IKM uke 34

Er det noen som har planer om å prøve noe nytt denne runden da? Det er jo så mange kjerringråd man kan teste ut :playful:

Jeg gleder meg til å snart være ferdig med tante rød og faktisk komme i gang med prøvingen:) Har også kjøpt et lass med graviditetstester som jeg gleder meg til å bruke ufornuftig:hilarious:
Skal ikke prøve noe nytt, selv om dette er pp3. Har egentlig ikke noe 'problem' med å bli gravid, har alltid blitt det på første forsøk, men etter spontanabort for en måned siden så ble vi ikke gravid på syklusen etter... Velger å tro det er fordi kroppen ikke var klar :) Eneste jeg skal trappe ned på er kaffe når jeg er ferdig med mensen nå ;)

Skal ikke prøve noe nytt, selv om dette er pp3. Har egentlig ikke noe 'problem' med å bli gravid, har alltid blitt det på første forsøk, men etter spontanabort for en måned siden så ble vi ikke gravid på syklusen etter... Velger å tro det er fordi kroppen ikke var klar :) Eneste jeg skal trappe ned på er kaffe når jeg er ferdig med mensen nå ;)
Hvor mye trapper du ned til? Jeg må også trappe ned, men tror ikke jeg går ned til bare 1 kopp helt enda :wacky:

Er det noen som har planer om å prøve noe nytt denne runden da? Det er jo så mange kjerringråd man kan teste ut :playful:

Jeg gleder meg til å snart være ferdig med tante rød og faktisk komme i gang med prøvingen:) Har også kjøpt et lass med graviditetstester som jeg gleder meg til å bruke ufornuftig:hilarious:
Etter etsy reading fikk jeg beskjed om at det var lurt å drikke bringebærbladte, så jeg har kjøpt meg kapsler. Syns det er mye enklere å bare ta en kapsel :p

Og ja, lett påvirkelig og overtroisk :laughing025

Nillis - 40 -B2- PP5 - 11-12/08 - 25-26/08

Slenger meg med. Samboer på 3 året med ny kjæreste, han har ikke barn så vi ble enige om å forsøke.
Var aktiv på SG forumet for 13 år sia med mitt første barn, klarte ikke helt å holde meg unna forumtilværelsen nå heller ;-)....selv om vi har blitt enige om at vi tar det som det kommer da vi er i 40 åra begge.
Ønsker alle lykke til!

Kam14 - 34 - B3 - PP1 - EL 11/8 - IKM 25/8

Etter MA for fem uker siden er jeg nå klar for å blir med i IKM gruppe. Kaller dette PP1, da vi ikke prøvde aktivt før jeg fikk mensen igjen (som kom ganske nøyaktig fire uker etter MA). Nå er mensen straks ferdig og vi er klar for å sette inn støtet igjen!

Håper det blir mange positive tester å se i uke 34 :) :Heartred

Sammie88 - snart 35 - B2 - PP1 - EL 11/8 iflg app - IKM ca 25/8.

Har ikke hatt helt regelmessig syklus siden p-pilleslutt i januar, den har variert fra 24-29 dager. Har ingen anelse når jeg har EL, men planlegger å teste fremover.

Dere som tester etter EL, hvor mange dager før forventet begynner du testingen? Og har dere da sex regelmessig selv om det ikke er økning i lh?

Dere som tester etter EL, hvor mange dager før forventet begynner du testingen? Og har dere da sex regelmessig selv om det ikke er økning i lh?
Jeg starta når jeg var ferdig med mensen .. og har sex minst annenhver dag selv om det ikke er økning :) første PP jeg tester etter el .. og prøver denne ganga.

Jeg skal forsøke EL testing denne PP selv om jeg egentlig kjenner det godt på kroppen når EL er. Starter testing på CD 11 :) Så det blir på mandag for min del. Har likevel sex annenhver dag hele veien.

Jeg skal forsøke EL testing denne PP selv om jeg egentlig kjenner det godt på kroppen når EL er. Starter testing på CD 11 :) Så det blir på mandag for min del. Har likevel sex annenhver dag hele veien.
Jeg merker også som oftest el godt (merker hvert fall når PMS’en kicker inn etterpå, noe jeg håper jeg slipper nå :wtf:) , men vet jo ikke nøyaktig når egget slipper, så vurderer å prøve å teste etter el i neste syklus om den ikke sitter nå.

Hei jeg slenger meg på her :)

SKims - 35 - B2 - 8 - EL 6-8/8 - IKM 21/8

Har Pcos så sliter litt med ustabil syklus. Går nå på metformin men merker egentlig ikke så stor forskjell men får håpe det hjelper på ❤️ første graviditet ble jeg gravid på første forsøk. Men endte i MA uke 9- oppdaget i uke 12. Så ble jeg gravid rett etterpå- Han er nå 2 år og vi ønsker et søsken. Merker det begynner å bli litt frustrerende å ikke bli gravid like lett nå. Prøvd snart i 8 mnd er 35 år. Når bør jeg søke mere hjelp og hvor begynner man? Erfaringer?
Ønsker alle lykke til ❤️

Hei jeg slenger meg på her :)

SKims - 35 - B2 - 8 - EL 6-8/8 - IKM 21/8

Har Pcos så sliter litt med ustabil syklus. Går nå på metformin men merker egentlig ikke så stor forskjell men får håpe det hjelper på ❤️ første graviditet ble jeg gravid på første forsøk. Men endte i MA uke 9- oppdaget i uke 12. Så ble jeg gravid rett etterpå- Han er nå 2 år og vi ønsker et søsken. Merker det begynner å bli litt frustrerende å ikke bli gravid like lett nå. Prøvd snart i 8 mnd er 35 år. Når bør jeg søke mere hjelp og hvor begynner man? Erfaringer?
Ønsker alle lykke til ❤️
Mener å ha lest man skal ta kontakt med lege etter 6 mnd prøving dersom man er over 35. Tror du kan få hjelp av fastlege evt gynekolog. Men krysser fingre og tær for at spiren sitter i denne runden :Heartred

Altså. Jeg tolker de 2 nederste som positive. De tok jeg i går. Jeg har også symptomer på eggløsning. Tok test av samme urin med Clearblue digitale viser lav! Hadde forventet høy eller maximal på den ?
Screenshot_20230807_074326_Gallery.jpg

Fortsatt ingen positiv el test, de blir ikke sterkere heller.. får vel bare smøre meg med tålmodighet enda litt til da og gå ut ifra ikm uke 34 istedet for 33 enda :)

Vedlegg

• Screenshot_20230807_075948_Premom.jpg
    Screenshot_20230807_075948_Premom.jpg
    563,6 KB · Visninger: 77
Her må jeg vist smøre meg med mer tålmodighet enn jeg har, forventet el i morgen... :smiley-ashamed004
Men samtidig egentlig greit da vi har vært på tur i hælja å ikke fått lakt inn aksjer :happy090

1000005325.jpg

Her må jeg vist smøre meg med mer tålmodighet enn jeg har, forventet el i morgen... :smiley-ashamed004
Men samtidig egentlig greit da vi har vært på tur i hælja å ikke fått lakt inn aksjer :happy090

Vis vedlegget 411930
Er jo litt "glad" for at det ikke bare er meg med lite stigning enda.. at det ikke nødvendigvis er kroppen min som ikke kommer til å ha el når det ikke har skjedd noe enda. Aner jo ikke om den er helt tilbake til normalen etter minipille slutt. Håper på sterkere streker , el og bra aksjer for oss :D

Back
Topp