IKM uke 33

Har vel begynt å teste på CD8-10. Har hatt en syklus på ca 25-28 dager.
:nailbiting: Da må jeg begynne å teste nå. Sliter litt ned å få orden på denne syklusen etter MA. Har vært stabil lenge men nå er den økt med noen dager.
 
Tuttelure - 34 år - pp9 - EL 3.8 - IKM 18/8
 
Last edited:
Fikk pos el test i dag, så satte otrivelle! Siste innspurt ikveld og imrg også er det snart den forferdelig laaange tiden i "dpo land"

Hører vel til ikm uke 32 istedenfor da, så da kan jeg strykes herfra.. siden el kom tidligere
 
Last edited:
Fikk pos el test i dag, så satte otrivelle! Siste innspurt ikveld og imrg også er det snart den forferdelig laaange tiden i "dpo land"

Hører vel til ikm uke 32 istedenfor da, så da kan jeg strykes herfra.. siden el kom tidligere
Det er i orden, da skal jeg stryke deg fra lista:) Masse lykke til!
Håper det går denne gangen ❤️
 
B0DA2A43-D5BA-4E83-AD70-D9023CEE2EC1.jpeg

CD 7 langt i fra positiv. Håper jeg får positiv på CD 12.
 
Til dere som tester etter el her: Kan jeg spørre hvorfor dere gjør det? Er det for å ha kontroll på når el er? Har dere samleie kun den dagen?
Har selv testa to ganger etter el, mest for å vite hvilken dag det var på. Selv kjører vi på sånn annenhver dag fra dag 8-9 til dag 14-15 :hilarious: Med forbehold om endringer da;)
Har hatt så mange pp så har ikke orka å teste etter el alle de gangene og dyrt blir det og..
 
Hvilke apper bruker dere for å holde øye med syklusen?
Jeg bruker fertility friend. Har egentlig kun brukt den og ikke sett noe behov for å prøve noe annet.
 
Til dere som tester etter el her: Kan jeg spørre hvorfor dere gjør det? Er det for å ha kontroll på når el er? Har dere samleie kun den dagen?
Har selv testa to ganger etter el, mest for å vite hvilken dag det var på. Selv kjører vi på sånn annenhver dag fra dag 8-9 til dag 14-15 :hilarious: Med forbehold om endringer da;)
Har hatt så mange pp så har ikke orka å teste etter el alle de gangene og dyrt blir det og..
Jeg begynte med det etter at jeg hadde noen lange og ustabile sykluser etter å ha mistet. Gjør det for å ha kontroll på når EL og dermed IKM er, men vet ikke om jeg gidder å fortsette og teste alle pp nå som syklusen er noenlunde stabil igjen. Sørger for å legge inn aksjer når testen er positiv, men ikke bare den dagen :p Jeg bruker billige tester fra ebay, så er ikke så stor utgift for min del.
 
Jeg begynte med det etter at jeg hadde noen lange og ustabile sykluser etter å ha mistet. Gjør det for å ha kontroll på når EL og dermed IKM er, men vet ikke om jeg gidder å fortsette og teste alle pp nå som syklusen er noenlunde stabil igjen. Sørger for å legge inn aksjer når testen er positiv, men ikke bare den dagen :p Jeg bruker billige tester fra ebay, så er ikke så stor utgift for min del.
Skjønner :) Da går det også fint an å teste når man har billige tester så lenge de funker ;) Har ikke noe problem med å bli gravid, problemet ligger heller i at jeg blir for fort gravid mtp alle sa’ene:hilarious::shy:
 
Til dere som tester etter el her: Kan jeg spørre hvorfor dere gjør det? Er det for å ha kontroll på når el er? Har dere samleie kun den dagen?
Har selv testa to ganger etter el, mest for å vite hvilken dag det var på. Selv kjører vi på sånn annenhver dag fra dag 8-9 til dag 14-15 :hilarious: Med forbehold om endringer da;)
Har hatt så mange pp så har ikke orka å teste etter el alle de gangene og dyrt blir det og..

Ved forrige graviditet brukte jeg masse penger på el tester, mest fordi jeg ikke kjente syklusen. Denne gangen prøver jeg uten tester og temping. Kjører samme strategi som deg, 2. hver dag fra cd14 til cd21. Akkurat i prøvetiden skulle jeg ønske jeg hadde kortere sykluser
 
Back
Topp