*** IKM uke 34 ***

Vis vedlegget 72709
Tok denne testen etter jobb idag! Kikket på den å la den vekk. Var negativ. Kom hjem etter 2 t og da kan jeg skimte en strek. Andre med lignende erfaringer? Er redd for å få falske forhåpninger!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått mange sånne streker uten å være gravid. Håper selvfølgelig det er noe i gjære hos deg, og at streken blir sterkere i dag. :)

Når jeg har fått strek på bt-testene før, så har jeg enten vært gravid eller hvertfall hatt 1-3 dager forsinka mens (etter kjent EL). Så blir litt optimist!

(Onesteptester derimot får jeg nesten alltid slike streker, men likevel mens til vanlig tid..)

*fra mobil*

Jeg har fått mange sånne streker uten å være gravid. Håper selvfølgelig det er noe i gjære hos deg, og at streken blir sterkere i dag. :)

Fikk blenda hvit test idag!! Så begynner å tvile på at det er noe på gang :( selv om det er veldig tilig enda..alt fra 8-10 dpo! Muligens enda mer da jeg ikke testet etter el denna pp!

Fikk blenda hvit test idag!! Så begynner å tvile på at det er noe på gang :( selv om det er veldig tilig enda..alt fra 8-10 dpo! Muligens enda mer da jeg ikke testet etter el denna pp!

Æsj, så kjedelig! Men det kan bare være litt tidlig da;)

*fra mobil*

Vis vedlegget 72709
Tok denne testen etter jobb idag! Kikket på den å la den vekk. Var negativ. Kom hjem etter 2 t og da kan jeg skimte en strek. Andre med lignende erfaringer? Er redd for å få falske forhåpninger!

Kan bli positiv innen tiden senere :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Blenda her i dag også... da er det vel bare å vente på TR og kommer hun ikke tirsdag så får jeg teste onsdag

Blenda her i dag også... da er det vel bare å vente på TR og kommer hun ikke tirsdag så får jeg teste onsdag

Så kjedelig! Håper tr holder seg unna!
Jeg må innrømme at jeg røk på en test i går, 9dpo, den var også blenda. Nå har jeg bare en test igjen, så nå må (men klarer jeg??) jeg vente til IKM på tirsdag. :)

Blenda her også :( 9 dpo... Så tenkte å teste igjen på søndag :) Håper det har klaffet denne mnd..

KVALM... Enten spysyka på gang eller gravid. IKM til mandag. Vurderer test i morgen

Bare jeg som ikke har noen symptomer? Regner meg tanta kommer til uka, føler meg ikke gravid i det hele tatt.

Blendahvit test idag. Hadde ikke akkurat regnet med noe anna heller ;-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg har svaaaaake streker i dag 9dpo (bilde i egen tråd - testetøsa:p).

*fra mobil*

Blenda her også, 8 DPO. Mulig festeblødning i går, så spent på de neste dagene nå :)

Jeg har svaaaaake streker i dag 9dpo (bilde i egen tråd - testetøsa:p).

*fra mobil*
Her går det også i svaaake streker! Ikke blitt sterkere enda heller! Håper bare det er tidlig enda og at vi får hoppe over på termin forum :))

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hmm, nå etter testen har tørket er det definitivt noe der. Det blir spennende å se om det er de samme skyggestrekene jeg fikk forrige pp eller om det er starten på noe.

Hmm, nå etter testen har tørket er det definitivt noe der. Det blir spennende å se om det er de samme skyggestrekene jeg fikk forrige pp eller om det er starten på noe.

Så spennende carros!
Lyst til å legge ut bilde?

*fra mobil*

Her går det også i svaaake streker! Ikke blitt sterkere enda heller! Håper bare det er tidlig enda og at vi får hoppe over på termin forum :))

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Spennende da! Mange dpo er du?
Bilde??

*fra mobil*

12 dpo i dag, og begynte plutselig å blø. Skal ikke ha mensen før tidligst mandag... kan det være festeblødning så sent?

Hadde blendahvite tester 9, 10 og 11dpo.

Back
Topp