IKM UKE 37+38

Jeg har ikke vært så aktiv her da det har vært mye jobb og slikt i det siste :hilarious:

Men i dag våknet jeg til skikkelig murringer, og overraskende mye "smerter". Kjenner det godt i korsryggen. Har vært sliten fra jeg stod opp.
Kan ikke huske å ha hatt det slik tidligere.

Er 6 dpo. Er det kansje for tidlig til å være noe tegn? :smiley-ashamed004

Jeg prøver å ikke kjenne etter, men blir vanskelig når man prøver å bli gravid:hilarious:

Jeg er i så sinnsykt dårlig humør i dag. Har bare vært en drittdag uten at noe spesielt egentlig har skjedd. Har bare lyst å være alene og være sur (og egentlig til å drikke meg full, men det orker jeg ikke uansett :dead:) Jeg har vært støl eller øm i høyre lyske i dag og så googler jeg at det kan være tegn på implantasjon, men så er det jo det at jeg bare 5 dpo, så det er jo en dag eller to for tidlig :banghead: er så lei av å kjenne etter om jeg har noen symptomer og bruke hjernekapasitet på å prøve å tolke det, når det uansett er altfor tidlig til å få symptomer.
Også blir jeg litt nedslått av disse skyggene som jeg synes det er mye av for tiden. Det gjør at det er vanskelig å glede seg til å teste, for om man får en svak strek så kan det like godt være en skygge. Argh, dagens utblåsning. :arghh:
Det blir nok bedre i morgen :smiley-angelic001
Kjedelig med sånne dager :dead: Men ja, det blir nok bedre imorgen :Heartred

Forbasket…
Nettopp kommet hjem en tur fra legevakta :-/ Akutt UVI og blod i urinen. Ba om en antibiotikakur som var minst mulig skadelig på en evt. graviditet. Så fikk Selexid.
Noen av dere som har erfaring?
Blæ… men er jo litt typisk dette da… siden man er litt ekstra aktiv med sengekosen :smiley-ashamed005
Håper bare det ikke ødelegger PP på noe vis, eller er skadelig :-/

El i dag, så ble aksjer 4,2 og 1 dag før el. Forøkte i dag også, men det gikk ikke :banghead: Blir noen lange dager, men ryker vel på en test 8 dpo kjenner jeg meg rett :laughing002
Veldig bra timing på aksjene da! :sign17 :sign19

Jeg er i så sinnsykt dårlig humør i dag. Har bare vært en drittdag uten at noe spesielt egentlig har skjedd. Har bare lyst å være alene og være sur (og egentlig til å drikke meg full, men det orker jeg ikke uansett :dead:) Jeg har vært støl eller øm i høyre lyske i dag og så googler jeg at det kan være tegn på implantasjon, men så er det jo det at jeg bare 5 dpo, så det er jo en dag eller to for tidlig :banghead: er så lei av å kjenne etter om jeg har noen symptomer og bruke hjernekapasitet på å prøve å tolke det, når det uansett er altfor tidlig til å få symptomer.
Også blir jeg litt nedslått av disse skyggene som jeg synes det er mye av for tiden. Det gjør at det er vanskelig å glede seg til å teste, for om man får en svak strek så kan det like godt være en skygge. Argh, dagens utblåsning. :arghh:
Det blir nok bedre i morgen :smiley-angelic001
Den føler jeg! Ikke helt drittdag men følt meg «low». Lite ork, lite humør og lite som skal til for å irritere meg:bored: Føler jeg «aldri» blir gravid selv om vi bare har forsøkt 6 mnd nå og mange andre forsøker mye lengre før det går.. og samme her med skyggene, gjør at jeg ikke vil teste tidlig lengre:bag: Men forsøker å holde motet og humøret oppe, vet det går over snart. Satser på vi får bedre dag i morgen:love2

Forbasket…
Nettopp kommet hjem en tur fra legevakta :-/ Akutt UVI og blod i urinen. Ba om en antibiotikakur som var minst mulig skadelig på en evt. graviditet. Så fikk Selexid.
Blæ… men er jo litt typisk dette da… siden man er litt ekstra aktiv med sengekosen :smiley-ashamed005
Uff, kjipt :/ jeg har ikke personlig erfaring men kjenner to som ble uønsket gravide fordi de fikk uvi og antibiotikaen ødela effekten av p-pillene :hilarious:

IMG_8053.jpeg

Ny test ikveld, og skyggen er sterkere.. Dere ser dette ja?!? Jeg er ikke helt tullerusk? :hilarious: håper så på at det skal gå veien denne gangen, tungt med flere kjemiske kjenner jeg :(:Heartpink:smiley-angelic001:love7

Forbasket…
Skjer samme med meg. Hvis han ikke får til å komme prøver vi gjerne senere samme dag og da får jeg det tvert! :dead:
Har ingen erfaring med antibiotika for det blir heldigvis ikke så ille som du beskriver og går over av seg selv, men er selv bekymret for at selve infeksjon kan ha noe å si...

1dpo (håper jeg)

Jeg gikk rett i kjelleren i dag tidlig. Forventet tempstigning for ut i fra el tester og smerter så skulle egget løsna i går. Men absolutt ingen temp stigning. Så da begynte jeg å tenke at det var en "falsk eggløsning". Men så kom jeg på at jeg måtte ta 1gram paracet sent i går kveld fordi jeg hadde veldig hodepine. Så det er sikkert derfor tempen ikke steg! Håper jeg ihvertfall. Noen med erfaringer med Paracet og temping?

Den føler jeg! Ikke helt drittdag men følt meg «low». Lite ork, lite humør og lite som skal til for å irritere meg:bored: Føler jeg «aldri» blir gravid selv om vi bare har forsøkt 6 mnd nå og mange andre forsøker mye lengre før det går.. og samme her med skyggene, gjør at jeg ikke vil teste tidlig lengre:bag: Men forsøker å holde motet og humøret oppe, vet det går over snart. Satser på vi får bedre dag i morgen:love2
Er så kjipt med sånne dager og vondt med sånne følelser. Satser på positivt sinn og positive tester de kommende dagene :flower

Back
Topp