Ikm uke 32 <3

Nei da blir det nok lite hankypanky :hilarious: dere får ta igjen på kveldstid. I dag er jeg 1dpo og det føles helt fantastisk å ikke vente på el mer, og vite at vi har gjort en god innsats denne måneden. Synes det er mye bedre å vente på å ta gtester enn el tester. Nu har vi en reell sjanse til å gå dette i boks denne måneden! Så spennende å vente! Men de første fem dagene bruker gå sååå sakte. Heldigvis begynner jeg på jobb søndag ettermiddag og kan tenke på annet i noen timer, da går tiden vesentlig fortere:cool:
Jeg syns venting er pyton,om det er å vente på el eller tr :hilarious: jeg venter på el nå, cd 11. Fint å ha noe annet å tenke på, ja! :happy:

IMG_9786.jpeg

Jeg blir ikke helt klok på denne eggløsningen.. tidligere har jeg hatt sen eggløsning, ca CD 18. Ingen tegn på testene om at noe nærmer seg enda (den nederste var i går kveld). Men jeg har alltid mye eggløsningsslim lenge før jeg faktisk har EL, i følge testene og Flo-appen. Er det normalt å ha utflod som minner om eggehvite/elslim i mange dager før egget faktisk slipper?
Begynte å merke eggløsningsslim på cd 11 (mandag) og i følge Flo-appen skal jeg ha EL cd 18 (søndag)

Når tenker dere å begynne med g testing? Jeg vil prøve å holde meg til 12 dpo, men vet jeg sikkert svir av test 10 dpo om ikke før :hilarious: Da jeg lå på sykehuset og skulle gjennom den medisinske aborten så var det litt trøst å bestille tester, og det ble kanskje litt mange med tilsammen 40 g tester:hilarious:

Bamsemums1 - 28 - B2 - PP1 - EL 26.07 - IKM 07.08

Jeg melder meg inn her hos dere jeg :shy: Vi skulle egentlig vente med prøving til oktober/november, men vi var litt uforsiktige og når eggløsning da kom i dag, nesten en uke før forventet, så tar vi den. Så blir det spennende å se om:sign17 er av ypperste kvalitet, da det er 3/4 dager siden sex:dance008

Jeg melder meg inn her hos dere jeg :shy: Vi skulle egentlig vente med prøving til oktober/november, men vi var litt uforsiktige og når eggløsning da kom i dag, nesten en uke før forventet, så tar vi den. Så blir det spennende å se om:sign17 er av ypperste kvalitet, da det er 3/4 dager siden sex:dance008
Bare å kjør på en runde til ;)

Velkommen hit :Heartred

Vis vedlegget 411058
Jeg blir ikke helt klok på denne eggløsningen.. tidligere har jeg hatt sen eggløsning, ca CD 18. Ingen tegn på testene om at noe nærmer seg enda (den nederste var i går kveld). Men jeg har alltid mye eggløsningsslim lenge før jeg faktisk har EL, i følge testene og Flo-appen. Er det normalt å ha utflod som minner om eggehvite/elslim i mange dager før egget faktisk slipper?
Begynte å merke eggløsningsslim på cd 11 (mandag) og i følge Flo-appen skal jeg ha EL cd 18 (søndag)
Kan jo hende egget slipper litt tidligere denne mnd :) Men er helt normalt å ha el-slim i flere dager i forveien, det gjør jo bare at det er bedre for svømmerne

Når tenker dere å begynne med g testing? Jeg vil prøve å holde meg til 12 dpo, men vet jeg sikkert svir av test 10 dpo om ikke før :hilarious: Da jeg lå på sykehuset og skulle gjennom den medisinske aborten så var det litt trøst å bestille tester, og det ble kanskje litt mange med tilsammen 40 g tester:hilarious:
Prøve å holde meg til 12 dpo jeg også! Er så kjipt med negative tester for å så måtte vente på TR for å starte ny syklus, da vil jeg heller leve i håpet et par ekstra dager :shy:
Og så foretrekker jeg at TR kommer fremfor negativ test, negative tester er på en måte kjipere!
(Men så får vi se da - er fra 10 dpo og utover jeg synes det er vanskelig å holde seg)

Prøve å holde meg til 12 dpo jeg også! Er så kjipt med negative tester for å så måtte vente på TR for å starte ny syklus, da vil jeg heller leve i håpet et par ekstra dager :shy:
Og så foretrekker jeg at TR kommer fremfor negativ test, negative tester er på en måte kjipere!
(Men så får vi se da - er fra 10 dpo og utover jeg synes det er vanskelig å holde seg)
Sist testa jeg positivt 9 dpo. Men skal hvert fall vente til 10 dpo, men målet er å vente til 12 dpo :hilarious:

Skal prøve å holde meg til 10-12 dpo en plass, men ryker vel på en test tidligere enn det :hilarious: :hilarious:

Skal prøve å holde meg til 10-12 dpo en plass, men ryker vel på en test tidligere enn det :hilarious: :hilarious:
Jeg er 9 dpo om 1 uke. Men, har jo så mange tester, så blir nok fristende å teste før sikkert :hilarious: Jeg skal uansett ta en g test på fredag (har testet ukentlig etter MA), og dette blir nok den siste g testen i forbindelse med MA’en, for da er det 4 uker siden.

Mannen har skikkelig satt inn giret denne pp... Sex hver dag denne uka, har ikke EL før lørdag, men ved forrige graviditet, så ble det kalkulert at jeg hadde EL tidligere enn jeg trodde. Så, han vil prøve den teknikken denne pp, og virker veldig motivert for en ny graviditet.

og når vi har ferie, så er det overskudd til sex :dance018 :dance018 :dance018

Happy humping!

Her ventes det fortsatt på el, CD12 i dag. Jeg er veldig glad for at ikke el kom så tidlig som forrige mnd, CD 13/14 er normalen for meg når kroppen fungerer. Men kjenner at jeg for hver negative el-test nå begynner å bli stresset for at el ikke skal komme :sorry:
Testen fra i går kveld, fertilitetsmonitor viste fortsatt lav idag tidlig, spent på kveldens test :smiley-angelic001
IMG_2532.jpeg

Back
Topp