rosa ut irl enn det pleier å gjøre, men ja.. føler tidligtester er en skikkelig joker på å gi streker rett som det er…Jeg synes det ser lovende ut, hadde tenkt det var strek selv. Utrolig kjipt hvis det er skygger på alt av tester for tiden