Ikm uke 32 <3

Tok test på morgenen. Så streken i gjennom glasset også. Men nådde ikke ta bilde da vi stresset litt med å komme oss ut døra. Enda kjempe tidlig da så må nok smøre meg med tålmodighet non dager til. Men er så svak nå for å teste :banghead:

Tok test på morgenen. Så streken i gjennom glasset også. Men nådde ikke ta bilde da vi stresset litt med å komme oss ut døra. Enda kjempe tidlig da så må nok smøre meg med tålmodighet non dager til. Men er så svak nå for å teste :banghead:
Skjønner godt at du tester når man synes å skimte noe.

Jeg bare ler, dere er så morsomme :hilarious: (absolutt ikke negativt ment) jeg har aldri vært i en ikm gruppe før der såå mange har startet å teste så tidlig, det er mer aktivitet her enn i ikm uke 31 jo :hilarious::hilarious::hilarious: digger det og heier på dere! ❤️
Bra med aktivitet :D og når andre tester,så klarer kanskje jeg å drøye litt selv :p :hilarious:(3dpo idag!)

Jeg bare ler, dere er så morsomme :hilarious: (absolutt ikke negativt ment) jeg har aldri vært i en ikm gruppe før der såå mange har startet å teste så tidlig, det er mer aktivitet her enn i ikm uke 31 jo :hilarious::hilarious::hilarious: digger det og heier på dere! ❤️
Jeg som skulle holde meg til 12 dpo sprakk på 6 dpo :hilarious: Lenge leve optimismen:hilarious:

Ventetiden er så vanskelig. Egentlig burde jeg nyte den siste uken uten mensen i det minste. Tviler på at en spire setter seg på første forsøk.

Tok en tidligtest, på enten 2. eller 3.urin. Ser skyggen enda bedre jo :smiley-angelic001 Alt av håp kommer nå, og jeg blir egentlig litt redd for å bli skuffa nå..
IMG_9693.jpeg

Oi, dette må vel være noe??
Jeg tror det. Etter jeg mista, ble formen ganske kjapt bedre (ikke trøtt og sånn), alle symptomer forsvant, til og med rare drømmer. Siste 4 nettene har jeg hatt rare drømmer, opp andre natta nå for å tisse. Helt sykt god luktesans i går og i dag, og småkvalme to kvelder på rad. Noe er det jo. Så spent å se fortsettelsen :smiley-angelic001 :angelic:

Jeg håper på dine vegne og lever litt på deres tester. Tror ikke jeg har fått positive tester tidlig de forrige gangene jeg har vært gravid, så skjønner ikke helt hvorfor jeg tror det skal være annerledes nå.
I dag er jeg trøtt og litt kvalm, men det tror jeg kommer av at jeg har drukket for mye koffein. Tidligvakt tar knekken på en.

Jeg håper på dine vegne og lever litt på deres tester. Tror ikke jeg har fått positive tester tidlig de forrige gangene jeg har vært gravid, så skjønner ikke helt hvorfor jeg tror det skal være annerledes nå.
I dag er jeg trøtt og litt kvalm, men det tror jeg kommer av at jeg har drukket for mye koffein. Tidligvakt tar knekken på en.
I allefall når man skal fotfølge et menneske i 7,5 timer :dead: :meh: Noen vakte er så harde!!

Back
Topp