IKM uke 37 2019

Jeg temper:) Begynte forrige uke, kommer raskt inn i rutinen:happy:

Tror TR har pakket og reist for denne gang nå, CD 6:) Får vel begynne så smått med EL testing til helga:)

Jeg temper:) Begynte forrige uke, kommer raskt inn i rutinen:happy:

Tror TR har pakket og reist for denne gang nå, CD 6:) Får vel begynne så smått med EL testing til helga:)

Så bra! Temper du i munnen?

Så gøy at så mange temper eller skal prøve seg på det denne pp! Jeg trives veldig godt med å gjøre det. Nyttig å få litt oversikt over egen kropp og syklus:)

Så gøy at så mange temper eller skal prøve seg på det denne pp! Jeg trives veldig godt med å gjøre det. Nyttig å få litt oversikt over egen kropp og syklus:)
Jeg vurderer og å begynne å tempe! Hvilken app bruker dere til å registrere?

Det beste er vel å ta tempen vaginalt?
Jeg gjør det. Hadde litt ustabile temperaturer da jeg tempet i munnen. Hvis man får fine kurver ved å ta i munnen er det vel ikke noe i veien for å fortsette med det:)

Jeg vurderer og å begynne å tempe! Hvilken app bruker dere til å registrere?
Jeg bruker fertility friend og har brukt den i snart tre år. Veldig fornøyd! Litt jalla design, men synes at den er brukervennlig :)

JanetJ - 42 - B5 - PP1 - EL ca 1/9 - IKM ca 15/9

Gammel og grisk. Men ett barn til hadde vært helt fantastisk

Haha gammel og grisk:hilarious: tvitvi håper barn 5 blir på vei:shy:

Hurra mensen er på hell:shy: bare å stå på, hvile spise sunt og etterhvert ha masse sex:hilarious:

Ingen tester i posten i dag så håper de kommer i morgen. Ifølge appen Flo så begynner de mest fertile dagene i morgen

Ingen tester i posten i dag så håper de kommer i morgen. Ifølge appen Flo så begynner de mest fertile dagene i morgen

Merker du noe da? EL slim? :-)

Har ikke sjekket så nøye faktisk ble lite søvn forrige natt pga jeg skulle hente naboen på flyplassen. Så hodet har ikke vært helt tilstedet i dag.

Back
Topp