lusemus 71
Forumet er livet
Måtte var ikkje mykje her men det var forventa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler liksom jeg ser noe her jeg daVis vedlegget 307256
Måtte var ikkje mykje her men det var forventa.
Føler liksom jeg ser noe her jeg da![]()
Vis vedlegget 307259
Tror du har rett, tørr test
Litt vanskelig skal opp før fuglane fise. Så blir i morgon ut på dagen.Jeg ser, jeg ser! Ta en ny i morgen tidlig!
Jeg ser jeg serDagens tester, 9 dpo. Ganske så negative som forventet. Ny test i morgen![]()
Jeg håper du har bedre streksyn enn meg!Jeg ser jeg ser![]()
I morgon kommer detRøyk på en test smell på morgenen. Ser ganske negativ ut for meg
Ka tid kan eg begynna å ta test? Ca 1 uke til mensen komme.
Venter nok lengerI morgon kommer det![]()
Eg hadde nok gjort det hadde eg hatt testar. Er vell då ca 7 dpo? Er heilt ny på detta me prøveperioder osv. Har 2 barn men aldri vært inni prøveperiode for dei har komt uplanlagt og hu minsta kom på pp3 kanskje.På denne siden finner du statistikk på hvor sannsynlig det er at du får positiv test gitt at du faktisk er gravid, per dag etter eggløsning (1 DPO = 1 dag etter eggløsning). I snitt får de som er gravide sin første positive test 12 DPO. Men jeg er et svakt menneske, og kommer nok til å begynne å teste før 12 DPO. Haha
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/
Jeg er 7 dpo i dag. Var på do i stad og da var det ganske mye blod på papiret. Tenkte at mensen kom tidlig, men så lurer jeg nå på om det kanskje kan være en festeblødning? Men følte det var litt for mye blod, jeg trodde festeblødning skulle være litt rosa utflod bare? Er det noen som har erfaring med dette?
Jeg fikk mensen 7 DPO sist, og 10 DPO gangen før det. Hadde begge gangene et håp om at det kunne være festeblødning siden det begynte med litt rosa utflod, men var dessverre mensen begge gangene.
Håper dog det er festeblødning for deg. Tror noen blør litt mer ved festeblødning også, men sannsynligheten er nok større for at det mensen dessverre![]()
Temper du?Takk for svar! Ja, jeg tror det er lurt å belage seg på tidlig mensen dessverre, så slipper man å håpe og bli skuffa.