IKM uke 33

Takk :Heartred Det blir april ja:smiley-bounce012
Okei, tenkte kanskje det var håp om at vi begge havnet i mai :joyful: Jeg er foreløpig ikke gravid, men om jeg blir det :wacky: Artig å ha fulgt med på noen og havne i samme termingruppe.

Okei, tenkte kanskje det var håp om at vi begge havnet i mai :joyful: Jeg er foreløpig ikke gravid, men om jeg blir det :wacky: Artig å ha fulgt med på noen og havne i samme termingruppe.
Ja det hadde vært artig :D Blir rundt 25 april her. Og mine kommer alltid tidlig, så tipper rundt 20:hilarious: Krysser fingrene for at det klaffer for deg og:Heartred

Ja det hadde vært artig :D Blir rundt 25 april her. Og mine kommer alltid tidlig, så tipper rundt 20:hilarious: Krysser fingrene for at det klaffer for deg og:Heartred
Kommer til å bli rundt 4-5. mai her i så fall, og da tenker jeg det blir april-unge :hungry: Mine 3 barn kom 39+1, 36+5 og 38+6. Med de to første hadde jeg termin 8. mai 2016 og 8. mai 2017, hvor de kom 29. april og 12. april. Hadde termin 11. sept 2020 med nr 3, hun kom 31. august. Så har alltid havnet i måneden før terminmåneden :hilarious: Blir jeg gravid i denne PP’en så kan det hende jeg stikker litt innom aprilgruppa :joyful:

Kommer til å bli rundt 4-5. mai her i så fall, og da tenker jeg det blir april-unge :hungry: Mine 3 barn kom 39+1, 36+5 og 38+6. Med de to første hadde jeg termin 8. mai 2016 og 8. mai 2017, hvor de kom 29. april og 12. april. Hadde termin 11. sept 2020 med nr 3, hun kom 31. august. Så har alltid havnet i måneden før terminmåneden :hilarious: Blir jeg gravid i denne PP’en så kan det hende jeg stikker litt innom aprilgruppa :joyful:
Da kommer den i april vettu :D forrige gang hadde jeg termin i mars, men han ble født i februar.. regner med denne kommer i april når det er så seint i måneden:hilarious:

5dpo idag og skikkelig løs mage. Hadde det sist pp også før ikm men det endte i kjemisk. Spent på om det kan være et tidlig tegn på graviditet. Andre som har opplevd løs mage dagene før ikm og blitt gravide? Har ellers aldri fått løs mage før mensen.

Jeg har tenkt at det er altfor tidlig å få symptomer allerede nå, 5 dpo. Vet ikke om det bare er innbilt, eller om det faktisk er noe, men føler meg mer sensitiv på lukter, og føler kanskje at puppene er bittelitt mer sensitive. Sist fikk jeg ømme pupper fra 6 dpo. Jeg føler liksom på meg at jeg er gravid, spesielt siden det gikk så fort forrige gang (pp2 i februar i år). Men samtidig tør jeg ikke håpe for mye :shy:

Samme her, men 8 dpo. Kjenner på de samme symptomer som før mensen.

Kjenner at disse dagene er veldig vanskelig, jeg orker ikke denne usikkerheten. Men vil ikke teste for tidlig siden jeg føler at det ikke gir meg den tryggheten jeg vil ha og trenger. Ser at positive tester så tidlig kan ende i kjemiske og negative tester kan bli positiv senere:rolleyes: så får bare holde ut til fredag og 10dpo, da skal jeg starte testing. Bare to dager igjen:banghead:

Usikkerheten er skummel! Men verdt det når man er i mål! Jeg tror ikke vi har fått det til denne runden. Gud, dem tjener godt på oss sånn. Klarte selvfølgelig å ta en test idag 8dpo, blendahvitt og alt for tidlig:facepalm:
Godt vi har forum så vi kan prate i all ventinga! :)

5dpo idag og skikkelig løs mage. Hadde det sist pp også før ikm men det endte i kjemisk. Spent på om det kan være et tidlig tegn på graviditet. Andre som har opplevd løs mage dagene før ikm og blitt gravide? Har ellers aldri fått løs mage før mensen.
Jeg og hadde det sist, var gravid men endte dessverre også i kjemisk :( satser på at det ikke skjer med deg denne gangen også hvis du er gravid :)

For meg er PMS og gravid symptomer helt like i dpo land... eneste forskjellen er at jeg opplevde festeblødning siste gang, og jeg spotter aldri før IKM.

Så jeg venter i spenning til 14 dpo om ti dager. :)

Jeg og hadde det sist, var gravid men endte dessverre også i kjemisk :( satser på at det ikke skjer med deg denne gangen også hvis du er gravid :)
Å, håper isåfall ikke det skjer igjen:(, men er alltid forberedt på det verste slik at jeg ikke blir så skuffa.

8dpo, like trøtt og sliten som ved de to andre gangene jeg har vært gravid og kan sovne når å kor som helst, begynt å få ømmere bryster som første gang jeg testet positivt, kjennes ut som jeg har gangsperr i venstreside av magen, har også en trykkende følelse i underlivet som jeg hadde andre gang jeg var gravid.

Spennende tid dette her, Jeg har lyst til å begynne å teste, men samtidig er jeg redd for å teste, tenk om jeg er gravid og vi mister for 3 gang på rad? :arghh: Problemet er ikke å bli gravid, men å holde seg gravid. Jeg har vært skikkelig syk begge gangene jeg har vært gravid så mulig at kroppen har støtet ut embryoet for å heller kvitte seg med sykdom? Første gang hadde jeg kraftig influensa og det føltes ut som at jeg skulle hoste ut alt jeg hadde innvendig og andre gang hadde jeg corona (visste ikke at jeg var gravid da før etter jeg mistet/begynte å blø og det var helt tilfeldig at jeg tok en graviditetstest)

Back
Topp