IKM uke 33

Hei! Hvordan går det med dere i DPO-land?

Dette er min første PP og jeg er så spent! Vet at det er tidlig for å kjenne etter om noe har skjedd i kroppen, men man gjør det jo likevel .. jeg er 7/8 DPO og i går kjente jeg mensenmurringer, følte meg varm og muligens litt sensitiv i mood = PMS-symptomer! Da ble jeg plutselig superengstelig for at TR skulle dukke opp! I dag når jeg våknet ble jeg glad for at det ikke var noe TR når jeg gikk på do, men det kan jo fremdeles komme utover dagen. Hvordan skal jeg holde ut en uke til?
Samme her. Pp5 her og er veldig utålmodig etter å begynne å teste, mannen er nesten verre :woot: har mange symptomer men er nok en naturlig forklaring på det også, er dautrøtt i dag (kan være den kroniske sykdommen min som gjør det), er hormonell (pms), snopesjuk, ømme pupper osv

Testene mine er svakere, og jeg har startet å spotte. Kan settes på TR.
Lykke til alle dere andre, håper å se mange positive tester i dagene som kommer:happy:

8 dpo og oppdaget litt svak brun utflod i kveld. Har ikke så gode erfaringer med det ( har gjerne småspottet fra en uke før IKM til mensen dukker opp). Eneste gang jeg ikke har gjort det, da var jeg gravid... Men var jo også på progesteronstøtte i mens... Hmm

Men har ikke mistet håpet helt ennå. Er jo ikke over før mensen banker på:joyful:

Når har dere tenkt til å begynne å teste?

Hadde først ikke planer om å teste før etter ikm. Da jeg først ble uggen 7dpo tenkte jeg å teste mandag, 13dpo. Siden jeg fortsatt er uggen og har en god følelse er det fristende å teste i morgen, men da blir det i så fall på kveldsurin, for er på hytta. Får se om jeg klarer å holde meg :hilarious:

Hadde først ikke planer om å teste før etter ikm. Da jeg først ble uggen 7dpo tenkte jeg å teste mandag, 13dpo. Siden jeg fortsatt er uggen og har en god følelse er det fristende å teste i morgen, men da blir det i så fall på kveldsurin, for er på hytta. Får se om jeg klarer å holde meg :hilarious:

Så spennende! Krysser fingrene for deg:D

Jeg har begynt å teste, men har testet negativt. 10 dpo i dag!

Har til nå hatt en veldig god følelse. Har hatt ømme og tunge pupper, og mye strålinger/ilinger i lysken som jeg aldri har hatt før. Har også hatt flere sure oppstøt, noe jeg ikke har hatt på veldig veldig lenge, og ihvertfall ikke så hyppig. Har derfor tenkt at det må være noe. I dag fikk jeg også noen kraftige stikk i venstre side, uten at jeg vet hva det kan være.

Nå kjenner jeg meg likevel ikke så positiv. I kveld er plutselig ikke puppene like tunge, og så er jo testene negative. Vet det er veldig tidlig enda, men ble skuffet av resultatet likevel. Føler jeg har vært litt usunt opptatt av alt i dag.

På den andre siden føler jeg at jeg kjenner kroppen min ganske godt, og vet at denne måneden skiller seg ut på mage måter. Fortsatt håp! Lykke til alle dere <3

Last edited:
Jeg skal prøve å vente til tirsdag før jeg starter (10/11 DPO) .. har ikke tidligtester, så burde kanskje ha ventet enda lengre.

I natt drømte eg at eg tok test og at den va positiv, og det har eg aldri gjort tidligere

Her er det en strek, syns jeg.

Vedlegg

• FC0F5EA8-7B5E-4DFF-A91E-FDF8A99B97DC.jpeg
    FC0F5EA8-7B5E-4DFF-A91E-FDF8A99B97DC.jpeg
    27,8 KB · Visninger: 184
Okai, nå blir jeg hun som maser litt og helt sikkert overtolker alt, men hadde bittelitt spotting en dag, så «vanlig» blødning i halvannen dag før det bare sluttet igjen og i dag har jeg sikkelig løs mage :banghead:

Ikm er egentlig til onsdag :bookworm:

Vet ikke om jeg er ute etter råd eller erfaringer, men alt er tydeligvis ute og kjører denne mnd:dead:

Mensmurringer , ømme pupper og forstoppa :eek: det siste er eg aldri før mens. Så hmm er det mensen som venter eller kan det endelig vere noe ? Første test trur eg ryker i morgen ! Da er Eg kanskje 12 dpo :D men har bare vanlig test :p

Okai, nå blir jeg hun som maser litt og helt sikkert overtolker alt, men hadde bittelitt spotting en dag, så «vanlig» blødning i halvannen dag før det bare sluttet igjen og i dag har jeg sikkelig løs mage :banghead:

Ikm er egentlig til onsdag :bookworm:

Vet ikke om jeg er ute etter råd eller erfaringer, men alt er tydeligvis ute og kjører denne mnd:dead:

kan vere feste blødning visst mensen sluttet ?

Svidde av ein test i dag, var blenda som forventet

Back
Topp