IKM 6. september, pp4
Ikm 6.09 pp 8
Dere er ført opp. Lykke til, nå skal det skje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM 6. september, pp4
Ikm 6.09 pp 8
Hei. Vi prøver på nr 3 vi da .
Har fra før gutt født oktober 2011 og jente mars 2014.
Har pcos så går på pergotime denne gangen også. Full klaff de andre gangene, så føler meg heldig.
Er på pp1 og IKM er 3.september. Akkurat ferdig med pergotimekuren i dag så nå er det sex annenhver dag i 10 dager ;-)
Krysser fingrene for at det blir raskt klaff denne gangen også da. Fikk du pergo med en gang dere begynte å prøve på førstemann da, siden du skriver det var full klaff og at du har pcos? Da visste du kanskje om pcos-en på forhånd da?
Skal føre deg opp.
Æsj. Eggløsning denne måneden kommer 22 sier min womanlog. Fint at samboer er bortreist alle tre dager før eggløsning. Må vel bare satse på å treffe enten før eller etter da
Han reiser 19,20 og 21. Kanskje det holder å guffe på morgenen han reiser og på EL dagen den 22? Kan jo gå? Kan jo også håpe EL kommer litt senere denne mnd som sist måned. Da blir EL isåfall 23 kommer ikke til å teste etter EL denne mnd, tror jeg blir mer stresset av det og at det skaper problemene. Utålmodig!Så kjedelig! Dere får bare ha sex rett før han drar da, og med en gang han kommer tilbake.
og dette er vår siste pp med mulighet for hjemmelaget da vi skal igang med hormoner fra riksen på mensen i sept.
så har bestilt babyklister fra danmark nå i håp om at det kan hjelpe
noen som har forsøkt dette?
57pp?? Har dere ikke fått hjelp heller?haha når vi snakker om å snike i kø her... jeg vil hvertfall snike i køen da vi har ingen felles barn men vært prøvere i 3,5 år og 57pp bak oss
57pp?? Har dere ikke fått hjelp heller?
Hei. Helt ny i dette gamet og forumet
Har lastet ned FF og i følge den skal jeg ha EL 17. aug./IKM 1.sept./1.PP
Ser for meg at jeg må ha noen justeringer siden jeg ikke vet syklusen min enda.
Nei, ikke enda. Men det er kanskje bare å begynne med det Skal man tempe kun på morgenen eller er det ikke nøye så lenge det er til samme tidspunkt?Bare si i fra om du vil flyttes på etterhvert, du.
Temper du?