IKM UKE 37+38

En liten tanke, som jeg gjerne ønsker innspill på :Heartred

Har tatt utgangspunkt i at jeg hadde el 7/9, da premom fanget det opp som peak 6/9.
Jeg tok flere el tester dagen jeg fikk peak og et par dager etter, og det var først på mandag de ble svakere. Fortsatt positive (lå på over 1.0 i premom, men ble først svakere/negativ på mandag.
Kan det være at el var senere enn 7/9?
Kan være det bare er meg som klamrer meg til hvert minste håp:hilarious:

En liten tanke, som jeg gjerne ønsker innspill på :Heartred

Har tatt utgangspunkt i at jeg hadde el 7/9, da premom fanget det opp som peak 6/9.
Jeg tok flere el tester dagen jeg fikk peak og et par dager etter, og det var først på mandag de ble svakere. Fortsatt positive (lå på over 1.0 i premom, men ble først svakere/negativ på mandag.
Kan det være at el var senere enn 7/9?
Kan være det bare er meg som klamrer meg til hvert minste håp:hilarious:
Tar det tilbake, nå kom tr :crybaby2 kom ihvertfall blod når jeg tørket meg nettopp..

Veldig!

Men, for å se på den "positive" siden virker det som syklus begynner å bli mer "normal" igjen etter ppilleslutt :D har vanligvis hatt 30-32 ish dagers sykluser, mens de siste har vært på 40-50! Nå var den på 35!
Det er bra da! Håper du får spiren neste runde :Heartred

Er veldig sikker på at det var mensen jeg hadde, men det var veeeldig rar… vanligvis blør jeg i minst 4 dager, jeg begynte bløde denne gangen på onsdag kveld. Har ikke hatt nå blod i det hele tatt sia i går ettermiddag. Så ca 2 døgn totalt… nesten ingen menssmerter heller. Pleier ha helt grusomme smerter i ryggen og hodepine, ingenting denne gang. Kjemperart. Men jeg klager ikke, betyr el er nærmere enn forventet :hilarious:

Men wow det her har vært en gigantisk gruppe som snart er ferdig. Alle ære til @Koalabjørn som har testet positivt tidlig og forlatt prøveforumet og likevel vært flink til å følge med i denne svære gruppen med 92 sider foreløpig (!!) Og så mange gravide! :love7 Lykke til alle gravide og ikke gravide inn i neste PP da, hvilken enn uke dere ender opp i nå :happy:

I morgen er det siste dag var vår stooore ikm gruppe :Heartred hvordan går det med de som fremdeles står på vent?
@Fyrinnen (får ikke tagget)
@Bruker12_3 (får ikke tagget)
@Stjerneklar
@fordy
@Løve89
@Nøttespire
Fremdeles ingen tegn til TR, men får ikke testet noe før mandag ettermiddag... har jo heller ikke lyktes med å finne EL denne syklusen, så håpet er ikke stort :rolleyes:

Vet ikke helt hvorfor jeg fortsetter å ta tester :sorry:
Er sikkert fordi jeg går rundt med en upraktisk drøm om at en mirakel har skjedd, og testen skal plutselig være knall positiv… :hilarious::shifty:
Kan ikke ha tester i huset, jeg MÅ bare ta dem :angelic:
Rar syklus, må jeg si. Håper neste PP er enkel og fin og blir den siste.

Vedlegg

• IMG_1572.jpeg
    IMG_1572.jpeg
    99,2 KB · Visninger: 56
Vet ikke helt hvorfor jeg fortsetter å ta tester :sorry:
Er sikkert fordi jeg går rundt med en upraktisk drøm om at en mirakel har skjedd, og testen skal plutselig være knall positiv… :hilarious::shifty:
Kan ikke ha tester i huset, jeg MÅ bare ta dem :angelic:
Rar syklus, må jeg si. Håper neste PP er enkel og fin og blir den siste.
Kjenner følelsen av å ikke klare å slutte å teste. Jeg driver også å gjør dette selv om håpet er ute :banghead: Man blir jo bare smågal. Tenk om det bare er festeblødning… yeah right

Kjenner følelsen av å ikke klare å slutte å teste. Jeg driver også å gjør dette selv om håpet er ute :banghead: Man blir jo bare smågal. Tenk om det bare er festeblødning… yeah right
Ja, akkurat sånn jeg tenker og :hilarious: :angelic:
Gir jo ingen mening, ikke ens en smule, men man gjør det likevel :shifty:

Fremdeles ingen tegn til TR, men får ikke testet noe før mandag ettermiddag... har jo heller ikke lyktes med å finne EL denne syklusen, så håpet er ikke stort :rolleyes:
Håper du får en positiv overraskelse :Heartred

Testene mine fortsetter å bli litt sterkere, men ligger langt bak i både utvikling og styrke. Vurderer å høre med legekontoret om mulighet for blodprøve, samtidig er det vel egentlig bare å vente til kroppen forhåpentligvis ordner opp..

Vedlegg

• IMG_7200.jpeg
    IMG_7200.jpeg
    222,1 KB · Visninger: 75
Testene mine fortsetter å bli litt sterkere, men ligger langt bak i både utvikling og styrke. Vurderer å høre med legekontoret om mulighet for blodprøve, samtidig er det vel egentlig bare å vente til kroppen forhåpentligvis ordner opp..
Det er lurt, fint å få litt svar :Heartred

Back
Topp