Synes nesten vi alle i denne uka er helt håpløs!!Er det noe som helst vits å ta gtest i dag, 3dpo? Nei
Tok jeg en uansett? Ja
Jeg fant en eske med 25 tester jeg hadde glemt at jeg kjøpte.. da må det være lov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes nesten vi alle i denne uka er helt håpløs!!Er det noe som helst vits å ta gtest i dag, 3dpo? Nei
Tok jeg en uansett? Ja
Jeg fant en eske med 25 tester jeg hadde glemt at jeg kjøpte.. da må det være lov

Min synker også. Men den ser i hvertfall bedre ut enn forrige syklus hvor jeg aldri fant eggløsning en gang.Tok test på morgenen. Omtrent samme som i går. Så skal prøve igjen i kveld.
Er litt bekymra for tempen, siden den daler sakte men sikkert nedover..
Vis vedlegget 411345
Skjønner godt at du tester når man synes å skimte noe.Tok test på morgenen. Så streken i gjennom glasset også. Men nådde ikke ta bilde da vi stresset litt med å komme oss ut døra. Enda kjempe tidlig da så må nok smøre meg med tålmodighet non dager til. Men er så svak nå for å teste![]()
(absolutt ikke negativt ment) jeg har aldri vært i en ikm gruppe før der såå mange har startet å teste så tidlig, det er mer aktivitet her enn i ikm uke 31 jo 

digger det og heier på dere! Bra med aktivitetJeg bare ler, dere er så morsomme(absolutt ikke negativt ment) jeg har aldri vært i en ikm gruppe før der såå mange har startet å teste så tidlig, det er mer aktivitet her enn i ikm uke 31 jo
digger det og heier på dere!
![]()
(3dpo idag!)Enig, gøy med aktivitet og spennende med testerBra med aktivitetog når andre tester,så klarer kanskje jeg å drøye litt selv
![]()
(3dpo idag!)
Jeg som skulle holde meg til 12 dpo sprakk på 6 dpoJeg bare ler, dere er så morsomme(absolutt ikke negativt ment) jeg har aldri vært i en ikm gruppe før der såå mange har startet å teste så tidlig, det er mer aktivitet her enn i ikm uke 31 jo
digger det og heier på dere!
![]()
Lenge leve optimismen
Hehe, halvveis er bra detJeg som skulle holde meg til 12 dpo sprakk på 6 dpoLenge leve optimismen
![]()
det er jo veldig spennende å starte tidlig, plutselig er det en svak strek der 
Oi, dette må vel være noe??Tok en tidligtest, på enten 2. eller 3.urin. Ser skyggen enda bedre joAlt av håp kommer nå, og jeg blir egentlig litt redd for å bli skuffa nå..
Vis vedlegget 411363
Jeg tror det. Etter jeg mista, ble formen ganske kjapt bedre (ikke trøtt og sånn), alle symptomer forsvant, til og med rare drømmer. Siste 4 nettene har jeg hatt rare drømmer, opp andre natta nå for å tisse. Helt sykt god luktesans i går og i dag, og småkvalme to kvelder på rad. Noe er det jo. Så spent å se fortsettelsenOi, dette må vel være noe??

Tok en tidligtest, på enten 2. eller 3.urin. Ser skyggen enda bedre joAlt av håp kommer nå, og jeg blir egentlig litt redd for å bli skuffa nå..
Vis vedlegget 411363

Så kult!!! Mange dpo var du i dag? Klarer aldri huske selv om jeg har spurt førTok en tidligtest, på enten 2. eller 3.urin. Ser skyggen enda bedre joAlt av håp kommer nå, og jeg blir egentlig litt redd for å bli skuffa nå..
Vis vedlegget 411363
7 dpoSå kult!!! Mange dpo var du i dag? Klarer aldri huske selv om jeg har spurt før![]()
Jeg trur det er det! Når de har vært negativ og du har hatt el.7 dpoSå synes det virker helt uvirkelig hvis dette faktisk er babystrek
Har fått sånn strek før, og det ble kjemisk da. Men det skal og sies at jeg fikk disse strekene 9-10 dpo og så ble det ikke mer med det. Så får se hvordan dette blirJeg trur det er det! Når de har vært negativ og du har hatt el.
Blir ny test i kveldI allefall når man skal fotfølge et menneske i 7,5 timerJeg håper på dine vegne og lever litt på deres tester. Tror ikke jeg har fått positive tester tidlig de forrige gangene jeg har vært gravid, så skjønner ikke helt hvorfor jeg tror det skal være annerledes nå.
I dag er jeg trøtt og litt kvalm, men det tror jeg kommer av at jeg har drukket for mye koffein. Tidligvakt tar knekken på en.
Noen vakte er så harde!!