Dodraugen
Blir kjent med forumet
Nei nei neiFaen, nå blør jeg friskt og mye.. Og kveldens test er igjen svakere enn de forrige. Alt tyder på kjemisk![]()

så utrolig leitFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei nei neiFaen, nå blør jeg friskt og mye.. Og kveldens test er igjen svakere enn de forrige. Alt tyder på kjemisk![]()

så utrolig leitJa.. dette er minuset med å teste tidlig..Nei nei neiså utrolig leit

Ja i grunn.. skulle ønske jeg jobba på labNesten som du skulle tatt en hcg blodprøve med alle de strekene du får!

VelkommenHei, vil gjerne bli meg på her
Vi prøver på nummer 2, brukte 1 år og 6 måneder på å bli gravid med nummer en og begynner å gå en stund denne gangen også. Hadde en kjemisk i januar og håper det klaffer denne måneden.
Tok test i dag morgens er nå 10 dpo, ingen strek.
Vis vedlegget 488284
Bamsekos - 30 - B2 - PP13 - EL ca. 1.8 - IKM 16.8
Ååååå, helt nydelige testerVis vedlegget 488332
Jeg er fortsatt gravid
Gikk tom for tester så har ikke testet i går 14dpo/IKM eller i dag, men jeg sier meg fornøyd med de testene jeg har.

Ser streken helt tydeligTidligtest fra idag. 9 DPO. Et annet merke enn testen igår (makesure).
Kan se en svak svak strek der med det blåtte øye. Er det lov å håpe!

Jeg går på nervene av å ikke teste, kanskje til kvelden

Helt tydelig der ja! Hvor tidlig tok du første digital?Gir meg med testinga nå! 15dpohar 2 digitale. Ene sparer jeg til jeg gifter meg på lørdag, og andre litt senere i håp opp 3+

Har ikke tatt noen digitale denne runden! Kun strips fra 9 dpo.Helt tydelig der ja! Hvor tidlig tok du første digital?
Masse lykke til med giftemål og graviditeten. Store begivenheter begge deler![]()

Her er det lov å håpeTidligtest fra idag. 9 DPO. Et annet merke enn testen igår (makesure).
Kan se en svak svak strek der med det blåtte øye. Er det lov å håpe!
Den blir jo sterkereDette er så frustrerende. Enda litt sterkere i dag, men ikke mye. Blir jo hodegal av det her![]()
Her er testen fra mandag og testen i dag…..
Skal jeg skrive deg opp som gravidVis vedlegget 488332
Jeg er fortsatt gravid
Gikk tom for tester så har ikke testet i går 14dpo/IKM eller i dag, men jeg sier meg fornøyd med de testene jeg har.
Spotter litt. Men jeg er jo kjent for både styrt blødninger osv i alle svangerskap så dette kan gå begge veierDen blir jo sterkereBlør du fortsatt?