TakkPp3 var lykken her! Lykke ein i neste omgang!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkPp3 var lykken her! Lykke ein i neste omgang!![]()

Håper er ikke ute før TR kommerNegativ test i dag og IKM forventet i morgen..
Da er vel håpet ute for denne pp?

Hvordan går det med deg?Destiny- 32år- PP4- B2- EL 27.08- IKM 10.09
Samme her... Går bare og venter.Ikm i dag, og foreløpig ingen tr. Men heller ikke positiv test i går...![]()
jeg har ikke meldt meg inn i forumet her, for jeg har prøvd å holde meg unna. Jeg har prøvd i et år, og i dag fikk jeg endelig positiv test! På bildet er de to øverste fra i dag tidlig (de var da av rosa farge), og den nederste rett etter jobb. Er 10 dpo i dag, så det var litt rart at testene var så tydelige. Det er ikke tidligtester.Trur de ville vært svaler ved kjemisk. Min Va svak, men akkurat at jeg fikk utslag på digital. Gratulerer med graviditetHeijeg har ikke meldt meg inn i forumet her, for jeg har prøvd å holde meg unna. Jeg har prøvd i et år, og i dag fikk jeg endelig positiv test! På bildet er de to øverste fra i dag tidlig (de var da av rosa farge), og den nederste rett etter jobb. Er 10 dpo i dag, så det var litt rart at testene var så tydelige. Det er ikke tidligtester.
Jeg sliter litt med å puste lettet ut før mandag (IKM). Det er jo ganske vanlig med kjemisk? Får jeg i såfall «mensen» på mandag da, eller kan kjemisk skje noen dager etter IKM også?
Fine tester!Heijeg har ikke meldt meg inn i forumet her, for jeg har prøvd å holde meg unna. Jeg har prøvd i et år, og i dag fikk jeg endelig positiv test! På bildet er de to øverste fra i dag tidlig (de var da av rosa farge), og den nederste rett etter jobb. Er 10 dpo i dag, så det var litt rart at testene var så tydelige. Det er ikke tidligtester.
Jeg sliter litt med å puste lettet ut før mandag (IKM). Det er jo ganske vanlig med kjemisk? Får jeg i såfall «mensen» på mandag da, eller kan kjemisk skje noen dager etter IKM også?
Gratulerer til alle dere som har blitt gravide.Hvordan går det med deg?![]()
Her har det vært myye jobbing i det siste, så ikm kom veldig brått på
Men ingen TR enda, jeg synes det er rart for sist pp prøvde vi skikkelig og la inn mer enn nok akskjer, men denne pp hadde vi sex kun EN gang, og det var typ 2-3 dager føre evt eggløsning (har hatt besøk og tynne vegger hehe). så jeg skjønner ingenting! Jeg tester aldri da det bare påfører mer stress, men vurderer å kanskje ta test i løpet av helgen da jeg er 3 dager over. Hadde mye murringer igår men mindre idag. Jeg har gått litt over før, så er usikker hva jeg gjør. men sambo har bursdag til mandag så hadde jo vært en fantastisk gave
Hadde vært strålende med positiv test i bursdagsgave! La oss krysse fingrene for detTakk som spørHer har det vært myye jobbing i det siste, så ikm kom veldig brått på
Men ingen TR enda, jeg synes det er rart for sist pp prøvde vi skikkelig og la inn mer enn nok akskjer, men denne pp hadde vi sex kun EN gang, og det var typ 2-3 dager føre evt eggløsning (har hatt besøk og tynne vegger hehe). så jeg skjønner ingenting! Jeg tester aldri da det bare påfører mer stress, men vurderer å kanskje ta test i løpet av helgen da jeg er 3 dager over. Hadde mye murringer igår men mindre idag. Jeg har gått litt over før, så er usikker hva jeg gjør. men sambo har bursdag til mandag så hadde jo vært en fantastisk gave
![]()

Håper at det bare er for tidlig til å slå ut på testeneTr skulle ha kommet i går, men ingen tegn på den foreløpig. Blendahvite tester også, så tipper EL kom senere enn forventet denne perioden.
Saile - B2 - PP6 - EL ca. 6/9 - IKM ca. 15/9
Hei. Må vel hilse på her da..
Jaujarn - 25 - PP9 - B3 - EL. ca. 31.8/1.9 - IKM. ca. 14/15.9.
CD 1
Lotta915 - B2 - PP1 - EL 30.08 - IKM 13.09.
Tror dette stemmer ut fra symptomer, så får vi bare se med tiden
Elh90 - 29 - PP57- B3 - EL 31.08 - IKM 14.09
IKM i dag og ingen TR endaHvordan går det med dere som er igjen på lista?![]()

IKM i dag og dette viser testene![]()