IKM UKE 37+38

Gratulerer med overstått til både @Kine 95 og @Stjernest0v :flower

Her er jeg 3 dpo og formen er ikke på topp. Jeg er trøtt og sliten og veldig takknemlig for at lillegutt tar til takke med å være inne og leke for seg selv i dag. Det virker som at kroppen har nok med å bekjempe hva enn det er jeg brygger på for har verken ømme pupper eller murringer i underlivet, slik jeg pleier å ha etter eggløsning. Mister litt troa nå kjenner jeg :arghh:
Takk!

Håper kroppen fikser det raskt og med overskudd til en graviditet :)

Oi, noen som hadde åpnet pakken i butikken liksom?
Kunne nesten virke som noe sånt, men testen og alt var oppi. Den avrevne delen lå nederst i eska og selve posen lå inni instruksene. Merkelig!

Vedlegg

• Screenshot_20250831_123659_Gallery.jpg
    Screenshot_20250831_123659_Gallery.jpg
    289,8 KB · Visninger: 46
Cd17, ser ut som toppen kanskje kommer snart?
Måtte handle makesure sine tester i går, ble fri for babyplan sine. Den ene testen I pakken var faktisk åpnet. Den delen av posen man river av, lå i bunn av esken også lå testen inni instruksene :confused004 :hilarious: spesielt!

Kanskje en kid som har åpnet, og mammaen eller pappaen la det tilbake? :smiley-ashamed005

@mamat2prinsesser&4prinser så du tester ikke i dag 7dpo selv om du har testet positivt 6 dpo før? Eller har du egentlig startet testingen i dag? Hehe.

Føler at når man har testet positivt tidlig før så vet man liksom at det går an. Ble litt vanskeligere å vente da :smiley-ashamed004

Har tatt en test 6 dpo i dag selv bare for å se om testen var helt negativ, siden den ikke var det på torsdag. Men så ingen antydning til strek i dag. Så da er jeg helt klar til å starte testing for ny graviditet i morgen :nailbiting: Men siden egget slapp på ettermiddagen på mandag tenker jeg å teste på kvelden da.

@mamat2prinsesser&4prinser så du tester ikke i dag 7dpo selv om du har testet positivt 6 dpo før? Eller har du egentlig startet testingen i dag? Hehe.

Føler at når man har testet positivt tidlig før så vet man liksom at det går an. Ble litt vanskeligere å vente da :smiley-ashamed004

Har tatt en test 6 dpo i dag selv bare for å se om testen var helt negativ, siden den ikke var det på torsdag. Men så ingen antydning til strek i dag. Så da er jeg helt klar til å starte testing for ny graviditet i morgen :nailbiting: Men siden egget slapp på ettermiddagen på mandag tenker jeg å teste på kvelden da.

Hahah, jeg døøør:laughing021Neida, tester først imorgen eller tirsdag da FF og Ladycomp'n ikke er enige denna mnd. Ff mener EL den 24 når jeg kjente murringer på kvelden, Ladycomp'n mener EL den 25 hvor jeg hadde fått lotionutflod!?:think005 Har kun testet positivt så tidlig én gang, så oddsen for det er ganske laber:hilarious:

Gidder ikke hive bort tester(slipper jeg fri testetøsa, så er hun fri og har ingen begrensninger:laughing025)så tester fra 8dpo da jeg som oftest har testet positivt 8dpo om kvelden eller morgen 9dpo:happy119

Tar tatt inositol eit par månader no men lurer på om eg skal slutte med det og heller prøve vitex I eit par månader og sjå om noke skjer. Venter til mens kjem om2 uker først

Da var Foccacia'n ferdig:joyful: Er med finhakket grønne/svarte oliven, soltørkede tomater i olje og masse hvitløk:D Og er igang med å hekle et gammelrosa babyteppe:love7:Heartpink

Ønsker dere alle en finfin søndag:flower
20250830_175348.jpg

20250831_140711.jpg

Aaah skjønner :Heartblue
Jeg holder på å lære mer om syklusen og de ulike fasene, så blir litt nysgjerrig :angel8Kan jeg spørre hvordan du fant ut av dette med at du trengte progesteron? For da har du egentlig litt kortere lutealfase?
Jeg har lutealfase på 5-8 dager så det er ganske kort. Man sier at man egentlig bør ha minst 10 eller 11, helst 14. Sleit med å bli gravid første gang pga det. Fikk skrevet ut progesteron etter spontanabort pga mistenkt lite progesteron. Har til sammen 2 levende barn og 3 spontanaborter. Så tydelig at kroppen trenger litt ekstra støte. 2 av spontanabortene så gikk jeg ikke på progesteron, men en av dem skjedde med progesteron.

Hattivatti911 - 25 - B2 - PP3 (etter kjemisk) - EL ~1/9 (PCOS/uregelmessig syklus) - IKM ~15/9

Fikk ut spiral 17/6, fikk positiv test 12/8. Begynte bløde 17/8, nå venter jeg på eggløsning og forhåpentligvis positiv test om ca 12 dager :D
Er svært usikker på når EL blir sia jeg fikk veldig nettopp ut spiralen. Og så blei det kjemisk forrige syklus, og derfor sein «mens». Har SmileReader appen og strimler for EL, di viser at jeg har en «peak» akkurat nå, men det har jeg hatt i noen dager nå - og har høy/ustabil LH pga PCOS. Så får se, vet nesten aldri kor mange DPO jeg er…

Jeg har lutealfase på 5-8 dager så det er ganske kort. Man sier at man egentlig bør ha minst 10 eller 11, helst 14. Sleit med å bli gravid første gang pga det. Fikk skrevet ut progesteron etter spontanabort pga mistenkt lite progesteron. Har til sammen 2 levende barn og 3 spontanaborter. Så tydelig at kroppen trenger litt ekstra støte. 2 av spontanabortene så gikk jeg ikke på progesteron, men en av dem skjedde med progesteron.
Aaah skjønner :Heartblue godt du fant ut av det da og kan få medisin :Heartblue satser på at alt går veien denne gangen

Aaah skjønner :Heartblue godt du fant ut av det da og kan få medisin :Heartblue satser på at alt går veien denne gangen
Jeg også, må bare få eggløsning først :hilarious:begynner å bli jævlig utålmodig! Spesielt siden jeg hadde såååå lyst på mai barn, og nå bikker jeg over i juni. Spiller egentlig ikke så mye rolle, men kjipt å gå gå glipp av hele mai...

Back
Topp