IKM uke 33

Fremdeles 8 dpo. Okei klarte ikke vente. Tok en test, til tross for at jeg aldri har testet positivt så tidlig før. Det var det jammen en svak strek fremdeles. Så er nok litt hcg der fra aborten.

Vis vedlegget 488101

Synes den ser sterkere ut enn de andre du har tatt i det siste:nailbiting: Håper for deg❤️

8 dpo. Kjente det stakk og murret noe voldsomt i livmoren i går kveld. Men la ikke så mye i det. Kunne hende det bare var luft.

Men så målte jeg med mira'n i dag og hadde  den østrogen-toppen. (Grå strek). :wideyed: Har ikke sett så høyt østrogen siden jeg ble gravid i februar. Men det var IVF og ikke naturlig. Så vet ikke helt hva jeg skal tro.. Sikkert bare tilfeldig, men allikevel vanskelig å ikke få forhåpninger nå. :bounce

Vis vedlegget 488098
Oj så spennende, krysser alt av fingre for deg♥️

Jeg må teste i morgen tidlig, klarer ikke vente mer. 8 pdo så veldig tidlig… og jeg har et lite problem. Testutvalget mitt var litt begredelig nå. Jeg har metode tidlig og makesure vanlig. Noen som har erfaring med disse og hvilken som er mest sensitiv?

Jeg må teste i morgen tidlig, klarer ikke vente mer. 8 pdo så veldig tidlig… og jeg har et lite problem. Testutvalget mitt var litt begredelig nå. Jeg har metode tidlig og makesure vanlig. Noen som har erfaring med disse og hvilken som er mest sensitiv?
Så spennende! Makesure sin vanlig har et rykte på seg å være mer sensitiv og kan slå ut like tidlig som en tidlig test. Metode sine er veldig treige og slår seeent ut. Lykke til :pompus: :joyful:

Håper på masse tydelig babystreker for oss i morgen! Er så spent! Blir gøy å følge med i morgen. Nå begynner vi å nærme oss Ikm uken. :nailbiting: :joyful:

11 dpo, nytt merke med tester. Googlet dette merket mye i går og mange klaget over å få positiv på andre tester, men negativ på dette merket, så tar det ekstremt positivt at jeg ser såpass tydelig strek!

Vedlegg

• IMG_1873.jpeg
    IMG_1873.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 1
Back
Topp