IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Endelig bekreftet FF eggløsning! Stemmer veldig bra med positiv EL-test og har fått mer kremete utflod som jeg antar er progesteronen. Blir spennende å se på tester etter hvert, tenkte å holde meg til 10DPO hvert fall, men slår vanlige tester ut da egt?

Vedlegg

• IMG_6746.jpeg
    IMG_6746.jpeg
    316,4 KB · Visninger: 23
Jeg skjønner liksom ikke helt når ting har skjedd denne PP’en jeg. Den øverste her er fra i går, og midten og clearblue fra i dag. Hadde 1-2 på clearblue på tirsdag.

Gratulerer så mye med spiren :love7:cool05:dance008:dance011:gen014:happy093:hug007:love017:talk017:love7:Heartblue:Heartpink

Endelig bekreftet FF eggløsning! Stemmer veldig bra med positiv EL-test og har fått mer kremete utflod som jeg antar er progesteronen. Blir spennende å se på tester etter hvert, tenkte å holde meg til 10DPO hvert fall, men slår vanlige tester ut da egt?

Herlig når man får det krysset:wav

Noen som har erfaring med de vanlige testene fra makesure? Ikke tidligtestene altså. Jeg er 11 eller 12 dop nå. Har fortsatt ikke testet. Det er 6 dager igjen til ikm. Vurderer å vente med å teste til det siden jeg synes det er så kjipt med negativt resultat.

Her er Make sure batch 27 vanlig strips :cat: fikk 0.01 på tidlig test fra MS 8dpo.
1000005112.png

Dere som tester ganske tidlig (fra 8DPO og tidligere), hvilke tester bruker dere? :happy:
Noen som har erfaring med de vanlige testene fra makesure? Ikke tidligtestene altså. Jeg er 11 eller 12 dop nå. Har fortsatt ikke testet. Det er 6 dager igjen til ikm. Vurderer å vente med å teste til det siden jeg synes det er så kjipt med negativt resultat.

Synes jeg ser noe veldig svakt, men ikke sikker, krysser fingrene for deg :Heartred Hvor mange dpo?
jeg er ikke sikker på eggløsning.. så det gjør det jo litt vanskelig, men var hos gyn 18 august , og da trodde han jeg hadde akkurat hatt eggløsning..
hadde første dag i siste mens 29/7..

Har også hatt noe som kan ha vært festeblødning tirsdag og onsdag denne uken, lyserosa utflod, helt svakt..

Back
Topp