IKM uke 33

9 DPO og føler ikke så mye i dag. Kjennes bare ut som TR skal komme.. Litt mer sensitive bryster bare, men det kan jo like gjerne være sånn før TR.. Tom for tester nå, men får flere i morgen, så nå får jeg ikke testet mer før i morgen 10 DPO :p
Så spennende :D

7dpo i følge app og har fått ømme bryst og vond i ryggen, men helt vanlige tegn på mens også. Bare å vente.. :happy3
Samme her, men 8 dpo. Kjenner på de samme symptomer som før mensen.

Kjenner at disse dagene er veldig vanskelig, jeg orker ikke denne usikkerheten. Men vil ikke teste for tidlig siden jeg føler at det ikke gir meg den tryggheten jeg vil ha og trenger. Ser at positive tester så tidlig kan ende i kjemiske og negative tester kan bli positiv senere:rolleyes: så får bare holde ut til fredag og 10dpo, da skal jeg starte testing. Bare to dager igjen:banghead:

Vis vedlegget 386180Jeg også tok reading fra etsy og fikk svar i morges, blir spennende å se, håper jeg er gravid nå så det blir ultralyd OUL i november og ikke unnfangelse eller fødsel i oktober november :hilarious:
Det kan være tilfeldig eller det kan være noe i det, veldig spennende å se når jeg skal starte testingen på fredag :hilarious:

Vedlegg

• Skjermbilde 2022-08-10 kl. 12.35.45.png
    Skjermbilde 2022-08-10 kl. 12.35.45.png
    1,8 MB · Visninger: 125
Samme her, men 8 dpo. Kjenner på de samme symptomer som før mensen.

Kjenner at disse dagene er veldig vanskelig, jeg orker ikke denne usikkerheten. Men vil ikke teste for tidlig siden jeg føler at det ikke gir meg den tryggheten jeg vil ha og trenger. Ser at positive tester så tidlig kan ende i kjemiske og negative tester kan bli positiv senere:rolleyes: så får bare holde ut til fredag og 10dpo, da skal jeg starte testing. Bare to dager igjen:banghead:
enig i at disse dagene e vanskelig, den usikkerheten av å ikke vite, Og usikkerheten stopper liksom ikke heller etter man har fått positiv test

8 dpo og symptomjakten er selvfølgelig i høygir :wacky: Kjenner meg så "matt", slapp og trøtt! Selv om jeg hadde en utrolig god natts søvn. Kjenner av og til små stikk i puppene, og har en litt "rar" følelse nederst i magen, inkludert kramper nederst i ryggen..... Det jeg IKKE har, kanskje tmi, men har ikke noe synlig utflod :/ det hadde jeg sist! Jaja, er vel bare å fortsette å glede seg til testefest etterhvert :D

Vet man ikke skal lese av resultatet på strimmelen til CB monitor. Men hadde en test igjen av den. Det er alltid 2 streker på de testene, men nå var streken faktisk sterkere enn den jeg tok i dag tidlig. Og området rundt brystvortene er jo ekstremt mye større og en antydning til mørkere enn vanlig. Meen - samtidig føles det jo ut som TR kommer hvert øyeblikk, men ingen tegn til det. Bare masse blank utflod, som jeg forsåvidt ALDRI pleier å ha de dagene før TR kommer. Blææ, såå utålmodig før jeg finner ut om dette faktisk er noe eller ikke.. Får flere tester i posten i morgen, så får se da :P

Har alle tegnene jeg hadde sist graviditet, bare et par dager tidligere i dpo-perioden. Med min flaks er det sikkert urinveisinfeksjon :wacky: :hilarious:

Back
Topp