IKM UKE 37+38

Bildene ble litt uklare, men syns jeg ser noe altså, bare tenkte litt tydeligere bilder ville vist mer
Ja, jeg sliter jo med disse bildene :facepalm:
Vet ikke hvorfor de blir sånn, men det er kanskje telefonen som begynner å bli gammel :hilarious: vi får se hvordan testene ser ut i morgen. Har tatt en etterpå og den har også skygge, så det må være «noe» i urinen min, siden de får de i dag, men ikke hadde det i går.

Litt lettere å tyde disse her :love017
Legger testingen litt på hylla til over helga, så kan man forhåpentligvis bruke en vanlig CB digital med ukeindikator for «endelig» bekreftelse da :Heartred Satser på at spiren sitter!

Blir spennende å følge med på dere resten!

@Koalabjørn setter du meg på gravid? :love017
Gratulerer :smiley-bounce016

Bildet er så lyst at man har ikke så mye sjangs til mysing, føler likevel det skimtes noe rosa! Har du ikke flere i forskjellige lys? Så får vi myset litt?
Bare dette, det er litt mørkere. Skal prøve å ta en test til etterpå.
1000042787.jpg

Litt lettere å tyde disse her :love017
Legger testingen litt på hylla til over helga, så kan man forhåpentligvis bruke en vanlig CB digital med ukeindikator for «endelig» bekreftelse da :Heartred Satser på at spiren sitter!

Blir spennende å følge med på dere resten!

@Koalabjørn setter du meg på gravid? :love017
Wiii, gratulerer!! Setter deg på lista :Heartred

Argh, er så redd for å bli skuffet. Men ting føles annerledes denne gangen, håper jo at det er et godt tegn. Det kan faktisk hende jeg bare er 7 dpo også.
Ja vet hvordan det er å være livredd for å bli skuffet :Heartpink Veldig interessant at noe føles annerledes :nailbiting: kan være ett godt tegn ja! Har du kjent noe smerter? Det som var den størsre forskjellen til meg var fra 9 dpo og utover da menssmertene aldri kom :bookworm:

Ja vet hvordan det er å være livredd for å bli skuffet :Heartpink Veldig interessant at noe føles annerledes :nailbiting: kan være ett godt tegn ja! Har du kjent noe smerter? Det som var den størsre forskjellen til meg var fra 9 dpo og utover da menssmertene aldri kom :bookworm:
Ikke direkte smerter, men jeg har kjent livmoren veldig fra 6 DPO. Bare kjent at den er der og som om det skjer ting der inne. Ganske mye (men ikke vonde) stikk 6 DPO, så veldig, veldig svake menssmerter 7 dpo. Mat smaker helt merkelig, den er ny.

Ikke direkte smerter, men jeg har kjent livmoren veldig fra 6 DPO. Bare kjent at den er der og som om det skjer ting der inne. Ganske mye (men ikke vonde) stikk 6 DPO, så veldig, veldig svake menssmerter 7 dpo. Mat smaker helt merkelig, den er ny.
Det høres veldig spennende ut mtp implantasjon da! Jeg hadde jo skikkelig menssmerter 7-8dpo. Men vet jo ikke enda om det var noe bra.. for skal ikke på tidlig UL før om 16-17 dager.. så vet liksom ikke om det kan ha vært noe feil med implantasjonen heller siden det var så sykt vondt :nailbiting:
Oiiii sååå spennende, jeg har sånn trua nåååå

Heia heia!! Håper det smeller snart! :shy:
Hååper det ja! :shy:

Livet til mannen er hektisk for tida, han jobber nattevakter og studerer samtidig.. Så å få lagt inn aksjer er ikke bare bare for tida! Han har skole hele neste uke, så jobber han natt etter det.. Hele oktober skal han i praksis og vi hååper han får utdelt en plass i nærheten. Hvis jeg ikke blir gravid nå kan det bli vanskelig neste måned. :smiley-ashamed004

Back
Topp