Positiv eggløsningstest i dag, så da kan jeg flyttes over på eggløsning 27.07 og IKM tirsdag 11.08, @Tenkendelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg er også 1dpo i dag1 dpo i dag, juhu! Så er spørsmålet... vil de fire siste babyplan testene jeg har holde ut denne pp, eller går jeg på en smell 6 dpo?![]()

Det er nettopp det!Jeg er også 1dpo i dagjeg skal liksom vente til hvertfall 9dpo med å teste.. er jo som å tro på julenissen
![]()

Åååh, føler med degCD 10 i dag og fått antydning til fertilit el-slim. Blir spennende å se når eggløsning kommer denne gangen!
Angster litt over fsh-verdiene mine. De har vært høye over flere dager, som tyder på at kroppen anstrenger seg for å rekruttere follikler. Vet jo at det er en del av å ha lave eggreserver, men det har ikke vært så ille før.Om jeg bare klarte å bli gravid på egenhånd, og ikke ivf, så hadde det ikke betydd en dritt! Åhh....
Vis vedlegget 487551
Er dere i noe ivf-løp nå eller?Hvis eggløsningen er i dag, og han kommer hjem i kveld, kan det jo bli perfekt timing!Positiv opk i gårkveld så sikkert eggløsning i dag/kveld en gang. En dag tidligere enn forrige to sykluser og mannen er ikke hjemme før i kveld, såå dessverre lite sannsynlig at denne syklusen blir noe av![]()

Heier på eggløsningTar sjansen og melder meg inn jeg altsåDobbel dose letrozol denne syklusen, så da håper jeg at eggløsningen kommer tidligere enn den pleier
Babydrømmen<3 - 34 - B1 - PP11 - EL 02.08 - IKM 16.08
Egget lever jo opptil 24t etter eggløsning, så alt håp er ikke utePositiv opk i gårkveld så sikkert eggløsning i dag/kveld en gang. En dag tidligere enn forrige to sykluser og mannen er ikke hjemme før i kveld, såå dessverre lite sannsynlig at denne syklusen blir noe av![]()
Skal gjøre privat ivf til høsten. Hadde 4 uttak da jeg var 36 som gikk ganske bra til tross for lave eggreserver. Men nå er jeg 38, snart 39...Åååh, føler med degEr dere i noe ivf-løp nå eller?
Er det den grå som er FSH?
Takk for detHeier på eggløsningVelkommen
![]()

Okei, skjønnerSkal gjøre privat ivf til høsten. Hadde 4 uttak da jeg var 36 som gikk ganske bra til tross for lave eggreserver. Men nå er jeg 38, snart 39...
Det er den gule som er fsh. Som regel er den under 5 på denne tida, men nå er den det dobbelte. Håper det bare er aborten som har laget litt midlertidig krøll i systemet.
Har man høy naturlig fsh, kan man respondere dårligere på ivf medisinene, som er syntetisk fsh.
Blir det nytt uttak nå da, eller har dere noe på frys?

Velkommen hitMelder meg inn her!
Snuppeguri - 31- B3- PP2- EL 27.07 - IKM 12.08
Vi gifter oss 15.08 så det hadde vært en fin bryllupsgave!

VelkommenEggløsning kom litt brått på og flere dager før jeg forventa, så litt uplanlagt ble det en PP denne mnd hvor vi egentlig skulle pause litt.
Skulle egentlig ta pause i et par mnd til for at det er mye som skjer fremover og jeg strever de mnd vi prøver. Men får bare håpe det var ment to be at det plutselig klaffa veldig bra ift EL
Tantediddi - 35 - B3 - PP4? - EL 26.07 - IKM ca 10.08
Har 4 blastocyster igjen på frys, ukjent kvalitet. Men skal gjøre et privat egguttak allikevel. For vet ikke hvor lenge eggstokkene mine fungerer. Har vistnok eggreservene til en 46-åring.Okei, skjønnerBlir det nytt uttak nå da, eller har dere noe på frys?
Interessant da. Jeg visste ikke dette om fsh. Jeg har bare hørt at jeg har feil LH-FSH ratio pga. PCOS
Satser på at det går bra uansett, med riktige medisiner og god oppfølging!![]()