IKM uke 33

Altså dette ville jeg tenkt var noe mer enn bare skygger! :wideyed:Håper så inderlig for deg. :Heartred
Eller ikke :sorry: tidlig enda.. takk for håp uansett:Heartred
får vente å se imorgen!
IMG_5168.jpeg

Eller ikke :sorry: tidlig enda.. takk for håp uansett:Heartred
får vente å se imorgen!
Vis vedlegget 488153

Får streker på disse babyplan tidlig stavtestene jeg også hver PP, de gir streker, dessverre:bag: Disse er forskjellige tester fra denne mnd, og får slike hver mnd.
Screenshot_20260808_203759_Gallery.jpg
Screenshot_20260808_203740_Gallery.jpg
Screenshot_20260808_203724_Gallery.jpg

IMG_5018.jpeg

Dagens test 12 DPO mot de andre, så rosa å fin :Heartpink
Bruker kun Makesure 25ml tester og har lest mye dumt om denne batchen (slutter på 23) tilogmed falsk positiv!!
Så jeg har allerede bestilt ultralyd til jeg er i uke 6, bare for å se at det her faktisk er en baby som også sitter på rett plass. Utrolig hvor fort stresset starter. :shaking2 Har flere MA bak så tror nok ikke på at det går bra før etter uke 11/12 uansett…

Jeg kan settes på TR.

Jeg har ventet på mensen helt siden jeg begynte å spotte 9 dpo, og var sikker på at den skulle komme rimelig kjapt, noe som ville bety en syklus på bare 20 dager.. Men så har altså mensen latt vente på seg og kom først i dag, CD24. Det er ikke helt krise, og hvis jeg har regnet EL korrekt, ble lutealfasen på respektable 13 dager denne syklusen. Og det er vel lengden på denne som er viktigst for å kunne bli gravid?

Men siden jeg ble gravid på første forsøk med barn nr. 1 er jeg likevel skuffet, selv om dette bare var PP2. Det er nå fire år siden, og da var syklusene mine på 28-29 dager. Er selvsagt redd progesteron-nivået har gått ned siden da, særlig pga spottingen som nå varte i 5 dager før mens :sad010 Denne pp'en skal jeg teste for EL for første gang i mitt liv, for nå trenger jeg harde fakta på bordet! Så blir eventuelt neste skritt å bestille time hos gynekolog.

Back
Topp