Bruker16ju
Første møte med forumet
Ser ut som toppen var 29.07, og da eggløsning i går og 1pdo i dag ? Blir litt i stuss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan var kveldens test?Dette er litt morsomt: leta opp min forrige ikm gruppe, leste gjennom til jeg begynte å teste, og da ble det sånn her: 5 dpo - skygge. 7 dpo - skygge. 8 dpo morgen - blenda. 8 dpo kveld - ikke skygge, men kunne se at det var noe. 9 dpo morgen - tydelig svakt strek.
Så, burde ikke miste motet egentlig. Siden denne gangen ser det foreløpig slik ut: 6 dpo - skygge. 7 dpo dagtid - skygge/strek. 7 dpo midt på dagen - blenda. 7 dpo kveld - skygge.
Etter kveldens test lever jeg litt i håpet igjen![]()
Det blir jo dyrt for oss å tilfredsstille deres trangHvor mange dpo?Kjenner det klør etter å teste nå, men jeg skal virkelig la være![]()

7 dpo, så det er jo alt for tidlig egentligHvor mange dpo?
Jeg kjenner testetrangen allerede, og det er bare latterlig allerede nå![]()
hadde positiv på 11 eller 12 sistFikk lik skygge som det jeg hadde i går. Så spent på i morgen nåHvordan var kveldens test?

Så merker jeg mister troa litt nå egentlig. 
Burde de ikke ha økt nå? Mine har ikke det til i dag så må være noe med babyplan stav. Kan det være at det henger igjen i kroppen din?Føler jeg spammer ikm gruppa nå med tester
Tok tester på 2.urin nå. Jeg ser strek på tidlig og skygge på vanlig
Vis vedlegget 411444
Føler jeg spammer ikm gruppa nå med tester
Tok tester på 2.urin nå. Jeg ser strek på tidlig og skygge på vanlig
Vis vedlegget 411444
Og ser lett streken på begge to, krysser fingrene for at de blir sterkere
Slik var det sist også, skygge/strek. Først 9 dpo ble de sterkere. Men føler litt håp siden jeg får skygge på vanlig da, mer synlig enn den jeg tok i går kveldBurde de ikke ha økt nå? Mine har ikke det til i dag så må være noe med babyplan stav. Kan det være at det henger igjen i kroppen din?
Nå skal jeg ikke teste før 2.urin imorgenHååååper hååååperOg det er vi veldig takknemlige for at du gjørOg ser lett streken på begge to, krysser fingrene for at de blir sterkere
![]()

så pessimisten i meg regner med at det er noe pms greier (håper nå nesten det, og at det ikke var den kvardagse personligheten min
).
Ser tydelig på begge to, dette mååå jo være babystrekJeg VET de er ugyldige, men tok de frem igjen etter ca 1 time. Tørket strek, mer rosa i virkeligheten. Jeg får dejavu fra sist, akkurat det samme skjedde 8 dpo. Tror dere jeg er spent på i morgen eller??? Ser det faktisk tydligere på vanlig enn tidlig. Jeg har kikket på alle testene 1-2 timer etterpå, dette er første gangen det dukker opp strek. Jeg tar det som et godt tegn
Vis vedlegget 411461