IKM uke 31 ❤️

Håper jeg og! I det minste bør han vel kunne se om det er noe folikler der eller ikke. Hvis det ikke er det, så vil det vel i alle fall ta tid før noe eggløsning kommer
Så bra :) greit å ta en titt ☺️
 
Håper jeg og! I det minste bør han vel kunne se om det er noe folikler der eller ikke. Hvis det ikke er det, så vil det vel i alle fall ta tid før noe eggløsning kommer.
Ja de kan vel sikkert se/finne ut av noe i hvert fall, får en håpe :joyful: Blir spennende å høre oppdateringen i morgen!
 
Fremdeles ingen tegn til EL, spent på hva gyn sier! Time om... Ti minutter siden :p :p Blir helt dårlig av å vente; får litt sånn angst for å bli bagatellisert når jeg er hos helsepersonell, eller for dårlig nytt, så er kjempekvalm...!!!
 
Fremdeles ingen tegn til EL, spent på hva gyn sier! Time om... Ti minutter siden :p :p Blir helt dårlig av å vente; får litt sånn angst for å bli bagatellisert når jeg er hos helsepersonell, eller for dårlig nytt, så er kjempekvalm...!!!
Hvordan gikk det??☺️
 
Fremdeles ingen tegn til EL, spent på hva gyn sier! Time om... Ti minutter siden :p :p Blir helt dårlig av å vente; får litt sånn angst for å bli bagatellisert når jeg er hos helsepersonell, eller for dårlig nytt, så er kjempekvalm...!!!

Masse lykke til! ☺
 
Ingen tegn til at EL skulle komme. Masse eggposer, men små. EL hadde ikke vært, men slimhinnen var tykk nok til å tro at den hadde det. Fikk utskrevet provera.
Så bra du dro dit da og fikk svar på diverse. Så slipper du å bruke masse tester unødvendig også. Sa gyn noe om hvor kjapt provera skal funke og noe om når du bør forvente EL da? Håper dette er det som gjør at du får en spire snart :Heartred
 
Så bra du dro dit da og fikk svar på diverse. Så slipper du å bruke masse tester unødvendig også. Sa gyn noe om hvor kjapt provera skal funke og noe om når du bør forvente EL da? Håper dette er det som gjør at du får en spire snart :Heartred

Skal gå på det i 10 dager, også kommer tr noen dager etter slutt.
 
Back
Topp